Ga naar inhoud

Lady : 29 juli 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Hier volgt mijn persoonlijke mening over het consultgesprek met Dr. d'Hondt.

Na veel twijfels en opzoekwerk sprong Dr. d'Hondt er voor mij het meeste uit. Omdat zijn website zoveel gedetailleerde informatie en foto's bevat, voelde ik me direct gerustgesteld.

Ik besloot dan ook een afspraak voor een consultatiegesprek te maken. Aan de telefoon werd ik vriendelijjk geholpen door een goedlachse dame die me vertelde dat ik enekele weken later al langs mocht komen voor de consultatie.

Gisteren was het dan zover!! Om 19.30u moest ik aanwezig zijn in de Royal Beauty Clinic.

Ik werd er ontvangen door dezelfde dame als aan de telefoon.

We mochten even plaatsnemen in de "wachtzaal" wat eigenlijk een inkomhal was. Ik had niet het gevoel dat ik in kliniek zat, eerder in een chique huis. Gezellige sfeer, hygiënisch, Q-music op de achtergrond. Zalig!! Ik had dan ook helemaal geen stress.

10 minuutjes later werd ik vriendelijk begroet door Dr. D'hondt.

Hij begon het gesprek met enkele persoonlijke gegevens op te vragen en daarna schakelde hij over op de eventuele nadelen en complicaties bij een borstvergroting. Heel eerlijk, hij is gewoon recht voor de raap!

Daarna begon hij over de verschillende soorten prothesen en hun voor en nadelen.

Voor mij zou een anatomische Nagorprotese perfect zijn.

Na een heel uitgebreidde uitleg kwam het meetgedeelte. Ik mocht mijn bovenlichaam ontkleden en kon alles perfect meevolgen in een spiegel. Hij nam hier echt zijn tijd voor en luisterde naar mijn wensen maar gaf ook zijn persoonlijke mening. Nadat ik opgemeten was, mocht ik een sportbeha aandoen en gingen we over tot de pasprothesen. OH MY GOD!!! Wat een verschil. Bij de eerste prothese zat het meteen al goed. Dit was de cupmaat die ik wou. Mijn spiegelbeeld liet mij een mooi, vol décollette zien. Een volle C of zelfs een D. De cupmaat op zich maakt me ook niet zoveel uit C of D, ik zou gewoon graag een vollere boezem hebben. Hierna controleerde hij alles nogmaals om zeker te zijn dat ik de juiste prothese zou krijgen.

Met een goed gevoel ging ik terug aan de gesprekstafel zitten en liet hij mij nogmaals de verschillende soorten prothesen zien en voelen zodat ik 100% zeker was. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat een Anatomische ruwwandige Nagorprothese van 335g onder de borstspier voor mij ideaal was. Ik zou een sneetje onder de borst krijgen. Ik had het liever via de tepel, maar dit bleek nogal moeilijk in mijn geval. Hij vroeg tussendoor ook steeds of ik nog vragen had, maar die waren er hélémaal niet. Alles was klaar en duidelijk. IK WIL DIE BORSTVERGROTING zei ik al lachend.

Hij keek in zijn agenda en vroeg wanneer het voor mij het beste uitkwam. 29 juli zei ik (die dag zou ideaal zijn maar ik vermoedde dat ik nog een aantal maanden zou moeten wachten). 29 juli? Ok perfect. Hij gaf nog wat bijkomende informatie en nam daarna afscheid. Tot binnenkort!!

In totaal ben ik iets langer dan een uur binnengeweest en toen ik de gesprekskamer buiten kwam zaten er 3 mensen te wachten :blink:

Dus mijn conclusie over Dr. D'Hondt: een heel vriendelijke, attente, professionele man die al je vragen beantwoordt en ruim de tijd neemt voor iedere patiënt!!

Ik kan niet wachten tot 29 juli.. !!!! :1bouncingboobs::56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Fijn he, als het consult zo duidelijk en ontspannen verloopt. Ik ben zelf vorige week (16 juni) bij hem op consult geweest en heb precies dezelfde ervaring als jij. Wat een fijne man! :136:

Mijn bv staat gepland op 9 september, dus kan ik nog van jou horen hoe alles is gegaan hahaha!

Heb al een aantal hele mooie boobs hier gezien die door hem zijn gemaakt, zo ontzettend natuurlijk!

Nou, aftellen maar he!

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Fijn he, als het consult zo duidelijk en ontspannen verloopt. Ik ben zelf vorige week (16 juni) bij hem op consult geweest en heb precies dezelfde ervaring als jij. Wat een fijne man! :136:

Mijn bv staat gepland op 9 september, dus kan ik nog van jou horen hoe alles is gegaan hahaha!

Heb al een aantal hele mooie boobs hier gezien die door hem zijn gemaakt, zo ontzettend natuurlijk!

Nou, aftellen maar he!

liefs.

Ja leuk é!! Ik had direct een gerust gevoel bij hem & heb dan ook niet getwijfeld om mijn afspraak vast te leggen.

29 juli lijkt nog lang... Maar het zal vlug zo ver zijn :68:

Ik hou je zeker op de hoogte ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Bij mij gaat het 18 augustus gebeuren, door dr Nio in het SLAZ. De site van jouw pc ziet er super uit, ik vind echt dat hij prachtige borsten maakt!

Dankje!

18 augustus is ook nietmeer zo heel lang... Spannend :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoii iedereen!

Hier even mijn operatieverslagje...

Gisterenmorgen was ik al heel vroeg uit de veren, ik moest namelijk om 9.15u in de Royal Beauty Clinic zijn.

Heb me eerst flink gedoucht en daarna direct richting Tongeren gegaan.

Ik heb zo lang naar deze dag uitgekeken en nu het dan eindelijk zo ver was, voelde ik mij er toch een beetje vreemd bij... Maar goed..

Eens aangekomen werden we weer hartelijk ontvangen door de vrouw van de dokter en ze stelde me ook direct op mijn gemak. We hebben wat papieren doorgenomen en het geld betaald en ook kreeg ik het voorschrift voor mijn medicijnen. ( Ik moet 4x/dag dafalgan met codeïne en 2x/dag ibuprofen)

Toen ging alles ineens heel snel.

Dokter D'hondt kwam al na enkele minuten naar mij toe en we hebben eerst alles nog eens grondig overlopen, daarna heeft hij de aftekeningen op mijn borsten gemaakt.

Omdat ik twijfelde over het aantal cc's hadden ze voor mij extra protheses besteld. Dr. D'hondt adviseerde mij op het consultgesprek 335cc voor een natuurlijk effect en toen vond ik dat allemaal ok, maar na wat research begonnen de twijfels! Uiteindelijk zit er 375cc in en bekom ik nog steeds een natuurlijk resultaat volgens hem. Ik ben er heel blij mee! :wub: Blijkbaar is dual plane hetzelfde als achter de spier, dit vertelde hij mij toch... Ik heb ze dus dual plane/achter de spier

Hierna mocht ik afscheid nemen van mijn mamie :67:

Ik mocht in een kamertje mijn schoenen uitdoen en lekker zachte, warme ballerinaslofjes aandoen, hier kwam de dokter zijn vrouw mij halen.

Ze begeleidde mij naar de uitslaapkamer waar ik mijn kleren mocht uitdoen en zo'n gek operatiehemdje aan mocht trekken. Hier heb ik maar heel even moeten wachten en toen kwam de anesthesist al. Ook weer een heel vriendelijke man!

Ik kwam de operatiekamer binnen (die er superproper uitzag!) en werd ook vriendelijk begroet door 2 lieve verpleegsters.

Ik mocht op de operatietafel gaan liggen en ik mocht de slofjes gewoon aanhouden, hihi :68:

Daarna deed de anesthesist mijn haren in een haarnetje en stak hij een infuus. De verpleegster deed terwijl een hartslagmeter om en plakte van die dingetjes op mij voor mijn hartslag te kunnen zien. Terwijl waren ze gewoon tegen mij aan het praten, en ze stelde mij echt op mijn gemak. (echt superlieve mensen daar!!)

Mijn armen werden ook "vastgebonden" zodat ik er tijdens de narcose geen gekke moves mee ging maken :76:

De anesthesist zei nu dat ik ieder moment weg zou kunnen dromen...

na 2 minuten vroeg hij: voel je het al?

Ik voelde niks, haha.. Toen heeft hij iets meer toegediend en toen was ik wel weg..

Ik werd om 11u al terug wakker in de uitslaapkamer en ik voelde mij super. Ik begon al overal aan te prullen enzo (dit heb ik altijd als ik pas uit de narcose kom) Toen toch maar eventjes geslapen (maar natuurlijk had ik eerst even onder de deken gekeken, het zag er toen al goed uit :14:)en om half 12 mocht mijn mama op de kamer. Ik had al direct een big smile op mn gezicht en ook de verpleegsters en de vrouw van dokter D'hondt zeiden dat ik er goed uitzag. Ik had ook totaal geen pijn eigenlijk.

De dokter is ook persoonlijk aan mijn bed gekomen om te vragen of alles ok was, of ik niet te veel pijn had. Dit vond ik ook wel heel attent van hem.

Rond 13.30u heeft de dokter zijn vrouw mij geholpen met aankleden en kreeg ik nog wat uitleg betreffende het wassen, de littekens, zwelling... En ik kreeg ook het boekje mee van de prothesen. Volgende vrijdag mag mijn verband eraf!!

Thuis aangekomen heb ik direct een dafalgan ingenomen en ik had nog steeds geen echte pijn. Gewoon wat spierpijn... Ik ben s' avonds wel wat misselijk geweest en heb 2x moeten overgeven van de narcose.

Toen ik me ging wassen heb ik misschien een halfuur naar mijn borsten zitten staren, ze lijken op dit moment echt huge! Maar dit is door de zwelling en ook omdat ik bijna van niks kom :) Maar ben wel al supertevreden :136:

Slapen gaan was wel een hel! Ik heb meer wakker gelegen dan iets anders en ben op dit moment ook heel hulpbehoevend, ik heb geen kracht om mezelf op te drukken ofzo, dit mocht ook niet hebben ze mij gezegd... :133:

Maar goed, al bij al is alles uitstekend verlopen, de pijn valt reuze mee & voor degene die nog twijfelen: ik zou het zo overdoen! :)

Groetjes Lady (met boobies) :43::1bouncingboobs::43::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii iedereen!

Hier even mijn operatieverslagje...

Gisterenmorgen was ik al heel vroeg uit de veren, ik moest namelijk om 9.15u in de Royal Beauty Clinic zijn.

Heb me eerst flink gedoucht en daarna direct richting Tongeren gegaan.

Ik heb zo lang naar deze dag uitgekeken en nu het dan eindelijk zo ver was, voelde ik mij er toch een beetje vreemd bij... Maar goed..

Eens aangekomen werden we weer hartelijk ontvangen door de vrouw van de dokter en ze stelde me ook direct op mijn gemak. We hebben wat papieren doorgenomen en het geld betaald en ook kreeg ik het voorschrift voor mijn medicijnen. ( Ik moet 4x/dag dafalgan met codeïne en 2x/dag ibuprofen)

Toen ging alles ineens heel snel.

Dokter D'hondt kwam al na enkele minuten naar mij toe en we hebben eerst alles nog eens grondig overlopen, daarna heeft hij de aftekeningen op mijn borsten gemaakt.

Omdat ik twijfelde over het aantal cc's hadden ze voor mij extra protheses besteld. Dr. D'hondt adviseerde mij op het consultgesprek 335cc voor een natuurlijk effect en toen vond ik dat allemaal ok, maar na wat research begonnen de twijfels! Uiteindelijk zit er 375cc in en bekom ik nog steeds een natuurlijk resultaat volgens hem. Ik ben er heel blij mee! :wub: Blijkbaar is dual plane hetzelfde als achter de spier, dit vertelde hij mij toch... Ik heb ze dus dual plane/achter de spier

Hierna mocht ik afscheid nemen van mijn mamie :67:

Ik mocht in een kamertje mijn schoenen uitdoen en lekker zachte, warme ballerinaslofjes aandoen, hier kwam de dokter zijn vrouw mij halen.

Ze begeleidde mij naar de uitslaapkamer waar ik mijn kleren mocht uitdoen en zo'n gek operatiehemdje aan mocht trekken. Hier heb ik maar heel even moeten wachten en toen kwam de anesthesist al. Ook weer een heel vriendelijke man!

Ik kwam de operatiekamer binnen (die er superproper uitzag!) en werd ook vriendelijk begroet door 2 lieve verpleegsters.

Ik mocht op de operatietafel gaan liggen en ik mocht de slofjes gewoon aanhouden, hihi :68:

Daarna deed de anesthesist mijn haren in een haarnetje en stak hij een infuus. De verpleegster deed terwijl een hartslagmeter om en plakte van die dingetjes op mij voor mijn hartslag te kunnen zien. Terwijl waren ze gewoon tegen mij aan het praten, en ze stelde mij echt op mijn gemak. (echt superlieve mensen daar!!)

Mijn armen werden ook "vastgebonden" zodat ik er tijdens de narcose geen gekke moves mee ging maken :76:

De anesthesist zei nu dat ik ieder moment weg zou kunnen dromen...

na 2 minuten vroeg hij: voel je het al?

Ik voelde niks, haha.. Toen heeft hij iets meer toegediend en toen was ik wel weg..

Ik werd om 11u al terug wakker in de uitslaapkamer en ik voelde mij super. Ik begon al overal aan te prullen enzo (dit heb ik altijd als ik pas uit de narcose kom) Toen toch maar eventjes geslapen (maar natuurlijk had ik eerst even onder de deken gekeken, het zag er toen al goed uit :14:)en om half 12 mocht mijn mama op de kamer. Ik had al direct een big smile op mn gezicht en ook de verpleegsters en de vrouw van dokter D'hondt zeiden dat ik er goed uitzag. Ik had ook totaal geen pijn eigenlijk.

De dokter is ook persoonlijk aan mijn bed gekomen om te vragen of alles ok was, of ik niet te veel pijn had. Dit vond ik ook wel heel attent van hem.

Rond 13.30u heeft de dokter zijn vrouw mij geholpen met aankleden en kreeg ik nog wat uitleg betreffende het wassen, de littekens, zwelling... En ik kreeg ook het boekje mee van de prothesen. Volgende vrijdag mag mijn verband eraf!!

Thuis aangekomen heb ik direct een dafalgan ingenomen en ik had nog steeds geen echte pijn. Gewoon wat spierpijn... Ik ben s' avonds wel wat misselijk geweest en heb 2x moeten overgeven van de narcose.

Toen ik me ging wassen heb ik misschien een halfuur naar mijn borsten zitten staren, ze lijken op dit moment echt huge! Maar dit is door de zwelling en ook omdat ik bijna van niks kom :) Maar ben wel al supertevreden :136:

Slapen gaan was wel een hel! Ik heb meer wakker gelegen dan iets anders en ben op dit moment ook heel hulpbehoevend, ik heb geen kracht om mezelf op te drukken ofzo, dit mocht ook niet hebben ze mij gezegd... :133:

Maar goed, al bij al is alles uitstekend verlopen, de pijn valt reuze mee & voor degene die nog twijfelen: ik zou het zo overdoen! :)

Groetjes Lady (met boobies) :43::1bouncingboobs::43::136:

Wauw Lady wat super gaaf voor je! Je hebt ze!!!!!

Erg super om te lezen dat alles zo goed is verlopen, door jouw verhaal weer te lezen maakt dat ik echt bijna niet meer kan wachten.. toch nog ffies 5 weekjes geduld zal ik moeten hebben..

Geniet van je boobs en laat je lekker verwennen tijdens je herstel meid!

veel liefs, sammammie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd zeg !! :43:

Wens je een super herstel !!

Heb je trouwens ook een topic in de operatie verslagen?

Of is dit topic zo bedoelt ? Anders ga ik je topic even verhuizen :D

Zul je ook meer reacties krijgen denk ik zo...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd zeg !! :43:

Wens je een super herstel !!

Heb je trouwens ook een topic in de operatie verslagen?

Of is dit topic zo bedoelt ? Anders ga ik je topic even verhuizen :D

Zul je ook meer reacties krijgen denk ik zo...

Liefs!

Dankjewel!!

Ja als je wilt mag je het verplaatsen, hihi :blush: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.