Ga naar inhoud

Bv met kleine kindjes


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben me een beetje aan het inlezen op het forum, wil ook een bv na 3 x borstvoeding en van mezelf niet al te veel...

Maar bij de 'verhalen' over na de operatie heb ik nog niet zoveel gelezen over kleine kids in the house. Ik heb zelf 3 meiden van 5, bijna 3 en 1,5 jaar oud. Ik ben van plan in januari onder het mes te gaan. De kleinste is dan dus 2. Iemand ervaring???

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ik kan je niet helpen, mijn kids zijn 10 en 7.

maar wat ik zo van andere hoor heb je de eerste week, 2 weken toch wel hulp nodig..

maar er zullen zeker wel andere meiden reageren.

\weet je al waar je wil gaan en hoeveel cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben me een beetje aan het inlezen op het forum, wil ook een bv na 3 x borstvoeding en van mezelf niet al te veel...

Maar bij de 'verhalen' over na de operatie heb ik nog niet zoveel gelezen over kleine kids in the house. Ik heb zelf 3 meiden van 5, bijna 3 en 1,5 jaar oud. Ik ben van plan in januari onder het mes te gaan. De kleinste is dan dus 2. Iemand ervaring???

hey inkie,

ik ga zelf komende woensdag onder het mes en mijn dochter is dan 7 maanden.

de eerste dagen moet je er echt vanuit gaan dat je niets kan en de eerste 2 weken (in sommige gevallen 4 weken) mag je niet tillen. in ieder geval niet boven de 10 kg voor je minstens 4-6 weken verder bent.

dat maakt het inderdaad wel lastig met kids.

als je je borstvergroting hebt gehad heb je zeker hulp nodig in huis, want de eerste tijd kun je bijna niets en moet JIJ eigenlijk verzorgt worden en de weken daarna zal je langzaam aan iets meer kunnen maar een huishouden met 3 kids word echt te zwaar dus ik zou echt hulp inroepen van oppas, familie, vrienden kennissen oid.

veel plezier op het forum, al enig idee bij wie je "onder het mes" gaat??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 9 juli en heb 2 kindjes van 6 maanden en 2 jaar. Mijn kinderen gaan zeker de eerste week naar opa en oma. Daarna zie ik wel wat ik al aan kan. Belangrijkste is dat ik ze niet heel de dag hoef te tillen en te verschonen. Jou kinderen lopen allemaal al? Als dat zo is ,is het zo erg niet. Alhoewel ik ze zowiezo voor de eerste dagen als ik jou was toch uit logeren zou doen. Stel je voor dat je er toch erg veel last van hebt en ze dan toch moet helpen met aankleden eten geven en noem maar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 kinderen. 1 van 6 jaar en 1 van (toen nog net 2) nu 3 jaar.

De jongste heb ik een paar weken voor de operatie een groot bed gegeven waar hij zelf in en uit kan komen.

Met verschonen deed ik het zo. Ik zette een stoel neer voor de commode waar hij dan zelf op klom, en van daar uit weer op de commode.

Ik heb zelf 5 dagen in het ziekenhuis gelegen (ook nog een mini bwc tegelijkertijd) en de eerste 2 dagen thuis had ik hulp van mijn moeder en zus.

Na 1 week deed ik alles zelf. Maar ik heb de kinderen heel goed voorbereid. Wéken van te voren verteld dat als mama geopereerd werd, ze niet mocht tillen. Dus dat zat er bij de kinderen goed ingestampt.

Met kleine kinderen heb je nou eenmaal niet de luxe dat je echt lang kunt herstellen. Je moet alleen wel uitkijken dat je je herstel niet in de weg gaat zitten (door bijvoorbeeld toch te tillen of je armen bovenje hoofd te doen). Ik ben alleenstaand en na ongeveer 2 weken had ik pas echt het gevoel dat het een beetje liep allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even mee..ik heb 4 'kleintjes' van 1,2,4 en 6 jaar, en wil graag dit jaar onder het mes en heb eigenlijk geen hulp ingepland behalve mijn man voor een paar dagen.

Ik heb 2 vriendinnen die een bv hebben ondergaan.De ene heeft haar partner een week in huis gehouden (1 kindje van destijds 2 jaar) en de andere vriendin had geen hulp,die ging 24 uur na de operatie al uit eten.

Ik moet zeggen dat ik er niet tegenop zag..tot ik hier alle ervaringen had gelezen, daaruit blijkt dat het toch wel even tegenvalt zeg!

Ik weet jullie het tegen die tijd ook wel te vertellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh, valt toch wel tegen, zoals ik al een beetje begon in te zien...

Niet tillen boven 10 kg, de jongste is daar ook al ruim boven! Dikkertje dap! :131:

Oelie, bedankt voor de tips! Alleen wil datzelfde kleinste meisje niet zo graag verschoond worden. Ik doe t altijd op de bank, kan ze al zelf op en af klimmen. Maar mevrouw loopt liever met een stinkluier! Ach, verder is ze wel lief...

Tsja, moet dus echt wel rustig doen, want ik denk niet dat ik zo'n bikkel ben dat ik 24 uur later alweer uit eten ga :39:

We hebben het nog even overdacht, het wordt waarschijnlijk januari volgend jaar, dan heeft mijn man ook meer tijd. En die is boer, dus lekker veel thuis! Kan die mij lekker vertroetelen! En de kids even uit logeren lijkt me ook wel fijn de eerste dagen.

30 augustus heb ik een afspraak gemaakt bij ACCZ in Haren, kan ik alvast even voorpassen en horen wat de pc er allemaal van vindt. En dan nog een tijdje wachten...

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

En @rox89: Hoe ging het bij jou? Nog heel veel sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb ook 2 kids van 3,5 en bijna een jaar... de jongste loopt ook nog niet en ik krijg een buikwandcorrectie en borstvergroting tegelijk... Waarschijnlijk wordt ik eind september geopereerd en ik blijf sowieso 3 dagen in het ziekenhuis dus ik wil (als dat allemaal kan natuurlijk) de operatie op een woensdag plannen, dan mijn man in iedergeval het weekend thuis is als ik ook naar huis mag. Dan zijn de eerste dagen in iedergeval voorbij en mijn man blijft dan nog een week lang 's morgens thuis en 'smiddags komt mijn moeder totdat mijn man weer thuis is Dan hebben we in iedergeval de eerste anderhalve week achter de rug... Daarna kan mijn schoonmoeder ook nog een week komen helpen in huis en met de kids...

Spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.