Ga naar inhoud

wittere tanden


mii18

Aanbevolen berichten

Ik ga morgen toevallig terug naar de tandarts!!!!! joehoeee!!!

Gaan ze een bitje aanmeten, die hou je dus, en dan zelf thuis bleken met bleekgel..! Ik heb er zin in!!!!!

Dus niet een uitgave waar je maar tijdelijk plezier van hebt, gel kun je altijd bij kopen om het bij te houden want het bitje is helemaal op maat gemaakt!

Liefs

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

250 euro voor de eerste ronde inclusief bitje..

En als ik gel bijkoop kost dat idd 50 euro, met drie tubes gel waar je elk, als je het goed doet, 3 keer mee kan bleken!!

Dus ik zou als ik jou was het eens navragen bij je tandarts, die gaan toch wat beter om met je tanden dan zomaar een gel kopen via internet.. God weet idd hoeveel bleek erin zit..

Ik heb er zin in! Hopelijk zie ik die leuke tandarts nog even.. hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Ik denk dat het niks is,ben in febr bij perfect smile geweest was n aanbieding en kon tot 14 tinten lichter worden,no niemand zag het echt,dag centjes.....

Daarvoor ook weleens met van die kwastjes maar nee hoor. En dan gooien ze het erop,dat ik al van die witte tanden heb en niet witter kan,oja vandaar die bold and the beautifull-smiles die je op die reklames ziet. Dus niet doen meis,zonde van je geld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net zitten kijken, en ik heb van de ene tandarts bleekgel met 16 % en van de andere tandarts 20 %.

Maar ben eerst mn oude aan het opmaken.. doe al 3 jaar met 6 tubes!

En bij de laatste tandarts kreeg ik maar 2 tubes mee.. maar mocht er gratis nog 3 bij komen halen omdat ik het was hahaha :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii, kijk er maar mee uit,met die rommeltjes op internet voor je gebit,je kan er ook juist verkleurde tanden mee krijgen,onze tandarts hier riep eens,begin er nooit aan,vaak krijg je roze aangeslagen tanden,omdat er teveel rommel in die goedjes zit,lekekr ff langs je tandarts wandelen en eens daar navraag doen,veel veiliger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dat bleken ook werken voor 'neppe' tanden?

Mijn voortanden zijn namelijk deels afgebroken geweest en vervolgens zijn ze weer lang gemaakt met een bepaald spulletje.

Daarbij is de verkeerde kleur gekozen waardoor ik met een kleurverschil zit :-(

Mijn voortanden zijn nu een stuk geler dan de rest van mij tanden.

Volgens mijn tanden is dit enkel op te lossen door facings te plaatsen van 800 euro per stuk.

Maarja het geld groeit mij niet op de rug en zo boeiend vind ik het nu ook weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii

Crest is een kuur van 10 dagen. Je moet de strips elke dag 30 minuten op je tanden houden. Bij mij heeft het echt goed gewerkt en op internet kun je ook veel goede ervaringen vinden. De strips kan je eigenlijk alleen in Amerika halen maar ik heb ze via marktplaats gekocht. Mn vriendinnen hadden ook bij die man die ze daar verkoopt besteld dus daarom vertrouwde ik het. Je krijgt gewoon een geseald doosje. Ik heb 37.95 betaald voor de hele kuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.