Ga naar inhoud

Vraag over herstel


Aanbevolen berichten

ik kon t gelukkig ook allemaal zelf..

Moet er niet aan denken dat hij mijn billen af veegt na t poepen, dan zou ik zorgen dat ik t zelf kon

maar ik kon de eerste 4 dagen toch niet poepen dusja haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haahahah grappig, ik dacht hier namelijk helemaal niet aan voor de BV. Maar mijn vriend wel :-) hij ging dat allemaal doen zei hij, mocht niets niet tegenstribbelen. Gelukkig hoefde het niet, maar ik mocht de eerste week niet douchen vanwege tape onder mijn borsten. Hij heeft me gewassen met washandje, mijn haar gedaan, heerlijk. Hij heeft me super verzorgd, ik hoop dat jij ook zo`n schatje thuis hebt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er toch ook niet aan denken dat mijn vriend dat bij me moet doen..

Ik krijg na de operatie ook zo'n band om,, ik kan dan natuurlijk niet douchen enz,, wel met washandje dan..

Maar hoe hebben jullie dat gedaan met jullie haren?? Ik heb dus heel lang en dik haar..

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

@missy, ik dus ook niet, we delen veel samen maar dat gaat me dus echt te ver..

Wassen heeft ie wel gedaan de eerste dagen, voelde me net zon gehandicapte!

Ik had ook een band boven me bh maar die mag je wel ff uit doen na 2 dagen om te douchen?

Mijn haar deed me vriend ook, na 4 dagen kon ik dat ook weer zelf,,

heb ook heel dik haar en komen makkelijk klitten in dus is wel handig als je dat zelf weer kan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi ja niet afvegen is ook erg bah whahaha :P

Ik kon het gelukkig allemaal zelf (net als sendai op dag 2 po ongesteld), ook douche en haren wassen ed. ben er dankbaar voor want had er niet aan moeten denken dat men mannetje men billen had moeten afvegen :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

haha hier hebben wij het ook over gehad. Gelukkig lukt het me op de wc helemaal zelf.

De eerste dag moest ik wel veel overgeven en toen heeft vriendlief steeds de bak leeggegooid en omgespoeld. Zó lief als hij is! Die maakt zich zo'n zorgen om mij en zorgt zo goed voor mij, pfff wat ben ik blij met mijn vriendje hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.