Ga naar inhoud

Dommelson :11 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Gast Roosje2011

Aanbevolen berichten

Hee Zonnetje,

Gefeliciteerd met je boobies! :116: Hoewel het genieten nog wel moet komen.......Ik herken je gevoel van "waar ben ik aan begonnen"hoor, maar na de eerste 3 a 4 dagen ga je elke dag weer wat vooruit hoor.

Fijn te horen dat er goed voor je gezorgd wordt, heerlijk toch he die lieve hubbies. :127: Die drains zijn wel goed hun werk aan het doen bij je, fijn want ik had ze niet en nu zit ik nog steeds met een linkerborst die dubbel zo groot is, maar goed alles zakt wel weer, duurt soms alleen even (en ik moet geduld kweken ;-) )

Succes met verder herstellen, meis. Tot snel en ik kijk uit naar je foto's!

Liefs Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee EEFJE,

Wat een ellende deze dagen, ze staan nu echt zo op spanning had jij dat toen ook???

De drains vind ik geen problleeem ben juist blij dat ik ze had eerlijk anders had ik vannacht naar het ziekenhuis gemoeten ofzo.

Maar ik hoor graag hoe het jou de eerste dagen is vergaan en of ze toen ook zo op spanning stonden.

De drains laten nu niet meer zoveel vloeien misschien vannacht wel weer

XXXX

Hey Zonnetje,

Niet zo erg als jij als ik me kan herinneren, heb ze natuurlijk wel voor de spier, denk dat dat wel speelt, je kunt in m'n profiel allemaal linkjes vinden van m'n herstel, moet je er maar eens op nalezen als je eens zin hebt. Dual plane is wel een stuk pittiger natuurlijk. Maar echt, binnen enkele daagjes wordt het veel beter! :147:

Ik heb geen drains gehad en ook amper zwelling, denk niet dat er vannacht nog veel zal vloeien als het nu mindert.

Sterkte nog met je herstel! Houd moed!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hee Zonnetje,

Gefeliciteerd met je boobies! :116: Hoewel het genieten nog wel moet komen.......Ik herken je gevoel van "waar ben ik aan begonnen"hoor, maar na de eerste 3 a 4 dagen ga je elke dag weer wat vooruit hoor.

Fijn te horen dat er goed voor je gezorgd wordt, heerlijk toch he die lieve hubbies. :127: Die drains zijn wel goed hun werk aan het doen bij je, fijn want ik had ze niet en nu zit ik nog steeds met een linkerborst die dubbel zo groot is, maar goed alles zakt wel weer, duurt soms alleen even (en ik moet geduld kweken ;-) )

Succes met verder herstellen, meis. Tot snel en ik kijk uit naar je foto's!

Liefs Roentje

Roentje

ik heb al 1 foto in de gallerij gezet die kan je bekijken:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hey Zonnetje,

Niet zo erg als jij als ik me kan herinneren, heb ze natuurlijk wel voor de spier, denk dat dat wel speelt, je kunt in m'n profiel allemaal linkjes vinden van m'n herstel, moet je er maar eens op nalezen als je eens zin hebt. Dual plane is wel een stuk pittiger natuurlijk. Maar echt, binnen enkele daagjes wordt het veel beter! :147:

Ik heb geen drains gehad en ook amper zwelling, denk niet dat er vannacht nog veel zal vloeien als het nu mindert.

Sterkte nog met je herstel! Houd moed!!! :116:

eefje,

ik ga jouw linkjes nog even nalezen

Bedankt voor jullie lieve woordjes, tijd zal alle wonden helen toch/???

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Wanneer mogen jou drains er nu precies uit zonnetje?:)

He Linsxaap

Vandaag mogen ze eruit, links komt er nog bloed (oud bloed gemengd met nieuw ) uit de drain maar nu maar 70CC in totaal

Rechts heeft meer helder wondvocht met bloed en heeft ongeveer50CC erin zitten. Ik ga zo rijden naar Bergman voor de derde dag op rijPfff.

En dan haalt Blecourt ze er zelf uit. linkerborst nog flink gezwollen maar het is de derde dag spierpijn he. en veel vocht in mij BUIK aaahhh terwijl ik blokjes heb hahaha

bizar om je zo opgeblazen te voelen hahah.

Gr Zonnetje

ps ik laat nog wel weten hoe het is afgelopen bij Blecourt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Linsxaap

Vandaag mogen ze eruit, links komt er nog bloed (oud bloed gemengd met nieuw ) uit de drain maar nu maar 70CC in totaal

Rechts heeft meer helder wondvocht met bloed en heeft ongeveer50CC erin zitten. Ik ga zo rijden naar Bergman voor de derde dag op rijPfff.

En dan haalt Blecourt ze er zelf uit. linkerborst nog flink gezwollen maar het is de derde dag spierpijn he. en veel vocht in mij BUIK aaahhh terwijl ik blokjes heb hahaha

bizar om je zo opgeblazen te voelen hahah.

Gr Zonnetje

ps ik laat nog wel weten hoe het is afgelopen bij Blecourt.

Oh dat duurt wel lang!

ik moet een nacht blijven, maar ik hoop wel dat ze er dan uit mogen..

ze lijken me niet bepaald fijn!

gelukkig is het maar een zwelling he, dat trekt weer weg!

kun je mij zeggen of ze een tv hebben op de kamer waar je ligt?:)

veel succes vandaag, doe dat maar.

zou ik fijn vinden!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Oh dat duurt wel lang!

ik moet een nacht blijven, maar ik hoop wel dat ze er dan uit mogen..

ze lijken me niet bepaald fijn!

gelukkig is het maar een zwelling he, dat trekt weer weg!

kun je mij zeggen of ze een tv hebben op de kamer waar je ligt?:)

veel succes vandaag, doe dat maar.

zou ik fijn vinden!

liefs!

Hoi Hoi,

Sorry dat het zolang duurt voor mijn antwoord, vanmorgen zijn de drains er idd uitgegaan, was een bloeding zei Dr Blecourt,

Pech dus maar het zag er prima uit, nu eind van de dag beginnen ze weer op te spelen, zal wel normaal zijn dat ze zo gespannen en gezwollen zijn er is per slot van rekening in gesneden als een biefstuk , brrr. maar antwoord op jouw vraag JA er is TV en en goede ook.. hihihihi ik weet niet of je op recovery 2 komt daar lag ik. maar wellicht krijg jij een eigen kamer ik weet het niet maar er is tv in iedergeval .

Wel heel spannend voor jou meid, en ontzettend tof dat Blecourt het in eenmaal doet he.. ik ga aan je denken zodra het zover is. alle steun is meegenomen toch.

De verpleegkundigen vond ik zelf ook fantastisch, ben er zelf ook een dus je let op bepaalde zaken maar zoals ik zelf ook zeg. behandel iemand zoals je zelf ook behandeld wil worden. Nou dat hebben ze daar prima gedaan hoor. echt een plus punt.:136:

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Sorry dat het zolang duurt voor mijn antwoord, vanmorgen zijn de drains er idd uitgegaan, was een bloeding zei Dr Blecourt,

Pech dus maar het zag er prima uit, nu eind van de dag beginnen ze weer op te spelen, zal wel normaal zijn dat ze zo gespannen en gezwollen zijn er is per slot van rekening in gesneden als een biefstuk , brrr. maar antwoord op jouw vraag JA er is TV en en goede ook.. hihihihi ik weet niet of je op recovery 2 komt daar lag ik. maar wellicht krijg jij een eigen kamer ik weet het niet maar er is tv in iedergeval .

Wel heel spannend voor jou meid, en ontzettend tof dat Blecourt het in eenmaal doet he.. ik ga aan je denken zodra het zover is. alle steun is meegenomen toch.

De verpleegkundigen vond ik zelf ook fantastisch, ben er zelf ook een dus je let op bepaalde zaken maar zoals ik zelf ook zeg. behandel iemand zoals je zelf ook behandeld wil worden. Nou dat hebben ze daar prima gedaan hoor. echt een plus punt.:136:

Liefs Zonnetje

oh dat is minder meis!

maar dat komt wel weer goed.

oh, gelukkig maar! ja anders had ik een ipad meegenomen ofzo.. haha!

maar ik neem aan, als ik een nacht moet blijven dat er een tv is!

ja, ik zal wss ook een eigen kamer krijgen!

ja ben er echt super blij mee!

en bedankt voor je steun.

oh gelukkig maar, nou ik ben zeer benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hi Hi,

Even een update nu 5 DGN PO.

Ondanks dat ik zeer goed slaap al vanaf dag 1 ben ik moe... ws de Narcose!

Ik merk dat mijn lichaam zeer hard aan het werken is om alle zwellingen te laten slinken en de wonden te laten genezen.

Daarom zweet ik snacht uitermate veel, echt alles is doorweekt hahaha.

Toch slik ik al twee dagen geen pijnstilling meer de hele dag door, alleen savonds voor het slapen gaan.

Ik heb ook nooit echt spierpijn gekend of gehad.. wel veel last van mijn linkerzijde hier zit door de bloeding die ik gehad heb een flinke blauwe/gele plek die behoorlijk trekt en zeer doet.

Maar ik mag echt niet klagen, aangezien de eerste 24 uur na de Ok bijzonder vervelend waren, ivm misselijkheid duizeligheid en neiging tot flauwvallen zodra ik wilde opstaan..

Daarom het klopt wat ze allemaal zeggen het is de moeite waard, elke dag gaat het een stukje beter en daarlijk ben je het vergeten.:rolleyes: .

Vanavond weer lekker in mijn eigen bedje op zolder slapen, morgen weer een mooie nieuwe dag met :1bouncingboobs:

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dat zweten ook idd. Verschrikkelijk gezweten heb ik.

Maar goed dat dat gebeurd want je lichaam is alle afvalstoffen en vocht aan het afvoeren.

Beter dat je de pijnstilling niet meer zo vaak neemt dat scheelt ook voor je lichaam.

Net asl de narcose zijn de pijnstillers ook rotzooi voor je lichaam.

Super dat het weer redelijk gaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

dommelson,

heb jij van te voren die nutricia preop gedronken?

was die een beetje te drinken? of enorm vies?

Hey Lindsey.

Het is zelfs heel erg lekker, gewoon heldere vloeistof, met citroensmak ,, heel gek maar ik heb het 2 uur van te voren gedronken en geen honger meer gehad.

OOOOHHH spannend meis nog minder dan 3 dagen en dan mag jij ook onder de goede zorgen van Blecourt gaan vallen.

Geloof mij het is echt een super chirurg, ik ben nog terug geweest bij hem voor de drains. een man van weinig woorden maar hij heeft het beste met je voor.

Drink maar lekker het pakje het is best te doen..

We spreken elkaar nog wel. je kunt mijn foto's in de galerij zien weet je meteen wat voor werk hij afleverd.

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Even een kleine update..

Morgen precies 14dagen PO.

Vandaag naar Bergman Kliniek geweest voor het verwijderen van de knoopjes van mijn hechtingen.

Het heen en weer rijden duurt langer dan het daadwerkelijk daar zijn dry.gif

Geeft niets mijn dochter weer heerlijk bij mijn ouders mogen achterlaten.

Ik moet zeggen dat slapen steeds beter gaat, wel betrapt op tweemaal met mijn arm boven mijn hoofd geslapen grrr ws zo ontspannen dat dit

gebeurt. Mijn borsten zijn zo gevoelig dat ik s'avonds op de bank mijn boobs laat luchten, kan geen bh meer velen dan. ik vind het echt een nare gevoeligheid.

ook zeuren mijn borsten qua ja niet echt pijn maar ik ben ook niet echt pijnloos. ik kan er prima mee leven wetende dat het ooit eens weg moet zijn natuurlijk.

Hoe is dat bij jullie meiden, ook zo gevoelig en toch een soort zeurende pijn/gevoeligheid???? lijkt ook wel de spier te zijn die bij beweging of indrukken van de borst en dan bij het loslaten een soort weeige pijn veroorzaakt.

mn de tepels zijn zo bizar gevoelig dat het gewoon pijn doet.

Daarnaast is het litteken links ook fraai versierd met een zwarte/blauwe/gele plek. van de bloeding die ik de eerste nacht heb gekregen dus nu moet het lichaam alles gaan opruimen en dat duurt even ......

ik merk dat de borsten gaan indalen en zolang dit links verstoord wordt door die bloeduitstorting duurt het ws nog langer.

Ik ben benieuwd of jullie hier iets van herkennen.

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.