Ga naar inhoud

Zijn er mensen hier die in de zorg werken?


norita

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik vraag me af of hier in deze forum mensen zijn die in de zorg werken. ik ben zo bang dat ik na 3 weken nog niet kan werken. in de zorg is best zwaar. ik hoeft in principe niemand te tillen maar wel op bed kunnen wassen.wat zal ik absolut niet kunnen? heeft iemand hier ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast eindelijk

Hoi Norita,

Ik werk zelf met kinderen waar ik veel moet tillen enz, heb daarom 6 weken vrij.

Je mag namelijk de eerste 6 weken niet zwaar tillen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

hoi,

Ik werk ook in de zorg, en maak daar buiten nog bj mensen schoon.

heb alleen mijn bv nog niet gehad, maar ben dus wel ook erg benieuwd naar antwoord op je vraag.

Denk zelf dat je zorg kan vergelijken met schoonmaken, even zwaar werk bedoel ik.

Dus denk ik zo'n 6 weken minimaal vrij te nemen, als ik dan nog niet kan werken dan neem ik nog een of 2 weken extra vrij.

want wat niet kan, dat kan niet.

groetjes melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hebben jullie zoveel vakantiedagen?

Ik sta 2 dagen voor de klas maar de andere 3 dagen werk ik op een babygroep op kinderdagverblijf.

Erg zwaar vind ik met het vele verschonen, in bed, uit bed, aankleden, uitkleden, noem maar op.

Je moet erg veel tillen enzo.

Nog geen idee hoe ik het ga oplossen. Ik heb niet veel vakantiedagen daar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh dat is wel minder ja. Ik had er eerst ook 24 maar nu ik officieel bij de overheid werk, heb ik ineens 10 weken :blink:

Ik heb mijn baas eerlijk verteld wat ik ging doen, kun jij dat niet Barby? Ik ben namelijk ziekgemeld door mijn baas voor 1 week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ook ik werk in de zorg, maar ik meld me ziek. Iedereen op mijn werk weet ook van de BV. Met het maken van het rooster is hier al 6 weken voor vrij gehouden. Het is een operatie, dus ik ben arbeidsongeschikt en mag me ziek melden. Dit is wel mits dit niet anders omschreven staat in je cao. Daarna ga ik 3 weken werken en dan heb ik alweer 2 weken vakantie... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.