Ga naar inhoud

Je oude prothese?


Aanbevolen berichten

Ik had daar ook aan zitten denken maar heb ze niet gevraagd.

achteraf heb ik daar wel spijt van...ik vraag mij nu nog steeds af hoe erg ze aan het lekken waren!!!!

dus, als ik jou was zou ik ze zeker mee naar huis nemen.

Ben ook wel benieuwd hoe ze er uit zien: misschien fotootje????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook wel leuk om ze te houden, is inderdaad voor lang een deel van jezelf geweest hihi, kun je er af en toe nog eens naar kijken :D

PS: Heb je topicje even verplaatst van de 'operatieverslagen borstprothesewissel' naar 'Prothesewissel vragenhoekje'. :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook wel leuk om ze te houden, is inderdaad voor lang een deel van jezelf geweest hihi, kun je er af en toe nog eens naar kijken :D

PS: Heb je topicje even verplaatst van de 'operatieverslagen borstprothesewissel' naar 'Prothesewissel vragenhoekje'. :7:

Oh ja tuurlijk het is maar goed dat jij hier alles in de gaten houd want ik had het vragenhoekje niet in de gaten gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja tuurlijk het is maar goed dat jij hier alles in de gaten houd want ik had het vragenhoekje niet in de gaten gehad.

Niet erg meid, zijn we hier voor! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.