Ga naar inhoud

kamasutra beurs


rox89

Aanbevolen berichten

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste Reactie

dit zijn degene die er wel bij zijn

-rox89

-femmy

-mvrcarlaa

-dalin-kids

-missthing

-linsxaap

jammer marisjuh!!!! maar als het gezellig is komt er vast nog wel een datum bij ;)

meiden laat t ff weten of je er bij bent :) het liefst tot max 10 mensen zodat het gezellig en regelbaar blijft!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

oke blijkbaar vallen alle dames met kids ook uit voor de 26e hahaha,

dussss 26e vervalt en er moet een nieuwe datum gepland worden..... iemand een idee wannneeeeeer??? ik heb de voorkeur voor in het weekend en VOOR de kamasutrabeurd (24 september)

laat maar weten

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom valt iedereen met kids uit??

ik heb er ook 2 en kan wel hoor.

maar ja, met z'n 2en is ook jammer rox.

moet wel ff kijken met vervoer als het wel doorgaat want mijn auto staat nog kapot in hongarije

maar ik regel wel iets...

xx linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja we moeten ff een nieuwe datum inplannen , nog voor de kamasutra als het ff kan :D

ik wil het liefst afspreken ergens midden van het land en zonder kids, zodat we even vrouw kunnen zijn ipv moeders en ff genieten met meiden onder elkaar van een drankje en misschien een happie??

ik hoor het wel ff,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar ik ben niet van plan te blijven discusseren over de datum en dergelijke. we hadden de 24e zaterdag afgesproken en als dat nu weer veranderd moet ik oppas gaan verzetten enzo daar heb ik gewoon echt geen zin in.

heb van te voren gezegd, geen zin in een uitje zoals 2 juli. dus ieder doet zn ding ik ga op zaterdag en wie zin heeft is welkom thats it :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.