norita Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 Hallo dames,Ik vraag me af of hier in deze forum mensen zijn die in de zorg werken. ik ben zo bang dat ik na 3 weken nog niet kan werken. in de zorg is best zwaar. ik hoeft in principe niemand te tillen maar wel op bed kunnen wassen.wat zal ik absolut niet kunnen? heeft iemand hier ervaring mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eindelijk Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Hoi Norita, Ik werk zelf met kinderen waar ik veel moet tillen enz, heb daarom 6 weken vrij.Je mag namelijk de eerste 6 weken niet zwaar tillen.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nieuwe_borsten Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 hoi,Ik werk ook in de zorg, en maak daar buiten nog bj mensen schoon.heb alleen mijn bv nog niet gehad, maar ben dus wel ook erg benieuwd naar antwoord op je vraag.Denk zelf dat je zorg kan vergelijken met schoonmaken, even zwaar werk bedoel ik.Dus denk ik zo'n 6 weken minimaal vrij te nemen, als ik dan nog niet kan werken dan neem ik nog een of 2 weken extra vrij.want wat niet kan, dat kan niet.groetjes melany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Hebben jullie zoveel vakantiedagen?Ik sta 2 dagen voor de klas maar de andere 3 dagen werk ik op een babygroep op kinderdagverblijf.Erg zwaar vind ik met het vele verschonen, in bed, uit bed, aankleden, uitkleden, noem maar op.Je moet erg veel tillen enzo.Nog geen idee hoe ik het ga oplossen. Ik heb niet veel vakantiedagen daar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Oeh dat is wel minder ja. Ik had er eerst ook 24 maar nu ik officieel bij de overheid werk, heb ik ineens 10 weken Ik heb mijn baas eerlijk verteld wat ik ging doen, kun jij dat niet Barby? Ik ben namelijk ziekgemeld door mijn baas voor 1 week. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joow Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Ik werk ook bij de (Rijks)overheid en ben 'gewoon' ziek gemeld, dus geen vakantiedagen/uren daarvoor in moeten leveren Link to comment Share on other sites More sharing options...
An_4 Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Ik werk ook in de zorg, véél tilwerk. Volgens mijn pc kon ik na 2 weken wel weer aan de slag. Maar ik heb 4 weken vakantie gevraagd. Op mijn werk zijn ze niet op de hoogte van mijn plannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Ik zorg al voor mn man en 2 meiden haha,vin ik wel genoeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamaartje1981 Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Ook ik werk in de zorg, maar ik meld me ziek. Iedereen op mijn werk weet ook van de BV. Met het maken van het rooster is hier al 6 weken voor vrij gehouden. Het is een operatie, dus ik ben arbeidsongeschikt en mag me ziek melden. Dit is wel mits dit niet anders omschreven staat in je cao. Daarna ga ik 3 weken werken en dan heb ik alweer 2 weken vakantie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts