Ga naar inhoud

Borsten ver uit elkaar


Gast roosje85

Aanbevolen berichten

Gast roosje85

Hoi,

Ik ben van AA naar 75B gegaan, maar ik vind dat de borsten vrij ver uit mekaar staan...

Als je ze naakt ziet dan steken ze er langs de zijkant zelfs de ronding er een beetje uit, terwijl ze toch mooi naar de binnenkant van je bovenlichaam horen te hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is iets waar ik van te voren echt heel bewust op gelet heb. Duidelijk aan mijn pc uitgelegd dat ik geen implantaten wil die aan de zijkant uisteken en dat ik ze dicht bij elkaar wil hebben. Ik heb zelf ook meegedacht over de breedte van de implantaten en de Dr. Kruppa zei mij dat hij altijd een afstand van max 2 cm aanhoudt.

Ik vind dus ook niet dat ze ver uit elkaar horen te staan en zeker niet aan de zijkant uit horen te steken.

Heb je ook foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosje85,

Maak je niet al te druk, je had mijn boobs niet willen zien de eerste week hahaha! Schrok me echt dood...ze stonden scheef, naar buiten en zowat onder mijn oksel...ja, dat is niet wat ik wilde :o !!! De pc gaf me de opdracht om ze naar binnen te masseren (tegen elkaar aan drukken zodat je zo'n streepje krijgt...als je snapt wat ik bedoel?) en nu, een week later, staan ze prachtig mooi recht ;) Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou zal verlopen, maar bij mij is het helemaal goed gekomen...Vraag anders je PC wat je kan doen....misschien krijg je hetzelfde advies.

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roosje85
Hey Roosje85,

Maak je niet al te druk, je had mijn boobs niet willen zien de eerste week hahaha! Schrok me echt dood...ze stonden scheef, naar buiten en zowat onder mijn oksel...ja, dat is niet wat ik wilde :o !!! De pc gaf me de opdracht om ze naar binnen te masseren (tegen elkaar aan drukken zodat je zo'n streepje krijgt...als je snapt wat ik bedoel?) en nu, een week later, staan ze prachtig mooi recht ;) Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou zal verlopen, maar bij mij is het helemaal goed gekomen...Vraag anders je PC wat je kan doen....misschien krijg je hetzelfde advies.

Liefs Lot

Mja, bij mij is het wel al 9 maanden geleden, weet niet of dat naar binnen masseren dan nog wel nut heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Meis, mijne staan ook verder uit elkaar, maar is goed te verdoezelen met een BH. Je kunt het bij mijn foto's wel zien.

Het heeft ook te maken hoe je boobs er voor de operatie uit zagen. Als er toen al wat ruimte zat tussen beide, dan is dat nu ook zo. Dat is heel normaal :)

Bij mij steken ze ook wat uit aan de zijkant. Tja, dat is de stand van de borsten. Het is al vaker bekend gemaakt dat een boobjob niet je boobs veranderd, enkel vergroot :) De vorm enz is niet tot nauwelijks te veranderen :) Maar wat bij kleine boobs niet opviel, valt met grotere wel op. Alles word vergroot :)

Kan je aangeven hoe groot de ruimte is tussen beide?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd een goede bh doet wonderen!

Mijn borsten staan ook uit elkaar, dit was voor de bv ook zo.

En wist van te voren dat ze aan de stand niet zo veel konden doen door een bv.

Heb ook liever echte/grote borsten die dan miss van zichzelf niet zo'n geweldig decoletee geven maar met bh wel ,dan Cup AA waar helemaal niks van te maken is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook me'n duim tussen mijn borsten leggen ... maar het stoort me niet eigelijk > idd een goede bh .

Had ervoor ook al naar buitenhangende borsten en door protheses met een laag profiel te kiezen is dat een ietsie pietsie verbeterd . Volgens mij is het logisch dat grotere borsten een beetje uitsteken aan de zijkant .

Maar zoals gezegt : een bv vergroot je eigen borsten (samen met de 'minpuntjes' die uitvergroot worden) maar corrigeert ze niet .

@Roosje

Heb hier al enkele berichten van jou zien staan en eigelijk zijn ze allemaal best negatief . Heb de indruk dat je helemaal niet tevreden bent met je bv .

Te groot , litteken niet mooi , te ver uit elkaar ...

Mss had je te grote verwachtingen . Hoop dan wel dat je die verwachtingen duidelijk gemaakt hebt - op voorhand - bij je pc en hij/zij je verteld heeft wat wel en niet gaat zodat je een nuchtere kijk op de hele zaak had al blijkt nu van niet en dat is best balen dan .

Probeer wat positiever te zijn hoor want je bent er teveel mee bezig meid :(

Mss enkele tips ?

Denk eens na wat je ertoe bracht een bv te doen en zie de voordelen er dan van in .

Waarom ben je zo negatief dan ? Wat/wie zit erachter ?

Worden die vervelende pijntjes je teveel ? Zelf heb ik ook lang van die ellendige pijntjes gehad (pas na een jaar volledig pijnloos) maar ik was daar dan ook op ingesteld .

Heeft de bv 'geholpen' of ben je ongelukkiger/onzekerder dan ervoor ?

Je hebt geen complicatie's dus in feite is je bv meer dan geslaagd !

Koop wat leuke bh's en tops of een mooie bikini en nestel je in een zetel in de tuin .

Of schrijf het hier lekker - anoniem - van je af , reactie verzekerd ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Wow B-cupje, enkel je duim? Bij mij is het een hele landingsbaan :P Maar ook daar stoor ik me niet aan. Ze zijn zo, ze horen bij mij. Ik heb wat ik zo lang wilde en dat was grote. Dat ze wat verder uit elkaar staan, niet helemaal gelijk hangen enz, ach. Is voor mij bijzaak :)

Roos, hoeveel ruimte zit er bij jou ongeveer tussen? Waarom vind je dit vervelend?

Ben het met B-cupje eens; schrijf het lekker van je af. Vertel ons, als je dat wilt, waarom je er zo mee worsteld enz. Misschien een keer een foto laten zien hoe ze nu zijn? Geeft ons ook beter idee :)

Wij (en dan spreek ik voornamelijk voor de gene die je je ook op het andere forum hebben gevolgd op weg naar je bv toe) hebben zoveel over je gelezen enz. Ben nu stiekem wel ietsiepietsie nieuwsgierig hoe ze uiteindelijk zijn.

Al kan ik me helemaal voorstellen dat je dat gewoon niet wilt showen omdt je vind dat het te persoonlijk is.

Schrijf het van je af meid. Wij luisteren wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bij mij steekt die ronding ook iets er uit hoor. Tenminste, ik heb even de foto's van mezelf bekeken.

Ik vind het niet lelijk. Ik heb verder ook heupen en billen dus ik zit er niet mee, die rondingen heb ik toch al. Vind het wel mooi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij foto's Excella? Want ben wel nieuwsgierig ;)

Ghehe, ik heb geen rondingen, maar ben wel relatief lang (1.74) en vind zelf dat ik toch wel een kont heb en een stel iets bredere schouders. Zonder boobs was ik echt een plank. Bah. Nu ben ik wat meer in verhouding. Al hoop ik wel dat ik nog iets aan ga komen, want ik wil meer vormen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja rondingen, ik ben niet dik erdoor. Ik ben nog 7 cm langer als dat jij bent en heb wel een gewone kont en heupen, dan vind ik het er ook niet uitzien als je geen borsten hebt. Dus nu ze er wel zijn vind ik het geen probleem dat ze iets naast mijn lichaam vallen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.