Jump to content

Je oude prothese?

Recommended Posts

Ik vroeg me af wat jullie doen als de wissel plaats vind.

Willen jullie je oude prothese nog zien?

Ik ga denk ik wel vragen of hij ze bewaard voor mij...ze hebben toch 19 jaar in mijn lichaam gezeten.

Ik had daar ook aan zitten denken maar heb ze niet gevraagd.

achteraf heb ik daar wel spijt van...ik vraag mij nu nog steeds af hoe erg ze aan het lekken waren!!!!

dus, als ik jou was zou ik ze zeker mee naar huis nemen.

Ben ook wel benieuwd hoe ze er uit zien: misschien fotootje????????

Lijkt me ook wel leuk om ze te houden, is inderdaad voor lang een deel van jezelf geweest hihi, kun je er af en toe nog eens naar kijken :D

PS: Heb je topicje even verplaatst van de 'operatieverslagen borstprothesewissel' naar 'Prothesewissel vragenhoekje'. :7:

Lijkt me ook wel leuk om ze te houden, is inderdaad voor lang een deel van jezelf geweest hihi, kun je er af en toe nog eens naar kijken :D

PS: Heb je topicje even verplaatst van de 'operatieverslagen borstprothesewissel' naar 'Prothesewissel vragenhoekje'. :7:

Oh ja tuurlijk het is maar goed dat jij hier alles in de gaten houd want ik had het vragenhoekje niet in de gaten gehad.

Oh ja tuurlijk het is maar goed dat jij hier alles in de gaten houd want ik had het vragenhoekje niet in de gaten gehad.

Niet erg meid, zijn we hier voor! :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.