Ga naar inhoud

Rimpeling.. gaat het weg na een 2e operatie?


Aanbevolen berichten

Hoi ladies,

Ik heb nu bijna 2 jaar geleden mijn borsten laten vergroten. Van een A/B naar een D.

Omdat ik altijd wel slank ben geweest en weinig borsten van mijzelf heb, wist ik wel dat de kans op rimpeling misschien groter zou zijn.

Nu zie ik het niet als ik recht op sta maar kan ik ze wel aan de zijkant voelen. Zodra ik voorover buk, zijn ze wel zichtbaar en goed te voelen.

Opzich zie je er dus helemaal niks van... maar het stoort me wel een klein beetje. Ook zou ik het eigenlijk niet erg vinden als ze groter worden na een 2e operatie ofzo hoor, dus dat geef ik toe.

Het schiet dus al door mijn hoofd om een keer (misschien binnen 5 jaar) nog een operatie te ondergaan.

Maar gaat de rimpeling weg als ik grotere implantaten neem of andere vulling? Ik heb nu siliconen vulling en achter de spier. Ik had verwacht dat het daarom minder zou zijn...

Weet iemand of het dan ook echt minder wordt? Als ze groter zijn of andere vulling hebben? Want nu zijn ze niet zichtbaar maar zou het jammer vinden als het erger wordt indien ik mij nog een keer laat helpen.

Groetjes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Net als jou heb ik last van rimpeling omdat ik vrij dun ben en weinig weefsel had (75aa?)

Ik denk zelf wanneer je voor een grotere prothese gaat je er meer last van zult krijgen omdat het nu nog zwaarder word.

Volgens mij had april dit gevraagt aan haar arts of hier iets aan gedaan kon worden. ze zou dan vastere/stuggere prothese krijgen waardoor je minder last hebt van rimpeling.

Kortom ik denk niet dat je dit kunt vermijden? Maar ben geen arts hihi mischien even langs gaan :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Excella,

Ben het helemaal eens met Marisjuh, die kans blijf je houden, en grotere prothesen geven denk nog meer kans op rimpeling, ondanks de vulling. Zelfs bij de stugste cohesieve gel kun je nog steeds rimpeling krijgen. Ik heb bijvoorbeeld de McGhan 510, die toch bekent staat als de stugste, wel er was eens een meid die deze had in 400cc en ze had iid last van rimpeling omdat ze ook heel mager was. Dus je zult er toch altijd wel rekening mee moeten houden.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Excella

rimpeling kan je altijd blijven houden,zeker ook met andere vulling en of grotere prothesen,want het is puur de huid die dat veroorzaakt.

je kan idd wat stuggere vulling kiezen,maar dan heb je er alsnog kans op en je boobie,s zullen dan ook nog eens harder aanvoelen,waar je vast niet op zit te wachten. :)

ik hoor en lees niet anders,denk dat 8 van de 10 mensen wel rimpeling heeft,en gewoon er een beetje bijhoort.gelukkig heb je het enkel als je voorover bukt en zelf dus niet goed ziet.

mijn arts zei ook tegen me,dat je moet uitkijken met veel gewichtsverlies in een korte tijd,dat bevorderd ook rimpeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bij mij is de rimpeling ook te voelen, vanwege dunne huid, werd me verteld. Aan de linkerkant is het ook zichtbaar en veel erger als rechts. Rechts voel ik het alleen als ik vooroverbuig, maar links is een heel ander verhaal.

Daar zit ook een soort deuk aan de zijkant, daar waar je die rimpeling goed voelt. Ik ben teruggeweest en de dokter denkt het op te lossen door de pocket groter te maken. Ik hoor vandaag als het goed is wanneer. Ben wel erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm jammer, dat zou dus niets veranderen aan de rimpeling.

Dat anwtoord had ik liever niet gelezen hihi

Ik zou het idd altijd nog kunnen vragen. Misschien inderdaad stuggere vulling maar dat zou ik nog uit kunnen zoeken.

Het valt inderdaad gelukkig niet zo op.

Ik ben niet erg afgevallen, een beetje maar en inmiddels zit er weer wat bij aan (heb niet meer gekeken) maar mijn borsten zijn verder wel mooi. Het is alleen bij het naar voren gaan dat de rimpels erin komen. Tsja, ze kunnen het natuurlijk niet 100% af vullen anders zou het altijd op strak staan.

MissJ, hoe is jouw gesprek gegaan? Ik kijk anders wel even of je een topic hebt.

Bedankt voor jullie reacties iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,heb ook helemaal hetzelfde als jou en heb dit 2 weken geleden gevraagd aan mijn plastisch chirurg,

jammer genoeg hoort het een beetje er bij en dit gaat ind zeker niet helpen moest je nog een groter sil. nemen was mijn vraag ook de kans is er altijd

maar veel mensen hebben dit hoor en is eigenlijk ook vrij logisch ook al maken ze de pocket groter,je borst omheen met bij naar voren bukken of zo ga je altijd een beetje rimpeling hebben.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.