Ga naar inhoud

Ik ga naar het strand en doe aan?


Lot24

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik ben nu bijna 2 weken PO, het is lekker weer en ik ga naar het strand...maar wat doe je aan? Je sportBH mag nog niet uit dus een bikini lijkt me geen goed idee, maar een sportBH en een t-shirt laten UV stralen door las ik. Nou heb ik voor onder de zonnenbank al folie gebruikt, wat best goed ging trouwens, maar daar zie ik me op het strand niet mee liggen. Iemand een idee/tip hoe je je littekens wel goed kan beschermen op het strand? Sunblock mag ik er nog niet opsmeren...

Alvast bedankt!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lot,

Ik was benieuwd hoe je t opgelost had.

Ik zou denken; ik probeer t eventjes in bikini en doe anders een hemdje aan over mijn sportbeha. Onder twee lagen komt er echt geen UV meer bij hoor.

Vandaag heb ik iig topless aan t strand gelegen. Het kon me op de een of andere manier niet meer schelen. Ik moet nog maar 5 dagen, nu konden ze iig nog bruin worden. En bovendien, wie ken ik daar nu op t strand. B)B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lot,

Wat dacht je van een zwarte sport beha met daarover een zwart topje. Ik denk dat daar weinig straling door heen komt.

Gisteren ben ik voor het eerst naar het strand geweest in m'n nieuwe zwarte bikini, de littekentjes waren dus goed beschermd. :101:

Groetjes,

Barbabella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietie,

Nog maar 5 dagen, daarna kan je altijd met je nieuwe boobies het strand op...ik heb nooit topless durven zonnen, met de zon erop werden ze zacht en bleef er echt niks meer van over! Maar ik heb: mijn sportBH aangehouden, een t-shirt erover, deze opgerolt over mijn borsten (had dan ook gelijk een blote buik) en het t-shirt van mijn vriend in drie lagen gevouwen en alleen aan de onderkant, over de littekens heen gelegd...dat zijn dus 6 lagen! Moet genoeg zijn lijkt me!

Heerlijke stranddag gehad...kan echt niet wachten tot ik mijn bikini aankan of uiteindelijk topless :43: De littekens waren trouwens na deze dag nog hetzelfde als de ochtend.

Nog 5 dagen voor jou!! Spannend!!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat i een week geleden (was toen 2 weken PO) al in bikini op het strand heb gelegen.. moest kunnen voor een paar uur vond ik.... en ging goed en nergens last van gehad.... behalve een trots gevoel.... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow echt!! Moet naar mijn idee inderdaad wel kunnen...die sportbh draag je om je borsten te ontlasten, als je ligt dan span je ze ook niet in....ik was eerder bang voor het litteken, de UV straling gaat toch door je bikini heen?

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.