Ga naar inhoud

Shaw : Dr Janssen : 9 juni 2009


Gast Shaw

Aanbevolen berichten

Hoi Shaw,

heb je net ff een pb gestuurd met wachtwoord. Heb nu een f(antastisch), haha... Het is nog steeds wel wennen, vooral bij je armen. Maar denk maar zo, beter wat te groot uitgevallen als te klein!

X Ilse :blush:

Ik heb je pb beantwoord, wel mooi geworden van jou hoor :) Nou nu zijn ze al minder groot voor mn gevoel of ik ben al gewend maar kleiner wil ik ze echt niet hoor!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey,

ik ben 1.63 en heb door mijn zwangerschappen een slappe C overgehouden.

daarvoor had ik altijd een volle D.

ik heb sinds maandag mijn nieuwe boobs dus kan nog niet goed zeggen welke cupmaat ik nu heb aangezien ik alleen nog maar een sport BH aan mag :)

Maar denk dat ik een DD of E heb nu!

Maar ik vind het niet groot! ( maar misschien omdat ik altijd flinke gehad heb! )

Ik heb een ronde gladde prothese voor de spier 450 CC.

Maar achteraf had ik er misschien wel 500 of 550 CC in willen hebben!

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten
Hai,

Ben benieuwd, als je inderdaad zelfde lichaamsbouw hebt kun je straks aan mn foto's zien hoe ze ongeveer bij je worden :)

Dat je trouwens zo lang nog kan wachten.... ik kan al deze 3 weken niet volhouden ;) (was 19 mei voor gesprek geweest)

Groetjes Patricia

Geloof me, ik kan niet wachten!

haha word iedere dag ongeduldiger!

de tijd gaat zooo langzaam! moet nog bijna 2 maanden wachten!

Ik ben in het afgelopen jaar 15 kg afgevallen, was veel te zwaar!

weeg nu ongeveer 64 kg en het is geen porem want daardoor heb ik nu al helemaal geen borsten meer, helemaal plat dus!

nog 2 maandjes wachten en dan ben ik helemaal tevreden,, tenminste, dat is te hopen! :D

ik ben benieuwd naar je foto's!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.