Ga naar inhoud

een paar vraagjes!


Aanbevolen berichten

hallo allemaal! 12 juli word ik geopereerd, dus over al bijna 2 weekjes. Ik kan niet wachten en kijk er ontzettend naar uit! Maar ik zat nog wel met een paar vraagjes: 1. Moeten je gelnagels eraf? 2. Hoelang moeten jullie je sportbh aanhouden? Mij is namelijk gezegd 3 weken dag en nacht en na die 3 weken nog eens 3 weken alleen overdag. 3. Hoe hebben jullie in vredesnaam het tegen je schoonmoeder/zus gezegd? Haha nou ik hoor graag jullie antwoorden! Liefs juud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juud! Ik moest alle nagellak en etc er af halen! Je nagels moeten er zoals van nature uitzien, ze kunnen namelijk aan de kleur van je nagels zien hoe het met je gaat en het is natuurlijk steriel. Mijn pc heeft mij aangeraden om 4 weken dag en nacht mijn sport bh aan te houden en 2 weken alleen dag( met slapen uit zodra je wakker wordt weer aan) mijn schoonouders, ouders, familie en vriend weet het voorderest nobody! Ik heb hen vertel dat ik al jaren met een probleem zit, namelijk mijn borsten! Ik voel me geen vrouw ik ben er ontevreden over en ik voel me zeer onprettig bij vrouwen met borsten! Gelukkig had een ieder vrede mee en waren ze super blij voor mij en waren alle zeer tevreden over het resultaat! Door wie wordt je geopereerd en welke protheses en hoeveel cc krijg je? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juud,

Mijn pc raadde 3 drie weken dag en nacht de bh aan, en drie weken alleen nog overdag. Ik mag nu s`nachts mijn bh uit maar als ik ga slapen trek ik heb toch wel weer aan. Vooral met weer heerlijk op je zij liggen vinden mijn borsten dat toch wel prettig.

Mijn schoonmoeder en schoonzussen weten van niets, ze wonen niet in de buurt dus merken niets. Mischien als we er op visite gaan, hangt er ook een beetje vanaf wat ik aan heb. Ik was bij mijn zus donderdag en ze zei nou meid ziet er netjes uit je ziet het bijna niet.... pardon ben van een cupje B naar een E hahaahah. Gister zelfs een bh gekocht cup F woehoe :-)

Succes 12 juli, spannend hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1: Ja alles moet eraf

2: Ik heb geen sport BH. Ik heb een kliniek bh en deze moet ik 6 weken dragen met een band.

3: Ik heb verteld dat ik een borstvergroting heb gehad, vele mensen wisten dat dit een droom van mij was en reageerden dus allemaal positief!! "eindelijk"? haha. Mijn schoonmoeder was wat minder enthousiast maar goed, ik doe het voor mezelf en als ik mij hier gelukkiger door voel.

Ik trek me eigenlijk weinig aan wat mensen er van vinden. Alleen mensen die echt dicht bij me staan zoals vriend en moeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het mijn ouders en schoonouders gewoon verteld.

ik zat er al jaren mee en zij vonden het alleen maar fijn dat het eindelijk kon gaan gebeuren.

na mijn BV stond mijn schoonmoeder zelfs klaar om mij te helpen, terwijl we echt geen goede band hadden.

mijn schoonzusje daar in tegen was eigenlijk jaloers en wil het nu ook hihih

mijn kliniekbh moet ik 4 weken aan, dag en nacht incl band.

maar mag hem wel ooit wisselen voor een goede sport bh zodat ik de andere kan wassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

De informatie die heb ik gekregen van het dragen van mijn sportbh komt dus wel overeen met dat van jullie!

kiki: ik word geopereerd door Dr. Wilmink in het Maxima medisch centrum/velthuiskliniek in Eindhoven

Ik krijg ronde protheses, 325 cc achter de spier van Natrelle. Ik weet eigenlijk niet of ik ze high profile ofzoiets krijg??

Ik vind het moeilijk om tegen mijn schoonmoeder te zeggen omdat zij nogal op de centen zit en vast gaat zeggen dat ze het geldsverspilling blabla vind.

Ook vind ik het lastig omdat mijn schoonvader (inmiddels hertrouwd dus niet meer met 'DE' schoonmoeder samen) in het ziekenhuis ligt wegens leukemie.

Dit hebben we 3 weken geleden te horen gekregen en hij heeft inmiddels al zijn eerste chemo gehad. Over 14 dagen krijgt hij een 2de chemo kuur.

Dit nieuws hebben we dus pas sinds een maandje gehoord, toen ik mijn operatiedatum al vast heb gelegd.

Ben bang voor de reactie van schoonmoeder dat ze denkt dat ik mijn operatie belangrijker vindt. Ik zit ook met een dubbel gevoel van ja is dit nu wel de juiste tijd

om te doen, omdat mijn schoonvader nu in het ziekenhuis lig en bang ben dat ze denken dat ik mijn bv belangrijker vindt als dat...?

ja meiden ik ben heel erg van het wat als die dat vindt en hoe zou die erover denken.. ik blijf erover malen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben bang voor de reactie van schoonmoeder dat ze denkt dat ik mijn operatie belangrijker vindt. Ik zit ook met een dubbel gevoel van ja is dit nu wel de juiste tijd

om te doen, omdat mijn schoonvader nu in het ziekenhuis lig en bang ben dat ze denken dat ik mijn bv belangrijker vindt als dat...?

ja meiden ik ben heel erg van het wat als die dat vindt en hoe zou die erover denken.. ik blijf erover malen

Dan zeg je het gewoon niet! Zeg het achteraf met de woorden die je hierboven ook gebruikt.

Dat je het niet eerder hebt verteld omdat je het geen gepast moment vond en hun er niet mee lastig hebt willen vallen. Kunnen ze je alleen in dank afnemen z'on redenatie ..toch?

Ik zeg het ook niet tegen mijn schoonmoeder, omdat ik ook een reactie verwacht waar ik niet op zit te wachten. Sja..dan zeg ik niks.. krijg ik ook geen reactie ;)

PS Heb je al gebeld???!!!! :P :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.