Ga naar inhoud

Stylista : 5 september 2011: Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, daar komt ie dan...mn verslag van afgelopen maandag... :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

7.30 stapten we in de auto. we hadden 3 kwartier speling genomen (mijn ouders brachten ons; die gingen lekker winkelen in Bilthoven..) en ja hoor: we kwamen natuurlijk in een vette file terecht op de A27. :159: Wat bleek, er was een ongeluk gebeurd ergens op de A2 en het verkeer werd omgeleid via, je snapt het al....de A27!!! Op zoveel plekken stonden we stil dat ik maar besloot te bellen naar de kliniek dat ik 9.15 aanwezig niet zou halen (10.15 stond de operatie gepland). Al met al waren we er om 9.40 uur, dus gelukkig viel het mee...Maar ik baalde natuurlijk wel als een stekker...Diep ademhalen en rustig blijven, want inmiddels weet ik dat rustig je narcose ingaan heel belangrijk is!

Eenmaal in de wachtruimte werd ik door een schat van een verpleegster opgehaald met een stagiaire erbij. Ik kreeg een geweldig mooie kamer (met badkamer en toilet ERIN!) en had er, ondanks de file, veel zin in. Bloeddruk en zuurstofgehalte werd opgemeten en ik kreeg uitleg over het beautypakket met littekencreme enz enz. Toen kwam dr. Maas om foto's te maken van mijn miniatuurtjes :154: en alles af te tekenen. Op naar de OK...de zenuwen bleven uit, ik begreep er niks van...hahahahaha

Aardige mensen op de OK, zo op het bed gehopt, heerlijk in een warme deken (die OK is echt een koelcel ..) Infuus werd geprikt (bijna pijnloos, heel goed geprikt mevrouw!!), ik werd aangesloten op de apparatuur en intussen vroegen ze welke sporten ik allemaal doe en bla bla bla..Toen legde een van de vrouwen aanwezig haar hand op mn schouder en zei ze 'nou meid, ga nu maar eens lekker aan een mooie vakantie denken' en ik zag mezelf al lopen op het strand met nieuwe boobies!!! Ik zakte langzaam weg (heerlijk gewoon) en toen werd ik heerlijk wakker op de uitslaapkamer....De verpleegster daar moest ontzettend lachen omdat ik met een big smile wakker werd, zei ze.

Ik mocht al snel terug naar mn kamer en daar aangekomen zat mn heerlijke mannetje op me te wachten. :136: Ik kreeg 2 beschuitjes en die smaakten heerlijk, totdat ik een misselijkheidsgolf op voelde komen, dat het zweet me uitbrak! Ik drukte op het belletje, want ik dacht als ik nog langer wacht dan kots ik hier alles onder...De verpleegster en stagiaire kwamen allebei en de stagiaire gaf me het advies om goed door mijn neus en mond in en uit te ademen. Dat hielp! NIet kotsen, maar na een half uur zei ik wel tegen hen dat als ik nu zou opstaan ik alsnog alles eruit zou kotsen. Dus deden ze wat tegen de misselijkheid in mn infuus. Dat werkte meteen !! Alleen werd ik er zo bizar wazig van in mijn hoofd!!! Van de narcose voelde ik me prima, maar deze medicijnen??!! Nou ja, niet misselijk dus en om 16.00 weer naar huis, waar ik dus helemaal geen zin in had (nog een uur rijden en ik voelde me alsof ik zwaar aan de whiskey had gezeten...), maargoed, zonder kotsen thuisgekomen en tot 20.00 voelde ik me zo wazig als een kip zonder kop. Mijn lieve schat heeft me gedwongen om te eten (ooooooh, het was zo goor, ik had helemaal geen trek en voelde me slap) en dat was zo goed, want om 20.00 voelde ik me helemaal opknappen en was ik weer helemaal helder!! :136:

Op mn rug slapen word ik wel brak van, maar verder valt het met de pijn zo ontzettend mee!! Dag 1 PO mocht ik in de avond douchen en ik werd zo blij van wat ik zag .Want zelfs met zwellingen zag het er al zo mooi uit~!!! Nu dag 3 PO en iedere dag zien ze er weer anders uit, omdat de zwelling megasnel weg lijkt te trekken..ze worden steeds mooier!!!! Echt, als je van vrijwel niks naar een prachtig setje boobies gaat, dan weet je niet wat je overkomt :D. IK BEN ER ZO BLIJ MEE!!!

Ik heb al een setje foto's gemaakt van iedere dag...alleen is de batterij van mn camera leeg en had ik ze nog niet op de computer gezet, dus hopelijk komt dat later vandaag.

Ik voel me erg fit en dat is oppassen geblazen, want ik wil het gewoon heel rustig aan doen voor mn herstel....Dus ik zit, hang en lig de hele dag op de bank..lekker tv kijken, lezen, slapen...hahahaha

Ik mag me best wel even 3 weken als een lui varken gedragen...;) Af en toe voel ik wel een prikje in mn borstspier (dual plane), maar al met al had ik in ieder geval meer pijn verwacht eigenlijk. Alleen de eerste dag PO een zwaar gevoel van spierpijn in mijn borstkas.

Nou, hopelijk kan ik mn nieuwe foto's snel uploaden in mijn album!!!

:116: :116: :116: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk om je verslag te lezen!

Gelukkig is alles goed gegaan en ben je super blij met je boobies!

Ben benieuwd naar je foto's!

xx

Dankjewel!! De foto's heb ik net geplaatst. Via PB stuur ik je wel even het wachtwoord. Link in mijn hnadtekening! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

ben er zo blij mee!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Dankjewel!! De foto's heb ik net geplaatst. Via PB stuur ik je wel even het wachtwoord. Link in mijn hnadtekening! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

ben er zo blij mee!!!

Liefs

hoi Hoi

Ik heb je foto's bekeken ziet er heel rustig en mooi uit, heerlijk he die BH van Bergman hahahaha, ik ben vandaag 4wkn PO en draag het alleen nog s'nachts

en zometeen met sporten. Veel succes met je herstel meid..

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Hoi

Ik heb je foto's bekeken ziet er heel rustig en mooi uit, heerlijk he die BH van Bergman hahahaha, ik ben vandaag 4wkn PO en draag het alleen nog s'nachts

en zometeen met sporten. Veel succes met je herstel meid..

Gr Zonnetje

dankjewel!

hahaha, ja die bh zit heerlijk...! Ik heb er maar gelijk 2 genomen, handig indd voor het sporten straks!

Maar eerst goed herstellen....;)

doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hallo stylista

Wat fijn om te lezen dat er ook dames zijn waar de dual plane meevalt:) Ik ben zelf over 5 weken aan de beurt!! Ik doe het bij van Selms, wordt ws. Natrelle rond high profile 265 of 295 cc. Heb nu 70 A, wil naar mooie C.

Zou ik je ww mogen?

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.