Ga naar inhoud

Rock Goerdin


A1972

Aanbevolen berichten

Ik ben ook door hem geopereerd in 2007... Had er toen geen flauw benul van...

Achteraf voor men nazorg kon ik hem niet bereiken...

Al jaaaaren last van men borsten...steken...dubbel klappende protheses...langs één kant heeft hij iets door gesneden vermoed ik want kon geen borstvoeding geven langs rechts...links wel....

Zonder bh kan ik het niet uithouden van de pijn...en op men consult met Plovier ben ik erachter gekomen dat men protheses verkeerd Geplaatst zijn...echt...van een knoeier gesproken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Hij is net weer in het nieuws. Vrijgesproken. Niet voldoende bewijs!!! Het is niet te zeggen dat het letsel Door hem is aangericht. Lijkt me toch een duidelijke zaak! Het om wil trouwens in hoger beroep gaan. Hij mocht in eerste instantie niet eens dit werk verrichten! Hij heeft fouten gemaakt maar ze zijn niet erg genoeg.

Het is toch niet te geloven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh... Bij nader inzien .. wil ik z'n pik wel opereren , want dat mag toch zonder de juiste benodigde papieren ?

kijken wat ik er van kan maken , en geloof mij , gaat niet veel van over blijven :focus:

Zo klaar er mee ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook onbegrijpelijk , ik mag bij wijze van nog geen injectie geven op het werk zonder dat ik daar de benodigde cursussen voor heb gehad én de big registratie , ook word alles dubbel gecheckt , en zo 1 kan gewoon opereren zonder enige ervaring / opleiding etc! Te gek voor woorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag te gast: Yme Drost en Robert Schoemacher

De Haagse gynaecoloog Rock G. beter bekend als de borstendokter is vandaag door de rechter vrijgesproken. Letschelschade advocaat Yme Drost vertegenwoordigt een van de slachtoffers die door G.'s toedoen blijvend letsel heeft overgehouden aan zijn operaties. Samen met cosmetisch arts Robert Schoemacher reageert hij op de uitspraak.

Vanavond bij RTL late night!! ook ik ga kijken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoger beroep komt er sowieso, hij is echt te ver gegaan. Aan de andere kant moet er echt goed bewijs zijn willen ze wat uit kunnen maken.. zeker met die bacterie is het heel moeilijk bewijzen dat daar opzet achter zat. Alleen in het geval van die kitspuit die hij gebruikt heeft begrijp ik echt niet dat ie daar niet voor gestraft wordt..

Uit zijn ambt gezet, nou woooo, hij was sowieso geen chirurg. Nu kan ie in een ander land lekker verder gaan 'knutselen'. Hopen op een beter resultaat in het hoger beroep en dat er aan de hand van deze en andere zaken strengere wetten komen zodat dokters niet meer van alles kunnen flikken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh... Bij nader inzien .. wil ik z'n pik wel opereren , want dat mag toch zonder de juiste benodigde papieren ?

kijken wat ik er van kan maken , en geloof mij , gaat niet veel van over blijven :focus:

Zo klaar er mee ...

Whhahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik ga ook kijken :P

Hahaha. Ik ga mijn lappie vanaaf goed in de gaten houden na de uitzending hoor. Stel je voor dat hij dan gaat roken met alle commentaar na de uitzending whahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh... Bij nader inzien .. wil ik z'n pik wel opereren , want dat mag toch zonder de juiste benodigde papieren ?

kijken wat ik er van kan maken , en geloof mij , gaat niet veel van over blijven :focus:

Zo klaar er mee ...

Wij zijn vanaf vandaag 'de penisdokters'.. vertel wanneer is zijn operatiedatum? Ik ben zogenaamd verschrikkelijk bang om een naald in iemand zijn donder te prikken dus verdoving doen we niet aan (deed hij immers ook niet zo te lezen..) we gaan der een hele mooie piemel van maken!!! :36:

Hoger beroep komt er sowieso, hij is echt te ver gegaan. Aan de andere kant moet er echt goed bewijs zijn willen ze wat uit kunnen maken.. zeker met die bacterie is het heel moeilijk bewijzen dat daar opzet achter zat. Alleen in het geval van die kitspuit die hij gebruikt heeft begrijp ik echt niet dat ie daar niet voor gestraft wordt..

sorry ik weet niet zo heel veel wat hij allemaal heeft uitgevreten.. heb wel een paar verhalen gelezen van vrouwen waar ik zo bij keek :blink::blink: want die waren dus echt verminkt.. maar WTF.. kitspuit?????!!!!! waar in godsnaam heeft hij kitspuit voor gebruikt???

Ik snap er niks van van deze uitspraak eerlijk niet........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn vanaf vandaag 'de penisdokters'.. vertel wanneer is zijn operatiedatum? Ik ben zogenaamd verschrikkelijk bang om een naald in iemand zijn donder te prikken dus verdoving doen we niet aan (deed hij immers ook niet zo te lezen..) we gaan der een hele mooie piemel van maken!!! :36:

.

ja.. na dat penis-forum van jou, kan dit niet missen natuurlijk...... :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ff gegoogled want wou wel ff weten hoe dat ding eruit zag.. De 'mamma navigator'... Ik liet het aan me vent zien en die vroeg zich gelijk af of het een psychopaat is (ja schat en jij ook maar dat terzake..) ik ken wel ff een 'daddy cockelator' in elkaar freubelen...

Inderdaad ff nog een paar daagjes onder de naam sexycock het penisforum bestuderen en me lulopleiding is compleet!! Operatiedatum komt eraan!!!

Nee maar hoe kom je erbij om een gaatje in iemand tiet te maken en dan via een kitspuit ff die inplantaat erin jatsen.. Die was is 15 minuten klaar met opereren is het niet? Hoeveel protheses zijn er wel niet gescheurd door deze magniefieke 'techniek'....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.