Jump to content

Ik krijg mijn hotmail acount niet terug kan iemand helpen?

Marisjuh

Recommended Posts

Heey meiden

Ongeveer een weekje geleden heb ik allemaal vage berichten rondgestuurd, mischien hebben een aantal deze ook gehad? Nou ben ik sinds 4 dagen geblokeerd door hotmail. Ik bleek gehackt te zijn en nu moet ik aan tonen dat ik de eigennaar ben, dan pas krijg ik mijn hotmail terug.

Nu staat er werkelijk alles erop! Foto's, schoolwerk, prive berichten en ook berichten van mn vriend en mij die me waardevol zijn.

Nu heb ik al gezegt dat ik veel ongeopende berichten van het forum heb staan hihi. Ook wat voor foto's wie de bekenste contacten zijn env.

Toch na 2 x hebben ze het afgewezen maar ik wil het gewoon terug, het maakt me ergens wel een beetje boos!! :unsure:

Heeft iemand dit ook mee gemaakt?

Heeft iemand tips?

Pff meis wat vervelend!

Nog nooit meegemaakt of van gehoord, hopelijk lukt het je om alles terug te krijgen zoals het hoort !!

Mss proberen nog extra info door te geven? Of vragen hoe je het kunt bewijzen ofzo ...?

succes!

Dankje lieverd!!

Ja heb echt alles al doorgegeven :unsure:

Zelfs prive berichten en foto's beschreven maar nog word het afgewezen tjaa wat moet ik nog meer?

Wacht op je berichtje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.