Ga naar inhoud

Hoe lang nog bloed na operatie?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik wilde vragen hoe lang er bij jullie nog bloed vrij kwam uit de wonden na de borstverkleining.

Ik ben 15 juni jl geopereerd en nu bijna iets meer dan een week geleden komt er nog bijna elke dag een beetje bloed uit de

wonden hier en daar.

Heb ik dan teveel bewogen of hoort het erbij?

XO Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suri,

Ik had ook een bvk maar wel drains. Die had ik maandag na de operatie in rond 16.30 uur.

De dag erna voor ik naar huis mocht zijn de flesjes vervangen toen zat er links 9cc in en rechts 15 cc.

De dag erna zat er aan beide kanten 20 cc en daar is nog ong. 5 a 6 cc per kant bijgekomen. Toen mochten ze eruit.

Dus totaal per kant ong. 35 cc ....jij had geen drains dus het kan best zijn dat het veel langer bloed omdat het er wat moeilijker uit kan??? denk ik dan zo.

Heeft je pc er iets over gezegd? Anders even bellen als jij denkt dat het te lang duurt.

Ik weet niet of het nl. zonder drains anders is. Met drains was het dus bij mij 3,5 dag...zeg maar 4 dagen dus mss is zonder drains 1 week normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.