Ga naar inhoud

kamasutra beurs


rox89

Aanbevolen berichten

jaaa sextoys te over hahaha :) en supermooie laarzen heb ik daar vorige keer gekocht en kon je toen ook laten piercen daar :)

dus voor ieder wat wils, van lekker rondlopen en shoppenm tot de darkroom om je even ernstig te misdragen ;)

en barbie je kunt inderdaad gewoon weg wanneer je dat zou willen , dat maakt niets uit komt helemaal goed hoor :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben er meestal al met mijn vriendje te vinden. Moet eerlijk zeggen dat de lol er wel vanaf is als je al vaker geweest bent. De kleren zijn er meestal ook niet veel goedkoper.. Van de andere kant: er is wel heel veel keus! En aangezien ik tegen die tijd mijn "tweeling" heb.....

Mmm misschien komen wij ook hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hey ladies,

het leek mij een leuk plan om elkaar al voor de kamasutra beurs te ontmoeten en leren kennen.

geloof dat meerdere dat een goed idee vonden.

we moeten dan even een datum prikken en een goed bereikbare plek kiezen.

dusss laat even weten waar je vandaan moet komen en welke datum voor iedereen mogelijk is.

we zijn met een klein cluppie, dus ik dacht lekker terrasje pakken ergens en als we t leuk vinden etentje eraan plakken of iets dergelijks.

ik hoor t van jullie

xxxx

ps. kom zelf uit omgeving putten/amersfoort en moet met openbaar vervoer

Link naar reactie
Delen op andere sites

even zien hoor, 20 juli heeft carla bv en 18 augustus is dalin terug van vakantie , femmie heeft de 18e ook controle bij selms, dus misschien is zaterdag 20 augustus een goed idee?

laat maar ff weten of dit uitkomt??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind alles prima, even kijken of de rest van de meiden ook kan. en ff denken wat we gaan doen, gewoon terrasje, of iets eten of ???

carla krijgt gewoon superherstel, die hangt 2 dagen later alweer aan de paal :P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha carla lekkere goorling :P.

laten we anders kijken voor 26/27e augustus? dan is iedereen weer op de benen en terug in t land.

verder denk k dat we even moeten kijken wat een centraal punt is om af te spreken en wat mij betreft kijken we eenmaal daar wel of we iets willen eten/drinken of wat ook?

mijn idee is namelijk als je teveel planned komt t toch niet goed :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.