Marisjuh Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Heey meiden Ongeveer een weekje geleden heb ik allemaal vage berichten rondgestuurd, mischien hebben een aantal deze ook gehad? Nou ben ik sinds 4 dagen geblokeerd door hotmail. Ik bleek gehackt te zijn en nu moet ik aan tonen dat ik de eigennaar ben, dan pas krijg ik mijn hotmail terug. Nu staat er werkelijk alles erop! Foto's, schoolwerk, prive berichten en ook berichten van mn vriend en mij die me waardevol zijn. Nu heb ik al gezegt dat ik veel ongeopende berichten van het forum heb staan hihi. Ook wat voor foto's wie de bekenste contacten zijn env. Toch na 2 x hebben ze het afgewezen maar ik wil het gewoon terug, het maakt me ergens wel een beetje boos!! Heeft iemand dit ook mee gemaakt? Heeft iemand tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kipj Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Pff meis wat vervelend!Nog nooit meegemaakt of van gehoord, hopelijk lukt het je om alles terug te krijgen zoals het hoort !!Mss proberen nog extra info door te geven? Of vragen hoe je het kunt bewijzen ofzo ...? succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renatex Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Mijn vriendin heeft dit ook gehadZe moest toen bellen naar een telefoonnummer en dan kreeg ze een code.Ik zal haar ff precies vragen hoe het zat en dan bericht ik jou wel ff.Liefs Renate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renatex Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 ik moest toen mijn 06 nummer doorgeven en kreeg een code gesmst en daarmee kon ik mijn wachtwoord wijzigen maar hoe precies weet ik zo niet meer.Dit stuurde ze mij, weet niet of je er iets mee kunt??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Dankje lieverd!! Ja heb echt alles al doorgegeven Zelfs prive berichten en foto's beschreven maar nog word het afgewezen tjaa wat moet ik nog meer? Wacht op je berichtje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Dankje lieverd! Ik wacht even hun berichtje af en anders zal ik dit ook proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Jaa ik heb m weer dankjewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Hoe komt het nou ineens dat t gelukt is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Heb gezegt dat ik binnen 3 dagen schoolwerk moet in leveren en ik in paniek was hihi ineens kon het wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 haha fraai hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Ooh gelukkig maar phoe, deze kan dus gesloten worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.