Ga naar inhoud

Dommelson :11 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Gast Roosje2011

Aanbevolen berichten

Gast Roosje2011

hallo allemaal

ik ben Zonnetje 37 jaar en heb een dochter van 9 jaar.

10 Juni Jl heb ik een consult gehad bij Dr Blecourt in de Bergman kliniek

ik heb maat 75A en heb afgesproken voor een dual plane te gaan met 220-260 CC.

De afspraak staat voor 11 Augustus gepland.

wie heeft ervaring met Dr Blecourt

Daarnaast heb ik toch nog twijfel hahaha komt het wel goed en hoe is de periode na de BV.

Help mij mijn twijfels weg te nemen....

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum zonnetje :1:

Twijfel is normaal. Heb ik ook soms nog en ik ga 9 juli al voor een wissel.

De periode na een BV verschilt per persoon maar ik denk vooral even rustig aan doen om goed te herstellen. De een heeft weinig last de ander weer veel.

Maar mag ik vragen waarom er maar 220- 260 cc ingaan want dat is maar een maatje groter? Is dat je eigen keuze of van je PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zonnetje,

Welkom!

Ik ben ook op 10 juni voor het eerst op consult geweest...

Bij ATS in Vlijmen.

Heb 2 kindjes, van bijna 3 en 1 jaar.

Heb nu ook 75 a.

Ik ga voor 325cc achter de spier.

Hoop op een C uit te komen...

Veel lezen!

Zo kom je een hoop te weten, en dat neemt jou twijfel misschien weg.

Groetjes Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zonnetje

welkom hier!!

gefeliciteerd ook met je datum! :1bouncingboobs:

welke cupmaat wil je zelf uitkomen?

je verliest ook nog zon 40cc met dual plane plaatsing..

heelveel succes met aftellen

en veel plezier op het forum..

p.s ik ga je topic verhuizen naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Welkom op het forum zonnetje :1:

Twijfel is normaal. Heb ik ook soms nog en ik ga 9 juli al voor een wissel.

De periode na een BV verschilt per persoon maar ik denk vooral even rustig aan doen om goed te herstellen. De een heeft weinig last de ander weer veel.

Maar mag ik vragen waarom er maar 220- 260 cc ingaan want dat is maar een maatje groter? Is dat je eigen keuze of van je PC?

Hoi,

Ik heb aangegeven niet te veel te willen, de PC heeft ook aangegeven dat dit voor mij voldoende zal zijn. een volle B tegen een kleine C zal het gaan worden.

Dus ik hoop dat het dat ook zal zijn.. een D is echt niet mijn ding, dat vind ik echt te groot. Wel heeft hij aangegeven dat hij tijdens de OK zal bepalen wat de grootte zal worden.

Hij heeft ook aangegeven dat hij er liever iets te veel in stopt dan te weinig, dus daar vertrouw ik ook op.. Het zal denk ik uitkomen op 260 CC.

Gr ZOnnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een prothese D of een echte D is toch echt welff een verschilletje!

Persoonlijk vind ik dat je het wel echt moet zien dat er iets gebeurd is. maar iedereen vind wat anders mooi natuurlijk! maar goed je betaalt wel ff 4000 euro, dan zou ik waar voor mijn geld willen hebben!

denk dat je ook t best voor die 260 cc kan gaan... valt altijd kleiner uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

hahah nog meer stof om over na te denken duss....

Ik ga morgen de Beauty coach even bellen met deze vraag, want ik wil idd zelf ook niet met het minimale thuiskomen....

kijken wat er nog besproken kan worden... trouwens op de dag van de ok kan toch ook nog gesproken worden over dit soort dingen?

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb aangegeven niet te veel te willen, de PC heeft ook aangegeven dat dit voor mij voldoende zal zijn. een volle B tegen een kleine C zal het gaan worden.

Dus ik hoop dat het dat ook zal zijn.. een D is echt niet mijn ding, dat vind ik echt te groot. Wel heeft hij aangegeven dat hij tijdens de OK zal bepalen wat de grootte zal worden.

Hij heeft ook aangegeven dat hij er liever iets te veel in stopt dan te weinig, dus daar vertrouw ik ook op.. Het zal denk ik uitkomen op 260 CC.

Gr ZOnnetje

Als het jou keus is is het ok.

Dit zeg ik alleen omdat ik 19 jaar met alsnog te kleine borsten heb rond gelopen. Bij mij ging er rond de 200 cc in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh jess lijkt me echt niet leuk!! heb je eindelijk iets, ben je nog niet tevreden!! gelukkig komt er nu verandering in!!

@dommelson: ja ik zou er echt wel ff goed overna denken, en veel fotos kijke, kom je er echt wel achter dat een D of E helemaal niet zo groot is als dat het klinkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

oooh jess lijkt me echt niet leuk!! heb je eindelijk iets, ben je nog niet tevreden!! gelukkig komt er nu verandering in!!

@dommelson: ja ik zou er echt wel ff goed overna denken, en veel fotos kijke, kom je er echt wel achter dat een D of E helemaal niet zo groot is als dat het klinkt!

Hoi Meiden,--

Ik ga vandaag bellen met bergman dusss ik ben idd gaan nadenken. wellicht dat ik voor 280-300 CC kan gaan.

Ik laat het jullie weten

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 6 juli een BV en wordt ook behandeld door dr. Blecourt. Ik zit ook al te twijfelen over mijn cc. Heb je de beauty coach al gebeld? Ik wil graag op een volle C uitkomen, maar ja hoeveel CC moet je er dan in doen? Er werd ook aan mij gezegd dat ik rond de 260 a 280 cc zal gaan krijgen (wel voor de spier). Ben benieuwd wat de beauty coach zei en of je dat op de dag van de behandeling met Blecourt zelf moet overleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hoi Meiden,

Deedeetje ik heb vanmorgen met Bergmankliniek gebeld..

Helaas was mijn eigen Coach op vakantie, zij is niet zo makkelijk te bereiken!!. Wel kreeg ik een andere Coach aan de lijn.

Ik heb mijn vraag gesteld omtrent het aantal CC waarbij ik heb aangegeven de afspraak te hebben met Dr Blecourt 220-260CC maar

toch twijfel heb over de maat. Liever iets te groot dan te klein. Ze beaamde dat idd, ik heb gevraagt of ik 280cc zou kunnen krijgen.Dit was volgens haar

totaal geen probleem, dit kon ik op het moment voor de OK nog met Blecourt bespreken. Ze hebben alle maten liggen daar..

En ze heeft aangegeven dat 280 CC voor iemand met een normaal postuur dus slank van bovenlijf niet too much zou zijn..

Welnu ik ben helemaal gerust, en ga 11 Aug as aangeven voordat ik de OK in ga dat ik liever wil dat hij 280cc past en mocht dit mooi zijn hij deze ook plaatst.

Dan kom ik zeker uit op een volle B kleine C.

Deedeetje ik ben toch nog wel nieuwsgierig naar jouw foto's er staan er nog geen op de site.!!

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Gast Roosje2011

Ik wil je alvast heel veel succes wensen.

Want over 24 uur gaat het voor jou gebeuren !

Komt helemaal goed dus we horen nog wel hoe het is gegaan :)

Sabia,

Lief dat je aan mij denkt... Laatste Uren als platte strijkplank gaan in... Ga toch voor 260/280CC en hoop dat mijn PC hiermee instemt.

Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Lieve Meiden,

Gisteren was mijn dag. Na een best wel goede nachtrust en nog heerlijk op mijn buik te hebben geslapen.

Ben ik volgoede moed opgestaan. Eerst mijn dochter naar mijn moeder gebracht. Toen snel door.Melden moest om 1215uur.

Na de intake was het idd lang wachten veel plasjes van de zenuwen doen en toen rond 1320uur stond daar ineens Dr Blecourt.

Een man van weinig woorden, hij vroeg zich al af wanneer ik gepland stond, na het consultgesprek.eerst nog foto;s maken en vragen beantwoorden.

ik heb toen aangeven voor de 260CC te willen gaan omdat mij dit mooier leek. op de Ok zou hij kijken of dit idd ook ging lukken.

Voor ik het wist was ik al onderzeil, en lag ik al op de vercouver. Daar kwamen toch even de tranen van blijdschap.

Meteen gevraagd hoeveel er in zat...260CC fijn dacht ik nog dat is gelukt..

Maar een,maal beneden viel vies tegen ik ben geen held met autorijden enz en dus ook niet met narcose. wat een ellende ik heb mij nog nooit zo slecht gevoeld.

In plaats van 1800uur naar huis werd het 1930uur toen vond ik het welletjes, veel medicatie gekregen voor de misselijkheid. Toen maar 1,1/2uur rijden naar huis. pffff drama zeg.

Eenmaal thuis direct op bed en hazeslaapjes gedaan veel wakker geweest en zelf het opstaan gaf een bloeddrukdaling van zodanige aard dat ik alweer snel moest liggen. het zweet breekt je dan uit bahhhh.

Rond de klok van 0300uur toch maar gevraagd of ik een banaan mocht eten en wat drinken en pijnmedictie. Manlief heeft het allemaal geregeld. Dit hielp prima en plassen ging dan ook beter.

Helaas is mijn linker borst zo opgezet dat de drain ongeveer 250CC bloed met vocht heeft afgevloeid vanmorgen retour naar Bergman kliniek voor verwijderen van de drains maar ze hebben ze nog maar even laten zitten, morgen weer retour en dan bij DR Blecourt deze zal ze dan verwijdern.maar mijn linker borst is zeker een maat groter dan de rechter en zo gezwollen.. Maar goed alles komt goed zeggen ze..dus vandaag maar rustig aan en morgen zal het hopelijk weer beter gaan, gisteren had ik echt zo iets van waar ben ik in GOdsnaam aan begonnen. zelf nu het allemaal weer stijver wordt denk ik dat..

Dit is mijn verslag in het snel, ik zal foto's in mijn galerij erbij zetten voor een ieder die nieuwsgierig is.

Voor de dames die nog moeten heel veel sterkte en succes, ik denk aan jullie

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zonnetje,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!!:64: De eerste daagjes zijn het zwaarst, maar ben je achteraf ook weer snel vergeten, laat je maar lekker verwennen en rust goed uit. Hoop dat je snel van de drains verlost bent. Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hee EEFJE,

Wat een ellende deze dagen, ze staan nu echt zo op spanning had jij dat toen ook???

De drains vind ik geen problleeem ben juist blij dat ik ze had eerlijk anders had ik vannacht naar het ziekenhuis gemoeten ofzo.

Maar ik hoor graag hoe het jou de eerste dagen is vergaan en of ze toen ook zo op spanning stonden.

De drains laten nu niet meer zoveel vloeien misschien vannacht wel weer

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach zonnetje wat erg dat je zo misselijk bent geweest.

Ik weet nog goed dat ik ook heb gedacht ; waar ben ik in godsnaam aan begonnen :wacko:

Met een week zal je je al veel beter voelen en met twee weken denk je dat je heel de wereld weer aankan ;) maar dat is natuurlijk niet zo.

Het betert echt maar daar gaan wat daagjes over heen.

Sterkte met je herstel. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai zonnetje van harte gefeliciteerd meid..

Wel jammer dat je zo misselijk bent geweest en nog wat drain problemen hebt.

Maar dat gaat alleen maar beter worden meid ..

Hoop dat je ondanks alles ook nog een beetje kunt genieten..

Heel goed herstel gewenst meid

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hai zonnetje van harte gefeliciteerd meid..

Wel jammer dat je zo misselijk bent geweest en nog wat drain problemen hebt.

Maar dat gaat alleen maar beter worden meid ..

Hoop dat je ondanks alles ook nog een beetje kunt genieten..

Heel goed herstel gewenst meid

Liefs Simone.

Hai Simone,

Tuurlijk geniet ik wel mijn hubby helpt mij zo fijn het wordt ook echt wel mooi daar geloof ik in. duurt een week dan gaat

alles vast beter..:116: liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.