Ga naar inhoud

rechterborst niet zo soepel en bal-gevoel


Aanbevolen berichten

Eind februari heb ik een borstvergroting ondergaan. De prothese in mijn rechterborst wou niet zakken. Na 5 weken terug geopereed aan mijn rechterborst en blijbaar had ik een bloeding gehad. Bloedklonters zijn weggehaald. Nu valt het me op dat mijn rechterborst (nu 12 weken po) niet zo soepel is als mijn linkerborst.

Ik heb een soort van "bal-gevoel" zeg maar. Als ik op mij zij lig of ik strijk met mijn arm langst mijn borst dan heb ik het gevoel of er zit een bal in. Ik had dit aan de linkerborst ook maar dat gevoel is vrij snel weggegaan. Nu maak ik mij hier toch wel wat zorgen over. Mijn rechterborst is ook niet zo soepel als mijn linkerborst. Ik hoop maar dat dit geen kapselcontractie is :blink:

Iemand die mij een beetje gerust kan stellen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je geen angst aanjagen maar ik lees toch vaak dat kapselcontractie dikwijls voortkomt uit bloedingen . Er is immers en genezingsproces onderbroken geweest .

Als ik goed kan tellen , ergens 2de week april heroperatie ? Dan is't 2 maanden geleden . Bij mij was dat balgevoel pas na 3 maanden PO weg en ik denk dat je daar met die rechterborst nog niet aan zit ? Kan zijn dat die borst nog niet volledig herstelt is hoor . Vergeet niet dat je linker 5 weken voorop loopt qua herstel hé . Daarbij komt natuurlijk dat je net door die tegenslag vlug het slechtste denkt nu .

Misschien toch een maand aanzien voor je panikeert .

Anders , terug naar de chirurg want telefonisch kunnen ze toch niet vaststellen of er idd een probleem is .

Hou de moed erin !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

De pc zei dat het niet bewezen is dat je meer kans hebt op kapselcontractie na een bloeding maar ja de schrik zit er natuurlijk wel in.

De laatste operatie is geleden van 1 april dus net geen 3 maand. Voor de rest kan ik mijn borst wel masseren dus het is niet dat die hard aanvoelt ofzo... aleen dat bal-gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.