Ga naar inhoud

Victoria Secret


Gast suffie

Aanbevolen berichten

Ik vind met name de bikini's van victoria's secret zo geweldig, heeft er iemand een goede manier om daaraan te komen?? en dus niet gewon bestellen in amerika, vind die verzendkosten zo absurd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suffie,

Vertel me niks, heb echt alles al geprobeerd om er in NL aan te komen (heb ook geen credit card) want ze zijn GEWELDIG, ben er echt verliefd op :wub: Maar goed, na uren (dagen) speurwerk ben ik erachter gekomen dat je ze of gewoon uit Amerika moet laten overkomen of via marktplaats en ebay...meiden hebben ze daar vaak besteld vanuit amerika maar dan is ie te klein/te groot en zetten ze te koop...

Mocht je nog wel achter een manier komen om ze in NL te kopen...let me know! :rolleyes:

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Ik moet zeggen dat ik de verzendkosten nogal mee vind vallen.

De truc is gewoon om met een clubje te bestellen. of een deel weer te verkopen via mp!

Ik bestel al jaren van alles en nog wat uit Amerika zonder problemen alleen ben je bij bedrijven als Victoria's Secret wel gegarandeerd invoerrechten en BTW verschuldigd en dat maakt de kosten iets hoger maar dan nog.........ik gok dat wanneer je met een aantal personen bestelt je een kledingstuk van zeg 50 dollar voor 55 euro in huis moet kunnen hebben, inclusief alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ja, ik weet een goedkopere manier!!

Via ingridderoo@gmail.com

Zij is een nederlandse die in de VS woont, vlakbij de V's S winkel.

Zij koopt, krijgt de punten en stuurt ze heel goedkoop naar je toe.

Ze heeft ook een hyves.

Zij krijgt voor de punten gratis spullen, en jij dus je bikini voor een heel lage prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej super, heb meteen een mail gestuurd, bedankt voor de tip!! En dit voelt dan ook wel betrouwbaar op de 'e'en of andere manier. Vind het vaak ook heel eng om op zo'n manier dingen te bestellen.... maar jij hebt er dus ook ervaring mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ik ook al achter ja, en wat ik op marktplaats zag vond ik niet geweldig... En dat meisje van hyves is tot half juli op vakantie dus je kunt even niks bij haar bestellen..... Nou heb ik nog iemand ontdekt via ebay maar dat vind ik toch altijd een beetje eng, straks maak ik alles over en krijg ik niks binnen... Daisy nog wat is het, kent iemand haar toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik geloof dat ze geen site hebben en die nu aangeboden worden op mp zijn ook niet de mooie,

ikzelf heb er een vol met kralen ik had hem aan en idereen die langsliep vroeg waar ik hem vandaan had.

Ik weet dat ze ze hier in amsterdam verkopen maar buiten amsterdam weet ik het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Hey meiden,

Ik heb 'm ook al bij het andere Victoria's secret topic geplaatst, maar nadat ik maanden op zoek ben geweest naar een manier om Victoria's Secret te bestellen, heb ik eindelijk een site gevonden uit Nederland of Belgie (dat weet ik eigenlijk niet) die Victoria's Secret binnen Europa verkoopt :43: ...verzendkosten zijn maar 6,- euro. De site is engels omdat ze door heel Europa bezorgen maar ze zijn dus NL of BE...Hier de link:

http://stores.homestead.com/hstrial-DDeckmyn/StoreFront.bok

Veel plezier ermee!!!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot,

Goeie link die je hier plaatste hoor, ben er meteen eens gaan kijken, zijn Belgisch voor zover ik kon opmaken. Heb ze meteen gemaild of ze ook van andere websites uit America zaken willen bestellen en dan bezorgen, zodat het minder kost aan verzendkosten om het hier te krijgen, had zelf nl. een tankini gezien op Am. website, maar heb zelf nog nooit besteld in Vs en heb ook nog geen kredietkaart en ze hebben me al teruggemaild dat ze het gingen bekijken.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.