Ga naar inhoud

geheim houden


Aanbevolen berichten

Ik denk niet dat je na 4 dagen naar een feest kan! Of krijg je voor de spier? maar dan nog is 4 dagen te snel.. je kunt dan waarschijnlijk niet eens rechtop staan!

krijg ervoor ja

amai dat zou ik wel straf vinden

ben 4 keer bevallen en direct rechtgestaan en naar huis gegaan :)

zou dit dan zo erg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met saartje eens :blush:

En dan niemand het merkt denk het niet hihi, ik liep als een kromme muts en werd heel snel moe!

Ligt er wel aan of je ze voor of achter de spier krijgt maar 4 dagen blijft wel heel snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 4 dagen op vakantie vertrokken met een stel vrienden. Op zich ging dat, maar je kan niet verbergen dat je een beetje ongemakkelijk beweegt. Ik heb gezegd dat ik zwaar gekneusde ribben had en iedereen is er netjes in getrapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej hej.....ik heb vandaag mijn bv gehad(ben net thuis) en bij mij weet ook niemand het hoor!! ik heb aankomend weekend ook verjaardag...maar denk dat t wel lastig word hoor omdat je je armen amper mag bewegen enzo....qua lopen heb ik (nog)geen last nu maar ik denk dat ik niet na dat feest ga hoor....dat moet je denk ik dan pas bekijken hoe je je voelt enzo....

groetjessss Cinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej hej.....ik heb vandaag mijn bv gehad(ben net thuis) en bij mij weet ook niemand het hoor!! ik heb aankomend weekend ook verjaardag...maar denk dat t wel lastig word hoor omdat je je armen amper mag bewegen enzo....qua lopen heb ik (nog)geen last nu maar ik denk dat ik niet na dat feest ga hoor....dat moet je denk ik dan pas bekijken hoe je je voelt enzo....

groetjessss Cinn

d

d

dank je wel voor de antwoorden

het probleem is dat het feest bij ons thuis is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen

ik heb een borstvergroting gepland, maar wil dit niet aan vrienden en familie vertellen

nu hebben wij 4 dagen na mijn operatie een feest gepland

denk je dat ik dit verborgen kan houden?

bedankt!

Hey meid,

Op dag drie PO zat ik al op de schoolbanken niemand die iets gemerkt heeft. Ik had ook geen pijn van mijn borstvergroting dus ik denk dat het echt van persoon tot persoon verschillend is. In ieder geval ik had al een feestje aangekund na vier dagen PO.

Veel liefs Shana

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ene persoon gaat alles goed vanaf de eerste dag en bij de andere iets later.

Ik zou er toch rekening mee houden dat je een paar dagen last kunt hebben.

Als je het liever niet aan de andere wilt vertellen hoeft dat niet. Bij mij weet mijn ouders en mijn man het en 1 pers op het werk. Meer niet.

Naar eeb feestje gaan zal af hangen van het gevoel op het moment zelf. daar naar toe gaan is niets maar er mag maar 1 iemand een verkeerde handeling maken of per ongeluk een stoot geven. (juist op de foute plek).

De ene persoonzijn pijn grens is hoger dan bij de andere.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff.. nou ik was na 4 dagen nog echt nergens bekwaam voor!

Lopen, zitten alles deed zeer, liep als een omaatje door het huis!!

Was doodmoe en aan alcohol moest ik echt niet denken!

is het neit een beetje voorbaring om na 4 dagen een feest te geven?

Kun je het nog niet verplaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff.. nou ik was na 4 dagen nog echt nergens bekwaam voor!

Lopen, zitten alles deed zeer, liep als een omaatje door het huis!!

Was doodmoe en aan alcohol moest ik echt niet denken!

is het neit een beetje voorbaring om na 4 dagen een feest te geven?

Kun je het nog niet verplaatsen?

we kunnen het echt moeilijk verplaatsen aangezien het de verjaardag van onze dochter betreft

het is dus ook geen wild feest ofzo

maar er zal toch visite zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm ik heb ze achter de spier en ik weet nog wel dat ik de eerste dagen wel aardig veel kon qua rondlopen in huis en voor mezelf zorgen, maar met sommige dingen had ik nog best moeite.. een dopje van een cola fles draaien bijv.... of iets uit een kast pakken (zelfs een kopje is dan nog lastig). Haren wassen, dat soort dingen verwacht je nu niet, maar de raarste dingen kosten je dan wel wat moeite.

Je kan wel lopen maar ik denk dat je het niet kan verborgen houden. Tenzij je normaal gesproken ook alleen maar zit en niets doet :7: dan valt het niet op nee haha. Maar een feestje vieren, dat gaat na 4 dagen niet, dat is bijna onmogelijk. Je bent net geopereerd en je boobs voel je heel goed bij bewegingen.

Ik was blij dat ik met 4 dagen alleen uit bed kon komen zonder hulp, want ik kon amper omhoog komen en dan had ik nog niet eens pijn, het was meer lastig en ik liep ook zo krom als een hoepel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb weinig klast gehad van mijn BV, maar na 4 dgn een feestje, lijkt me echt niet kunnen.

je kunt geen drinken inschenken, mensen handen geven mag niet en is pijnlijk, laat staan dat iemand je knuffelt :wacko:

ik zou de bv toch echt verzetten dan of de verjaardag..

ik heb de verjaardag van de kids daarom ook 2 wk vooruit geplaatst.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hallo!

ik lees dat velen onder jullie je borsten uiteindelijk nog groter gewild hadden

nu ben ik 10 dagen po en ik vind ze echt te groot (maar wel in verhouding met mijn lichaam)

zouden ze nog slinken?

zijn er nog die hun borsten eigenlijk wat te groot vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het zelf ook niet want ik heb ze nog niet :rolleyes:

Maar op fotoś wat ik hier op het forum zie duurt het bij sommige

wel een paar weken voordat de zwellingen weg zijn.

Ik denk dat je nog even moet afwachten. :1:

Maar dat komt zeker wel goed. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies dezelfde maten. Ik ben tevreden en zelfs bang dat ze nog meer slinken.

Maar andersom kan ook dus zie ik nu.

Misschien moet je nog wennen en met 10 dagen zijn ze nog lang niet zoals ze uiteindelijk moeten worden. Ze gaan nog zakken en waarschijnlijk nog slinken.

Ik zou nog even aankijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor hoeveel cc heb je gekozen dan??

is het zo anders geworden dan vooraf afgesproken?

ik ging voor een D, heb nu een goeie E, maar bene r zeer tevreden mee.

mss dat het door zwelling nu groter is of lijkt en trekt het nog bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

heb 295cc gekregen

wou eigenlijk 265cc, maar volgens pc was dat te weinig

mijn borsten waren leeggezogen van 4 keer borstvoeding en hij zei dat 295 het minimum was om het theezakje te vullen

let wel, op zich zijn ze mooi vind ik, maar toch groot vind ik

had na mijn laatste keer borstvoeding een lege c, daarvoor een d

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond ze in begin ook te groot. dacht oei oei da gaat veel te veel opvallen. nu ben ik 24 dagen po en had mss zelf nog klein maatje meer mogen zijn hihi maar meer kon nie want dan zou het onnatuurlijk worden en da had ik duidelijk gezegd aan pc da het natuurlijk moest zijn. nu hoop ik da ze zeker nie kleiner worden :4:

10 dagen is nog vroeg ook. kan allemaal nog veranderen. mss heb je iets langer nodig om er aan te wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.