Ga naar inhoud

kamasutra beurs


rox89

Aanbevolen berichten

hey dames,

zag dat er al geinteresseerde waren voor de kamasutra beurs, dus maak maar even een nieuw topic aan.

23,24 en 25 september is de kamasutra beurs in de jaarbeurs utrecht. kosten liggen tussen de 17,50 op vrijdag en zondag en 25 euro op zaterdag.

meer info te vinden op www.kamasutrabeurs.nl

altijd errug gezellig en zo "dirty" of netjes te maken als je zelf wilt.

t leek me leuk met de meiden van hier ernaar toe te gaan.

we moeten maar even kijken welke datum het meest geschikt is en verder regelt iedereen zn eigen ding!!

heb dr nu al zin in!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 299
  • Created
  • Laatste Reactie

waar is het? ik ben namelijk auto loos..

jaarbeurs utrecht op loopafstand van station utrecht centraal, raad iedereen ook aan om met het openbaar vervoer te komen hoor, parkeren in utrecht is een hel!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ben niet zon parkeerheld, maar met de trein vind ik ook maar niks... Mss kan ik met iemand mee die met auto gaat hihi

je kan wek met mij meerijden, als het goed gaat allemaal. kom uit eindhoven is niet zover van jou af.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey marisjuh,

lijkt me idd handig dat we elkaar gewoon daar treffen, iedereen trekt lekker haar eigen plan!.

het is pas in september dus iedereen heeft nog alle tijd om over vervoer ed na te denken.

het leek mij het leukst om alleen met de meiden te gaan, maar ieder die zn vriendje/man mee wilt nemen moet dat natuurlijk ook gewoon doen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

ik dacht zelf dat het misschien het leukste was om op de zaterdag te gaan, dit is meestal wel de drukste en leukste avond (kost dan wel 25 euro)

maar voor de meiden die zin hebben kunnen dan erna utrecht nog lekker onveilig gaan maken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd makkelijk carpoolen dalin :)

ik denk dat ik zelf gewoon met de trein kom , als het gezellig is pak ik de ochtend trein wel terug hahaha

xxx

Dat is inderdaad ook wel een goed idee hahaha. Lekker opstap in Utrecht en dan scohtends de terin terug!! :blush:

*kijkt gauw op ns*

Mijn trein gaat terug om half 7...weet niet tot hoelaat we ons in utrecht kunnen vermaken mocht het nodig zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunnen ons tot de vroege uurtjes vermaken in utrecht hoor , dus ik vind eerste trein ook zeker een goed idee, maar zoals ik al zei als iedereen zn eigen plan trekt komt t vast helemaal goed :)

@carlaa je bent helemaal welkom ook als enige zachte G hoor!!!! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.