Ga naar inhoud

kamasutra beurs


rox89

Aanbevolen berichten

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahaha muts :)

luister meiden als door de datum of plek maar de helft kan komen kunnen we beter wat anders verzinnen, maar ik hoor geen ideeen van jullie? utrecht leek mij het meest centraal ( hier zien we elkaar ook met kamasutra?? ) en het ging er juist om dat het VOOR de kamasutra is en NA ieders bv ?? dus ergens tussen 20 juli en 24 september, er is vast wel een datum dat iedereen kan??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou laten we de 26e augustus maar gewoon aanhouden. voor de meiden die kunnen zien elkaar dan alvast en de rest ontmoet elkaar bij de kamasutra, want iedereen tevreden stellen met een datum gaat geloof ik niet lukken deze keer :)

dus laat even weten of je de 26e komt naar utrecht en of je liever de middag afspreekt ( terrasje , shoppen en misschien iets eten ofzo ) of de avond ( uit eten en misschien wat drinker erna).

ik hoor het van jullie en hoop toch een leuk clubje bij elkaar te krijgen voor de 26e!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou laten we de 26e augustus maar gewoon aanhouden. voor de meiden die kunnen zien elkaar dan alvast en de rest ontmoet elkaar bij de kamasutra, want iedereen tevreden stellen met een datum gaat geloof ik niet lukken deze keer :)

dus laat even weten of je de 26e komt naar utrecht en of je liever de middag afspreekt ( terrasje , shoppen en misschien iets eten ofzo ) of de avond ( uit eten en misschien wat drinker erna).

ik hoor het van jullie en hoop toch een leuk clubje bij elkaar te krijgen voor de 26e!

xx

hoi hoi

zoals al eerder gezegd, het maakt mij niets uit.

ik kan dan de gehele dag wel.

ben benieuwd hoe het "live" is...

x linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha een bende lompe meiden bij elkaar :P

heb nog niet van iedereen gehoord wie mee gaan??

dit zijn degene die er wel bij zijn

-rox89

-femmy

-mvrcarlaa

-dalin-kids

van lianne en eendjuh heb ik al gehoord dat ze niet kunnen,

meiden laat ff weten of je er bij bent als je naam er nog niet bij staat!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha een bende lompe meiden bij elkaar :P

heb nog niet van iedereen gehoord wie mee gaan??

dit zijn degene die er wel bij zijn

-rox89

-femmy

-mvrcarlaa

-dalin-kids

van lianne en eendjuh heb ik al gehoord dat ze niet kunnen,

meiden laat ff weten of je er bij bent als je naam er nog niet bij staat!

xxx

Ik vind het ook leuk om mee te gaan 26 aug. :101: Kamasutra lukt niet; dan ben ik op vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.