Jump to content

Jonge vrouwen die een BV laten doen? (20-25)

Guest Amber*

Recommended Posts

Guest Amber*

Hoi, omdat ik zelf erg twijfel of ik het nu wel wil laten doen, vroeg ik mij af of hier ook meiden/vrouwen zijn die een bv laten doen en nog erg jong zijn. En nog geen kinderen hebben bijv..

Ik bn namelijk bang dat als ik het nu laat doen ik over een aantal jaar (als ik bijv. kinderen heb gekregen) het dan weer opnieuw moet laten doen..

graag jullie reacties!

groetjes Amber

Guest booty

hoi amber,

ik ben 24 en heb nog geen kinderen en laat het ook doen.

je kan ook gewoon borstvoeding geven en na 10jaar moet je toch controleren of ze nog goed zijn want je moet ze wel na een aantal jaren laten vervangen omdat ze ook slijten. dat heeft de dr tegen mij gezegt.

maar waarom zou je het niet doen dan heb je over 10jaar misshcien spijt dat je het niet veel eerder had gedaan, ik heb zo iets ik wil het nu en als ik het niet doe krijg ik er misshcien wel spijt van.

dus ik zou zeggen ga ervoor meid!

xxx veel liefs

Guest Amber*

Hoi!

bedankt voor je berichtje,

ik dacht eerst dat de meeste het doen als ze ouder zijn zeg maar. Daarom twijfel ik ook zo erg. Aan de ene kant wil ik het heel graag en idd wat jij zegt, misschien krijg ik wel spijt als ik het niet nu laat doen juist omdat ik het nu gewoon heel graag wil..

misschien moet ik gewoon is ophouden met twijfelen:P

Bij wie laat jij het doen?

ik kan gewoon ook echt niet kiezen tussen al die klinieken..

liefs

Guest roxy

hoi hoi

ik ben roxanne toevalig vriendin van booty en wij gaan ook samen voor onze bv..

ik ben 23 jaar en weet al 5 jaar dat ik het wil ik zou eerst op mijn 18 gaan maar ging financieel mis ..

daarna zou ik het op mijn 20/21 ste doen maar toen kwam er in mijn prive leven een hobbel en nu ga ik over 2 weken het is al betaald en heb er zin in..

als je zoiets als een bv laat doen moet je er goed over nadenken en er niet een overhaaste beslissing van maken de chirurgen lopen nie weg..

ik vind het heel goed dat je eerst info op zoekt en je ken altijd een consult aanvragen die is gratis en heel leerzaam..

succes groetjes roxy

Hoihoi!

Ik ben 25 en ben nu een kleine 2 weken po...ben er helemaal gelukkig mee en heb echt spijt dat ik het niet op mijn 20ste heb laten doen, toen wilde ik eigenlijk al. Dan had ik er 5 jaar eerder van kunnen genieten!! Maar denk er rustig over na en vraag consulten aan bij verschillende klinieken of ziekenhuizen...laat je goed informeren!

Liefs Lot

Guest nieuwe_borsten

Hoi amber,

Na een bv kan alles uit gaan zakken en lelijk worden als je kinderen hebt gehad.

Als je onder de borstspier neemt dan heb je daar weinig kans op, want dan houdt je spier alles mooi op zijn plaats.

Ik ben over een week 18 en krijg op 18 augustus mijn bv.

Je moet zelf de keuze maken, niet anderen voor je laten kiezen, en laatje vooral niet ompraten.

groetjes Melany

Het vetweefels zit op de spier,die kan altijd gaan hangen.

Ik heb zelf 2 BV ondergaan.

De eerste onder de spier,na 15 jaar was mijn eigen weefsel gaan hangen,niet zo fraai gezicht meer.

De tweede op de spier,heeft een mooier resutaat geleverd.

Groetjes Ank

Guest 123bb

Ik ben 21 en ga donderdag voor een bv. Ik ben eerst bij 3 verschillende kinieken wezen kijken en uiteindelijk heb ik de veldhuis kliniek gekozen. Het lijkt me verstandig om bij verschillende klinieken te gaan kijken voor een consult die vertellen je wat het best bij jouw past zo was er 1 kliniek die het onder me spier wilde en de andere 2 zeiden dat ik dat absoluut niet moest doen doordat ik veel sport en daarbij mij borsspier constant gebruikt en ik toch genoeg borstweefsel had voor onder mijn spier. Ik zal me dus wel goed laten informeren voordat je de keuze maakt.

Verder moet je idd rekening houden dat je waarschijnlijk nog wel een keertje een nieuwe operatie moet ondergaan. Maar ja ik denk dat als je het echt wilt je het zeker moet doen. Mij stoort het namelijk echt en doordat ik veel sport worden ze ipv groter steeds kleiner dus toen heb ik echt de knoop doorgehakt. Denk er maar goed over na en laat je goed informeren.

Gr. BB

Guest coco22

Hoi hoi!

Ook ik ben 21 en ga eind augustus onder het mes. Aangezien ik een professioneel danseres ben, kan het bij mij niet zo groot.. 240 cc, maar weet nog niet onder of op de spier... ben zoooo bang dat het er nep uit gaat zien!!! en wanneer weet je wat beter is, onder of op de spier???

Guest Amber*

Hoi allemaal!

Hartstikke fijn dat jullie snel reageren. Had eigenlijk niet verwacht dat er toch wel waardig veel zijn die het ook jonger al laten doen.. ik ben nu zelf 19 namelijk.

ik heb nu een keer een consult gehad bij linea aesthetiqua (of zoiets) maar wil toch graag verder kijken.. had er niet zó'n goed gevoel bij namelijk.

Ik vraag mij ook erg af wat ik nou moet doen, onder of op de spier.. ik sport namelijk ook wel veel maar weet niet of ik met mijn sport(paardrijden) ook je borstspieren veel gebruik.. denk het eigenlijk niet..

maar goed.. mij lijkt het dat onder de spier een natuurlijker effect geeft? en hoe zat het nou met of jezelf veel of weinig borstweefsel hebt, kan je dan beter op of onder de spier.. zoveel twijfels allemaal:P

maar als ik dan foto's aan het kijken ben van vrouwen die een bv hebben ondergaan dan denk ik echt van ojo dat wil ik ook!:P

naar welke kliniek gaan jullie allemaal? en zo ja waarom?

groetjes Amber

Hey!

Ik heb vooral bekeken of ik in een ziekenhuis of in een kliniek geopereerd wilde worden. Ik kwam er uiteindelijk achter dat de arts die in een bekende kliniek in Rotterdam opereert, ook in het ziekenhuis opereert....ze gebruiken dezelfde materialen alleen in de kliniek was het 4800,- en in het ziekenhuis (door dezelfde arts) 3700,-!!! En door beide werden dezelfde materialen gebruikt!

Een ander pluspunt vond ik dat ik naar het ziekenhuis altijd terug kon, de afdeling met altijd één plastisch chirurg aanwezig is dag en nacht open en ik kon altijd terugkomen of bellen, ook in het weekend.

Een nadeel was dat ik in het ziekenhuis een nacht MOEST blijven, wat ik niet wilde. Je kan dit ook als voordeel zien trouwens.

Nou ja, succes met je zoektocht naar een goede kliniek of ziekenhuis...ik vond het maar moeilijk en kon maar moeilijk kiezen haha!

Liefs Lot

Guest doomi

Hi ik ben 20 en ga over 3,5 week een bv laten doen in combinati met een minibuikwandcorrectie bij linea in brussel,. ik heb wel al een dochtertje van 1,5 maar wil later waarschijnlijk ook nog wel kinderen.

Maar dit zou ooknog wel 8 jaar kunnen duren en na een jaar borstvoeding geven heb ik nu echt lege theezakjes over :blink: ,en een buik met striae :(

wat me dus echt heel erg stoort .

Ik ben nog jong en heb geen relatie en heb geen zin om elke dag hier tegenaan te kijken dus heb ik besloten dit voor mezelf te doen.

dus wel spannend!

Guest nieuwe_borsten

Hoi amber,

Ik rijd ook paard, en je gebruikt weldegelijk je borstspieren.

Sowieso met het verzorgen van je paard, tijdens het opstijgen en regelmatig met 'bijzonder manouvres' zoals wijken, zonder dat je het doorhebt.

Maar je zal denk ik in ieder geval toch lang niet kunnen rijden. want je boobs gaan natuurlijk ook mee met de bewegingen van je paard.

Lijkt me best pijnlijk, als je moet doorzitten binnen 2 maanden na je operatie.

Heb hem zelf mijn bv nog niet gehad, maar dat denk ik.

groetjes.

Guest Amber*

bedankt voor de reacties..

het is inderdaad erg moeilijk een kliniek te kiezen..

Leuk dat je ook paardrijd;)

Wist eigenlijk neit dat je je borstspieren zoveel gebruikte nee.. zou alleen wel tegenvallen als ik lang niet kan rijden. ik ga nu van ong 6 weken uit.. dat zal al heel lang duren voor mijn gevoel denk ik;) heb namelijk 2 eigen paarden en daar zou ik dan wel even iemand voor meoten vinden denk ik..

Bij welke kliniek laat jij je opereren?

groetjes Amber

Hoi meiden, bij mijn eerste bv. heeft het echt (schrik niet) een half jaar geduurd voordat ik weer echt intensief kon rijden. Beetje op het gemakkie een buitenritje maken ging wel vrij snel maar dan bedoel ik ook echt op het gemakkie.

Intensief rijden moet je voorlopig even uit je hoofd zetten hoor. Maar daar kom je vanzelf achter, als je denkt dat het wel weer kan ;) .

Ik had er voorheen ook nooit zo over nagedacht, maar dat zijn dan weer de naweeen waar je na een bv mee te maken krijgt. Alhoewel.......het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon dus misschien gaat het jullie eerder lukken.

Succes straks

Hoi,

Ik was 19 toen ik een bv heb laten doen. Niet om je bang te maken, maar ik heb er dus spijt van.

Ben nu 22 en heb wat meer 'vormen' gekregen, wat dikker geworden en dus nog een cupmaat erbij, waar ik echt niet blij mee ben!

Verder wil ik graag kinderen en ben erg bang dat ik dan hele lelijke borsten heb..

Ik wou iig dat ik de bv nooit had laten doen..

Ik zeg niet dat dit bij anderen ook zo is.. kijk iig goed of je al uitgegroeid bent, voordat je straks met veel grotere borsten zit dan dat je wil..

X Eva

Guest Amber*

Heey bedankt voor je reactie!

vind het juist ook erg fijn om het van een andere kant te zien. Bij welke kliniek ben jij geweest als ik vragen mag? Ik denk namelijk dat ik er nog een jaar mee wacht aangezien ik nu nog niet helemaal zeker ben en het eigenlijk niet kan ivm sport/werk etc.

Maar wil graag orienteren;)

groetjes Amber

Guest Mols1234

Ik was 22 toen ik mijn eerste BV kreeg.

Jammer dat ik het niet veel eerder heb laten doen, wilde het al met 15. Maar dat mag natuurlijk niet.

Nu ben ik 31, een paar kilo's flinker en een zwangerschap en een BV verder. En deze BV is zelfs nog mooier dan de eerste.

Mijn foto's zijn het bewijs.

Succes met je keuze

Mols1234

Hoi,

Ik was 18 toen ik mijn 1e bv heb gehad.Ondanks dat het resultaat tegenviel ( op mn 19e nog een keer geweest,en in februarie na 12 jaar wissel gehad),heb ik er nooit spijt van gehad dat ik het al zo jong heb laten doen.

Als je gewoon zeker weet dat dit is wat je wilt en je goed hebt laten voorlichten zal ik er voor gaan.

Groetjes

Guest Chantal

Ik was 21 toen ik het liet doen. Bewuste keuze geweest. Wist ook dondersgoed dat dit niet mijn eerste en tevens laatste zou zijn. Was me er goed van bewust dat ik zowiezo nog een keer, dan misschien wel 2 keer nog onder het mes moet voor een nieuwe operatie. Hetzij door verslapping van de huid na zwangerschap, hetzij vanwege optredende problemen naarmate ze er langer in zitten enz.

Het was iets wat ik al heel lang wilde en was klaar met het wachten. Ik had geen zin om te wachten tot mijn dertigste. Liever nog een keer extra onder het mes dan nog eens 8/9 jaar moeten wachten :)

Guest karin :)

Ik ben 21 en denk al ruim vier jaar over een BV. Ik heb cup 80 A en ben gemiddeld van postuur. Voel me totaal niet vrouwelijk en loop elke dag weer tegen mijn probleem (kleine borsten die niet in verhouding zijn) aan. Ik stelde mezelf de vraag: Hoe lang wil ik hier nog mee blijven lopen? Toen heb ik de knoop snel doorgehakt. Na enkele consulten heb ik besloten 13 juli geopereerd te worden. Natuurlijk vindt je omgeving (ouders, vriend, vriendinnen) het niet nodig, maar het gaat om jezelf! Ook hoor je vaak dat mensen hadden gewild dat ze het eerder hadden laten doen. Als je nu over een jaar kinderen zou willen, zou ik zeggen...wacht nog even. Dat zei mijn dr. ook. Maar is dit niet het geval...waarom langer jezelf op blijven vreten? Ik ben nieuwsgierig naar alle verdere ervaringen die ik op deze site ga tegen komen!

Liefs,

Karin

Hallo

Ik ben 19 en heb in feb.2009 mijn BV gehad.

De BV werd gedaan door dr.van Selms in het Sint -Lucas -Andreas ziekenhuis in Amsterdam.

De operatie is super verlopen ,en dr van Selms heeft van mijn misvormde mini70 AAAAA een mooi 70 C getoverd.

Heb er totaal geen spijt van.Het was een bewuste keuze om het op jonge leeftijd te doen.

Ik schaamde mij altijd heel erg voor mijn mini AAAAA cupje ,had geen zelfvertrouwen en ben nu een totaal ander mens geworden.

Vanaf mijn 16 was ik bezig om voor een BV te sparen en info te verzamelen .

Het (oude)borstenforum was daarbij een grote hulp.

Ook ik wil later kinderen en als het kan ook borstvoeding geven.

Hoe mijn borsten over een aantaal jaren en na een zwangerschap uitzien, dat weet ik natuurlijk niet ,maar ik houd rekening met een nieuwe operatie,na deze periode.

Daarvoor ben ik nu al aan het sparen trouwens,door elke maand een(klein) vast bedrag op een extra rekening te storten.

Als je graag een BV wilt dan ga ervoor ,ongeacht dat je nog jong bent.

Verzamel voldoende info en kies een Pc waarbij je je op je gemak voelt.

Heel veel succes met je keuzes.

• 2 weeks later...
Guest Amber*

Super bedankt voor alle reacties! Hier kan ik tenminste wat mee! en vind t het egr leuk om telezen hoe het bij jullie is verlopen en hoe de resultaten zijn!

groetjes amber

Guest Smoothie

Ik ben 21 en morgen 6 weken PO.

Wou het ook al vanaf mn 16e ofzo maar toch gewacht of er zelf niet nog wat meer kwam.

Vorig jaar vond ik dat ik lang genoeg gewacht had en had een afspraak bij de Wellneskliniek gemaakt.

Maar doordat 9 van de 10 mensen het mij afraden begon ik te twijfelen en heb de afspraak afgezegt.

Toen ik er zelf weer 100% achter stond heb ik toch weer rondgekeken en ben bij de Arenborghoeve op consult geweest en daar ben ik 18 mei dit jaar geopereerd.

Heb er absoluut geen spijt van en wou dat ik het eerder had gedaan!

Ik heb ook een eigen paard en het rijden ga ik van de week weer wat oppakken, mocht als ik gewoon rustig aan zou doen ;)

Oke, ik heb mijn bv dan wel laten doen na het krijgen van kinderen en het geven van borstvoeding maar ik wilde toch wat zeggen.

Ik vond mijn borsten redelijk groter tijdens de zwangerschappen, zeker tegen het einde. De eerste week na de bevalling worden ook altijd een dag of wat enorm Maar bij 4-5 maanden voeden draait je melkfabriek op volle toeren.

Mocht je echt borstvoeding willen geven na een borstvergroting.....het lijkt mij geen pretje!

Ik besef me nu pas hoeveel groter mijn borsten waren ten tijden van de borstvoeding, net zo groot al ze nu zijn met 305cc per kant erin.

Als ze dat nog eens moesten groeien........auwwwwwww!

Nu ben ik wel een grote voorstander van borstvoeding geven hoor, maar als ik het nu nog eens zou moeten doen na mijn BV weet ik niet of ik dat zou trekken.

Mijn zoontje heb ik 13 maanden gevoed, mijn dochtertje 16 maanden. Ik vond het echt fijn, knuffelig en buitengewoon makkelijk. En ik raad het echt iedereen aan om het iig te proberen.

Maar nu na de ingreep twijfel ik toch echt of ik het nog een keer zou kunnen.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.