Ga naar inhoud

Stylista : 5 september 2011: Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Lin, 31, en heb op 22/6 een afspraak voor een BV consult bij Dr. Maas van de Bergman Klniek in Bilthoven!! Jemig, ik ben nu al zenuwachtig....En ik zou pas in september geopereerd kunnen worden, omdat ik dan 3 weken vakantie heb...pfff, dat wordt nog even wachten dus.

Ik ben 1.70, weeg 60 kg en ben eigenlijk al jaren niet tevreden over de grootte van mijn borsten. Voor de rest ben ik heel gelukkig met mn lijffie; door het vele sporten en gezond leven ziet dat er prima uit ;)

Maargoed, ik heb dus een cup 70A en koop alleen maar bh's met vulling. Dolgraag wil ik naar een volle C, ik denk dat dat goed bij mij lichaam past.

Wat helemaal geweldig is, is dat neurologie mij heeft verteld dat ik met mijn MS gewoon een borstvergroting kan ondergaan en dat de medicijnen die ik gebruik, geen belemmering zijn voor narcose en andere medicatie!!!! Jippie :116: Lichamelijk ben ik in een hele goede conditie door mijn leefstijl, dus soms vergeet ik gewoon dat ik het heb...

Wat wel vervelend is, is dat volgende week nog even naar de huisarts moet, omdat er af en toe een beetje vocht in mijn BH zit van mn rechtertepel. Ik voel en zie geen onregelmatigheden hoor, mn tepel is wat gevoeliger, maar dit wilde ik er nou net ff niet bij hebben. :81:

Ik voel me btw helemaal thuis op dit forum!! Zijn er mensen die ervaring hebben met de Bergman kliniek en toevallig ook dr. maas??

Liefs, Lin :71::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lin,

ik heb gister mijn 1ste consult gehad bij de bergman kliniek. met dr Lommen.

ik moet je eerlijk zeggen, dat het mij 200% is tegen gevallen.

hij was erg kort van stof, kreeg 1 pasprothese en hij zei meteen dit wordt hem. vroeg niet onze keuze of wat wij wilden.

na wat doorvragen zei hij dat het voor de sper zou komen en dat was het.

toen moest ik naar een meisje voor verdere info.

dit bleek slecht een boekje met info te zijn en het maken van een afspraak voor operatie.

ik heb dus ook besloten het zeker niet daar te laten doen.

groetjes dalin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lin,

ik heb gister mijn 1ste consult gehad bij de bergman kliniek. met dr Lommen.

ik moet je eerlijk zeggen, dat het mij 200% is tegen gevallen.

hij was erg kort van stof, kreeg 1 pasprothese en hij zei meteen dit wordt hem. vroeg niet onze keuze of wat wij wilden.

na wat doorvragen zei hij dat het voor de sper zou komen en dat was het.

toen moest ik naar een meisje voor verdere info.

dit bleek slecht een boekje met info te zijn en het maken van een afspraak voor operatie.

ik heb dus ook besloten het zeker niet daar te laten doen.

groetjes dalin

Hi Dalin,

Bedankt voor je reactie! Dat klinkt niet echt klantvriendelijk zeg. :( Zeker niet als je daar met zo'n belangrijke wens komt.

Heb je al een andere kliniek of andere dr. op het oog?

Liefs, Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

5 september gaat het gebeuren…mijn BV!!! :43::43::43::43:

Gister mijn consult gehad bij Dr. Maas.

Wat een prettige dokter is dat! Ik voelde me meteen op mijn gemak. Eerst vertelde hij wat over de risico’s van de operatie (hij zei ook dat mensen vaak al heeeeeel veeeeeel gelezen hebben en al veel weten…indd ;) ). Toen heeft hij heel precies naar mijn borsten gekeken, opgemeten, de ruimte ertussen, hoeveel vel er beschikbaar is (bovenaan zie je een beetje mijn ribben, mijn huid is nogal fijntjes en ik heb weinig borstweefsel), hij heeft gekeken naar mijn borstspier en de aanhechting in het midden. Ik dacht gelijk: ‘Zo, die weet waar hij het over heeft!’

En toen de passessie. We begonnen met 200cc en dat zag er leuk uit, maar ik zei meteen: ‘nou, als er genoeg ruimte is, dan mogen ze wel wat groter.’ Dokter Maas schoot in de lach en zei tegen m’n vriend ‘daar was ik al bang voor..’ ;) Hahahaha..De sfeer was heel ontspannen. Ik kreeg de volgende pasprothesen, 240 cc. Wauw!!! Het was meteen raak. Ik voelde eraan, ik zag ze in de spiegel en ik was meteen verliefd!! Ik vroeg aan Dr. Maas of dit mogelijk was. Ja, dat is mogelijk, zei hij. Gezien de ruimte die beschikbaar is, is dit wel het maximum hoor, zei hij. Nou, prima, want deze zijn perfect, zei ik. Ik voelde me net een kind in een snoepwinkel….Ik riep uit: ooooooooh, ze zijn perfect! Hij zei: ‘Nou, er is ook nog 220cc, maar als je hier zó gelukkig van wordt, dan gaan we gewoon de 240 cc doen.’ JIPPIE!!!!!!!! Het wordt dual plane en high profile ronde, ruwwandige silicone prothesen.

Daarna nog even langs de beauty coach, die nog meer uitlegde over voor en na de OP.

We hebben meteen gepland (hoefde niet, maar wilde ik graag)…op 5 september!!

Meiden, nog 10 weken en dan is het zover!!!!

Ik ben zo zo zo zo blij. Ik heb straks een paar prachtige boobies. Kan ik elke soort BH kopen die ik wil en……tube tops dragen!! Ik geloof dat ik me echt nog niet realiseer wat voor geweldigs het me allemaal gaat brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Yeah, gaaf he?!

Gaan we samen aftellen, want de mijne staat op 9 september gepland en zoals je op mijn topic schreef dat scheelt niet veel.

We gaan elkaar volgen.... hihihi!

Succes met nog even dromen en het aftellen is begonnen... tik.. tak..tik..tak. :1bouncingboobs:

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Ja dr.Maas zegt volgens mij tegen iedereen dat er niet meer in kan, Bambie was daar ook geweest

en bij dr,plovier kreeg ze dus wel meer.. wil hem niet afkraken hoor maar viel me ff op!!

maar 240 CC gaat vast mooi worden!

Welke cupmaat wil je ? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stylista,

Wat een heerlijk vooruitzicht, ikzelf word 29 Juli geopereerd door Dr van Onselen ( ACCZ ) Heb er onwijs veel zin in maar de zenuwen gieren door mijn lijf wat zich uit in "slecht "slapen, het is niet dat ik er tegenop zie, maar ben gewoon heel erg blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt...ook ik kan niet wachten morgen nog 3 weekjes en dan is het zover! Geniet van het heerlijke vooruitzicht :1bouncingboobs: !!!!

Lieve groetjes Elly79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden,

Thanks voor jullie lieve berichtjes!!

Ik ben nog een beetje een nerd op dit forum, heb helemaal niet meer gekeken voor reacties... :67: :67:

hahahaha..sorry..

Ik wil graag een C-cup; dat lijkt me prachtig. Ik heb al een hoop prachtige borsten gezien op dit forum, alleen vind ik die grootte niet zo bij me passen. Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. Als het bijna zover is, dan zal ik een albumpje aanmaken met voor-foto's.

Heerlijk dat iedereen zo met elkaar meeleeft hier!!!!

:1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

En vannacht weer lekker verder dromen...tot 5 sept!

Liefs, Lin xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stylista,

Wat een heerlijk vooruitzicht, ikzelf word 29 Juli geopereerd door Dr van Onselen ( ACCZ ) Heb er onwijs veel zin in maar de zenuwen gieren door mijn lijf wat zich uit in "slecht "slapen, het is niet dat ik er tegenop zie, maar ben gewoon heel erg blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt...ook ik kan niet wachten morgen nog 3 weekjes en dan is het zover! Geniet van het heerlijke vooruitzicht :1bouncingboobs: !!!!

Lieve groetjes Elly79

Zo herkenbaar!!!! Geniet ze!!!

Liefs, Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Ja dr.Maas zegt volgens mij tegen iedereen dat er niet meer in kan, Bambie was daar ook geweest

en bij dr,plovier kreeg ze dus wel meer.. wil hem niet afkraken hoor maar viel me ff op!!

maar 240 CC gaat vast mooi worden!

Welke cupmaat wil je ? xx

Hi, dank je voor je berichtje! wil graag uitkomen op een C. Ik zag net je foto's, PRACHTIG!!!

Liefs, Lin. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi ik ben 1 aug geopereerd door Dr maas en ik heb 300 cc gekregen. Het is echt prachtig geworden ben er super blij mee!

Hij zegt indd tegen iedereen dat er niet meer in kan hahaha.

Ik had eigenlijk meer gewild maar ben blij dat ik hiervoor ben gegaan. Heb nog geen seconde spijt ervan gehad

De bergman Kliniek staat erom bekend dat ze kijken naar wat er bij jou lichaam past . Daarom gebruiken zei niet zo vaak heel veel cc's

Hij zei ik vind het het aller mooiste als je straks op het strand loopt en niemand kan zien dat het niet echt is.

Ben het daar helemaal mee eens!

Maar ieder zijn smaak natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi ik ben 1 aug geopereerd door Dr maas en ik heb 300 cc gekregen. Het is echt prachtig geworden ben er super blij mee!

Hij zegt indd tegen iedereen dat er niet meer in kan hahaha.

Ik had eigenlijk meer gewild maar ben blij dat ik hiervoor ben gegaan. Heb nog geen seconde spijt ervan gehad

De bergman Kliniek staat erom bekend dat ze kijken naar wat er bij jou lichaam past . Daarom gebruiken zei niet zo vaak heel veel cc's

Hij zei ik vind het het aller mooiste als je straks op het strand loopt en niemand kan zien dat het niet echt is.

Ben het daar helemaal mee eens!

Maar ieder zijn smaak natuurlijk!

Nou, zeker. Ik zag je foto's...wat heb je mooie boobies gekregen!!!

Daar kun je heel blij mee zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn voor je dat het al bijna zover is!

Nog maar een paar dagen en je bent in het bezit van een nieuwe boezem.

Ik heb zelf 230 cc gekregen (extra high profile) en ben er erg blij mee!

Veel plezier met aftellen en sterkte op de grote dag gewenst!

Groetjes

hoi hoi, dankjewel!!!!!

Nog maar 2 nachtjes slapen.....:D

wat tof dat we dan bijna dezelfde hoeveelheid hebben! Heb je foto's gemaakt van je nieuwe aanwinsten?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah spannend, 2 nachtjes, geniet nog effe van je favoriete slaaphouding!!! :136:

Dankjewel Eefje! Ik ga vannacht nog ff lekker op mn buik liggen indd...hahahaha, ik heb geen idee hoe het voelt morgen...ik laat het maar gewoon over me heen komen. ben gelukkig 3 weken vrij en mn mannetje ook. ik heb gister nog even rijstzakjes in mn sporttopje gedaan en ik werd er helemaal gelukkig van!!

:1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Stylista,

Ik lees dat je je huis aan kant aan het maken bent, dat deed ik ook precies een week geleden was niet echt nodig haha deed het meer uit stress en zenuwen!

jij ook?

kwam je succes wensen voor morgen en een heel goed herstel gewenst!

ik hou je topic in de gaten:)

groetjes alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naomi25: dankjewel!! Ik voel me nog vrij rustig en heb er heel veel zin in. Ben wel een klein beetje zenuwachtig, maar dat hoort erbij....ben zo benieuwd joh!!! Nog 1 dag en dan heb ik nooit meer kleine borsten :D xx

@alaysha: dankjewel!! Hahaha, ik zag dat iedereen zijn huis nog schoonmaakt van te voren, dus ik dacht dat doe ik ook maar! Ik hoop dat ik morgenavond al een verslagje van de operatie kan maken :D ff kijken hoe ik me voel...;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.