Ga naar inhoud

geheim houden


Aanbevolen berichten

Ik vind het zo bijzonder om te lezen hoe verschillend mensen reageren op hun nieuwe borsten. Ik heb ook 4 keer lang borstvoeding gegeven en had ook een lege c over. Ik ben nu 10 dagen po ook en ik heb 400cc gekregen om te leegte op te vullen. Ik ben zelf heel blij met de grootte, alleen de vorm mag nog wel iets mooier worden. Maar het grote sleutelwoord schijnt GEDULD te zijn.... Je borsten zullen nog zakken en de zwelling moet nog afnemen. Ze worden ook nog een stuk zachter als het goed is. En misschien ook even wennen. Je hebt waarschijnlijk net als ik een lange tijd tegen lege theezakjes aangekeken en dan is het best wel weer wennen om volume te hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hiervoor aa/a en heb nu een 70e/f met 325 cc

In het begin dacht ik jeee maar nu vind ik het eigenlijk normaal hihi went heel snel :136:

Wil zeker niet groter hoor! Is precies goed zo :136:

Ik denk dat veel meiden een beeld hadden waardoor het kleiner of anders uitvalt?

Zelf wilde ik boobies met mn mooi spleetje maar zonder mega bh lukt me dit gewoon niet en in het begin was ik wel wat teleurgesteld :blush: Nu mega happy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze in het begin ook te groot en nu te klein :P hihi..

Het is gewoon erg wennen om ineens weer big boobies te hebben!

Er zit nu ook nog wat zwelling bij dus waarschijnlijk trekt het nog bij.

Het is ook een kwestie van wennen, over een week kijk je er alweer heel anders tegen aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!

ik lees dat velen onder jullie je borsten uiteindelijk nog groter gewild hadden

nu ben ik 10 dagen po en ik vind ze echt te groot (maar wel in verhouding met mijn lichaam)

zouden ze nog slinken?

zijn er nog die hun borsten eigenlijk wat te groot vinden

Ik denk dat tien dagen po echt nog te kort is om te oordelen.. dat is echt nog heel kort. De meeste vrouwen hier zeggen na hun operatie meestal dat ze best wel nog wat meer hadden gewild. Dus misschien verander jij ook nog van idee... Ben je er over een viertal weken super blij mee :141: Aan de andere kant , niet iedereen heeft tot doel om op een grote maat uit te komen, ik wou gewoon ook borsten die in verhouding waren tot mijn lichaam. Ik heb dat gekregen en heb nog geen minuut spijt dat ik niet voor groter gegaan ben. Zou me niet meer 'mijzelf' gevoeld hebben met echt grote borsten, ondanks het feit dat ik het bij anderen wel echt mooi vind staan ( sexy :blush: ).

Wat de jouwe betreft, no stress 10 dagen is echt kort, dan staat alles nog gezwollen. Over een week of 4 kan je pas ongeveer bepalen wat het resultaat zal wezen. En als je 6mnd po bent is het resultaat pas ongeveer definitief.

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

die van mij mogen ook niet meer slinken hoor! groter worden is altijd goed! ben heel benieuwd! die van Glamrock zijn juist gegroeid....dus voor de net po dames, er is hoop! :rolleyes: mooi he, om eindelijk boobs te hebben :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee....

het is ook lastig! je weet van tevoren nooit wat het wordt...

ik heb mijn bv op 5 augustus gepland staan.. heb bij 3 passessies de grootste van de 2 gekozen en bij de laatste sessie toch de kleinste... de assistente vroeg mij, wat vind je erger, dat het te groot uitvalt of te klein? en ik denk dat ik het erger vind dat ik het te groot wordt.. je kan er niks meer afhalen wel bij doen! maar voor mij is het dus afwachten; op dit moment denk ik, alles beter dan deze maat.

wat jou betreft.. ik zou proberen af te wachten, je ziet bij heel veel vrouwen zo'n verschil net na de operatie en een aantal maanden verder.

ik hoop dat het wordt wat je ervan verwacht! tevens hoor ik van veel vrouwen dat je er heel snel aan went!

succes, liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!

vandaag 2 weken po

vorige week hebben ze de knoopjes doorgeknipt, de rest zou vanzelf verteren

nu moest ik vanaf twee weken mijn littekens masseren

heb ik daarjuist gedaan, ik deed voor de 1e maal de pleisters eraf en bij de ene borst voelde ik gewoon een draadje los hangen (zo n 5 tal cm), heb er dan zachtjes aan getrokken en heb er dan nog zo'n 3tal cm uitgetrokken

zou het kwaad kunnen dat ik dat draadje er heb uitgehaald?

bij de andere borst voel ik aan de ene kant een draadje prikken en aan de andere kant zit er toch precies nog een knoopje

wat moet ik hiermee doen denken jullie? is dat normaal?

liefs en bedankt voor jullie advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook wel eens gelezen van andere.

Bij mij zit het juist heel strak, naar mijn gevoel.

De knoopjes zijn al 2 weken geleden weggeknipt, maar ik heb het idee dat mijn hechtingen nog heel strak eronder zitten, het trekt nog zo erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helemaal geen draadjes gevoeld, dat van die knoopjes heb ik ook helemaal niet gehad.. Na een week moest ik gewoon terug en hebben ze de draadjes eruit gehaald ( allee ik ging er toch vanuit dat dit zo verlopen is :unsure: ) Ik zou in elk geval toch de pc even bellen moest er een 5cm draad uitkomen.. zeker als het wondje nog niet helemaal gesloten /genezen is. Het is beter om het zekere voor het onzekere te nemen...

Indien veel andere dames dezelfde ervaring hebben zal het waarschijnlijk niet abnormaal zijn.

gewoon even bellen zou ik zeggen

grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

goed dat je even gebeld hebt als je je zorgen maakt.

maar ook ik heb na het knippen van de knoopjes zelf nog wat hechtdraad uit mn wondje getrokken. het schijnt dat het monocryl hechtdraad niet bij iedereen even goed oplost. dus het kan echt geen kwaad je kunt het er gewoon uit trekken. als het goed is is de binnenkant al goed dicht en is dit alleen een oppervlakkig wondje wat je dan overhoud. zou idd even wachten met littekenmiddeltjes smeren, misschien wat jodium (maar niet teveel dan gaat t weken) heb ik trouwens niet gedaan.

succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog eens gebeld omdat ik het er niet zelf kan afknippen

nu zeiden ze dat het in principe geen kwaad kan, dat het weken kan duren eer het opgelost is

dus als het mij niet stoort mag het gewoon zo blijven

wondje is al dicht

was gisteren miss klein beetje open van afhalen pleister, maar vandaag niets te zien met het blote oog

ga er ook niet aan trekken :)

afwachten dus

moet eind augustus terug als het er dan nog zit vraag ik het nog eens

ga gewoon opletten dat het niet ontsteekt

trouwens, ik heb gisteren zo een heel stuk hechtdraad eruit gehaald (van die verteerbare)

maar das wel echt stevig spul hoor

vraag me af hoelang het duurt eerdat je lichaam dat verteert krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.