Ga naar inhoud

Shaw : Dr Janssen : 9 juni 2009


Gast Shaw

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Eerst eens zitten kijken maar nu toch maar een account :rolleyes:

Ik ga 9 juni voor een bv bij dr Janssen. Om meer info en ervaringen te lezen me hier ingeschreven.

Al sinds mn 18e (nu 34) het idee om het te laten doen, nu na een dochter van 7 en wat minder klierweefsel toch besloten om het te laten doen.

Ik vraag me alleen af of de 450 niet teveel wordt, ik ben 1.78 en wil een volle C. Mn moeder denkt dat met 450 cc het een D wordt. Is er toevallig hier iemand ook rond de 1.78 en 450cc heeft genomen?

Groetjes Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Shaw!

Ik ben zelf ongeveer 1.75 en had omvang 75A.

Ik heb 400 cc voor de spier gekregen en kom nu uit op een 75/meestal 80E!

Het ligt er ook aan of je van jezelf nog een beetje borstweefsel hebt, maar als 450cc erin past, dan zal het wel. Verder maakt het ook nog iets uit of je het voor of achter de spier laat plaatsen. Als je het achter de spier laat plaatsen, dan verlies je iets aan cc's.

De pc had me voor de bv verteld dat ik een D zou krijgen, maar nu heb ik een E en ik ben er heel blij mee hoor! Ze zijn echt niet supergroot, maar je hebt je borsten (vooral bovenin) voller als natuurlijke borsten en hierdoor kom je vaak uit op een grotere cupmaat.

Heeft je pc je nog verteld waar je op uitkomt met 450 cc? En welke maat draag je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb een anatomische druppel gekozen, dat zal mischien schelen? PC zei dat degene die ik gepast had goed bij mij pastte. Ik heb nu een kleine b, ik vind dat er weinig weefsel zit en vandaar nu de stap. Een nieuwe maat kon hij niet geven, maar ik denk zelf dat het richting D gaat. Ik laat achter de borstspier plaatsen.

Mag ik je ww van de foto's, ik ben benieuwd hoe het bij jou geworden is. Ik zag bij veel meiden hier dat zelfs met veel minder cc's het er al behoorlijk uitzag. Vandaar mn twijfel :unsure:

Gr. Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het mij vraagt is 450 cc vrij veel hoor. Je hebt van jezelf ook nog wel wat borstweefesel als ik het zo lees.

Ik heb voor de grap ook 450cc gepast. Bij mij zou dat minstens een hele volle E zijn. Maar nu heb ik ook maar een omvang van net 70 dus ik ben wel heel smal.

Volgens mij kon jij dan echt wel op een D uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shaw

Als je zo lang bent val het niet veel op en D denk ik , ik ben klein en daarom wil ik op en C er uit komen . Als ik langer was geweest zal ik minimaal voor en D gaan. Ik heb een vrindien die is ook zo lang en ze heb spijt dat ze en C heb gekregen. ik denk dat je beter aan je PC kan vragen wat is het best die bij je past.

succes

We worden op de zelfde dag geopereerd. Ik zal aan je denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai tietie,

Hoe lang ben jij? Ik ben 178 met borstomvang 77/78. Vrij tenger aan de bovenkant maar onder op zich wel heupen. Ik heb begrepen dat hoe langer je bent je meer cc nodig hebt om zelfde volume te krijgen als een kleinere vrouw.

Ik ga nog wel passen hoor voor de operatie. Ik wil zeker weten of de maat niet te groot zal worden. Maar D denk ik ook ja.

Ik zie dat jij volgende week aan de beurt ben, sterkte alvast!

Hai Norita,

Weet je toevallig hoeveel cc je vriendin heeft genomen?

He zelfde dag nou dan hebben we niet lang meer te wachten :D

Jij ook sterkte alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Hoi shaw!

Ik heb ook 450cc, ikben 1.76 m lang.

Alleen kan je nog niet zoveel vertellen want ik krijg ze pas in augustus!

alsnog succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shaw mij vriendin had 320 CC , maar is ook belangrijk hoe veel borstweefsel je heeft. dus daarom is zo moelijk om een vergelijking te kunnen maken. je zou de fotos van voor en na hier op de forum kunnen kijken van de vrouwen die net zo lang als jij. en kijken hoe veel CC er in is gegaan. zo doe ik ook daarom denk ik dat bij mij 320 CC wel genoeg zal zijn. maar als mijn PC zeg 350 CC dan laat ik het zo. Hij weet denk ik beter wat het eind resultaat zal zijn.

het blijf moelijk zeg ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shaw!

Ik heb ook 450cc, ikben 1.76 m lang.

Alleen kan je nog niet zoveel vertellen want ik krijg ze pas in augustus!

alsnog succes verder!

Hai,

Ben benieuwd, als je inderdaad zelfde lichaamsbouw hebt kun je straks aan mn foto's zien hoe ze ongeveer bij je worden :)

Dat je trouwens zo lang nog kan wachten.... ik kan al deze 3 weken niet volhouden ;) (was 19 mei voor gesprek geweest)

Groetjes Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,75m en weeg ook maar 57 kilo op t moment. Ik ben met name van boven erg smal.

Als jouw omvang wat groter is en je bent vrij lang moet je die maat zeker kunnen hebben.

Ik ben ook vrij smal hoor, je ziet mn ribben, met die borsten valen die ook wat minder op hoop ik. Ik weeg 60 kilo. Ik denk dat meeste kilo's aan mn benen zitten haha Ik denk voor de verhouding 450 gekozen is door de P. Hij zal daar toch wel verstand van hebben lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shaw mij vriendin had 320 CC , maar is ook belangrijk hoe veel borstweefsel je heeft. dus daarom is zo moelijk om een vergelijking te kunnen maken. je zou de fotos van voor en na hier op de forum kunnen kijken van de vrouwen die net zo lang als jij. en kijken hoe veel CC er in is gegaan. zo doe ik ook daarom denk ik dat bij mij 320 CC wel genoeg zal zijn. maar als mijn PC zeg 350 CC dan laat ik het zo. Hij weet denk ik beter wat het eind resultaat zal zijn.

het blijf moelijk zeg ...

Ja het is ook bij iedereen anders, op zich heb ik niet zoveel borstweefsel maar toch wat meer borst als de meeste waar ik fotos van gezien heb, een kleine b nu maar daarom denk ik juist, als die weefsel er ook nog bij opgeteld wordt.... Nou nog 5 dagen.....!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar,

Blijft lastig kiezen die cc's. Ik wilde graag groter. Heb met 340cc altijd een flinke D-cup gedragen. Heb nu nog niet gepast, Maar de D-cup pas ik niet meer. Is veel te klein. Ik heb inmiddels een 450cc zitten dual plane geplaatst. Ik denk dat ik op een 75 E uit kom. Ik ga binnenkort maar eens passen. Ben ook benieuwd. Zelf ben ik niet zo lang als jij. Ik ben 1.73 en weeg 65 kilo. Ik heb ook heupen, de grootte is juist daarom wel mooi gekozen.

Groetjes en succes!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar,

Blijft lastig kiezen die cc's. Ik wilde graag groter. Heb met 340cc altijd een flinke D-cup gedragen. Heb nu nog niet gepast, Maar de D-cup pas ik niet meer. Is veel te klein. Ik heb inmiddels een 450cc zitten dual plane geplaatst. Ik denk dat ik op een 75 E uit kom. Ik ga binnenkort maar eens passen. Ben ook benieuwd. Zelf ben ik niet zo lang als jij. Ik ben 1.73 en weeg 65 kilo. Ik heb ook heupen, de grootte is juist daarom wel mooi gekozen.

Groetjes en succes!

Pat

Hai Pat,

Het zal toch niet he haha ik wil een grote C en ga straks ook met een E naar buiten :wacko: Ik vind jouw borsten wel de maat hebben zoals ik ze ook wil.

En die 5 cm/5 kilo tussen ons zal misschien een 1cm verschil zijn in omvang???

Ik zie het dinsdag wel :D nog 3 dagen.....

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shaw,

Het is nu bijna zover. Idd gewoon zien lijkt me nu het beste. Wel jammer dat je arts niet wat meer verschillende maten had liggen of kon bestellen voor je. Ik heb bij het eerste consult uiteindelijk voor de 450cc gekozen, maar greep in eerste instantie naar de veel kleinere protheses. Ik dacht ook dat er bij minder in was gegaan destijds. Maar die 340cc is ook al best een grote prothese! Ik kwam voor een wissel en had er nog helemaal niet over nagedacht dat ik 'uiteraard' nu ook voor groter kon gaan...

Ik heb toen nog telefonish contact gehad met mijn pc en vroeg hem of we ook nog groter konden gaan dan die 450cc die we gekozen hadden. Hij heeft toen een week voor de operatie nog een aantal maten besteld en had nog eea in huis. Het kwam er op neer dat hij zijn best zou doen aan min wensen te voldoen, maar dat het er wel natuurlijk uit moest komen te zien. Ik dacht zelf dat het verschil tussen die 340cc en die 450cc niet veel zou zijn. Weliswaar die 340cc destijds op de spier, deze 450cc dual plane.

Nu na de operatie ben ik er een maatje op vooruit gegaan. M'n borsten beginnen nu een mooiere vorm aan te nemen en ik ben tevreden. De vorm was niet gelijk mooi, onder andere door het dual plane plaatsen en dat ik een dikke spier heb. Vlak na de operatie nog op consult geweest en gevraagd waarom hij toch voor die 450cc heeft gekozen. Kreeg te horen dat groter bij mij niet had gestaan. de proheses hadden dan ongeveer ter hoogte van mijn sleutelbeen uitgekomen... Mocht ik dus zijn gegaan voor een heroperatie had ik opnieuw voor 450cc gekozen. Medium profile dan wel. Ik had enkel nog voor high profile kunnen kiezen en dan 1 maat meer dat = 525cc. Maar dan had ik echt ballen gekregen. Niet mooi wanneer hij ze dan zou gaan plaatsen op de spier bij me. Want als hij opnieuw gaat opereren zou het zijn vanwege de vorm (spier) en zou ik er weer boven moeten laten plaatsen.

Heel lang verhaal, hoop dat je er wat van snapt, hahaha... wat ik probeer uit te leggen is dat niet alle maten zomaar passen. Er moet goed gemeten worden en zo'n arts kan dat het allerbeste zien. Wanneer hij denkt dat 450cc bij jou het mooiste is, zou ik daar voor gaan. Maar vraag hem wel voorafgaande aan de operatie op welke cup-maat hij uit denkt te komen. Zo kom je niet voor verassingen te staan. Vraag hem ook of hij tijdens de operatie wil passen bij je. Zo kan hij verschillende maten proberen (als hij die dan wel heeft liggen) en dan weet je helemaal zeker dat hij kiest voor de meest geschikte.

Spannend voor je meid! Jij wordt geopereerd op 9 juni, ik krijg op dezelfde dag mijn 8-weekse po consult.

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaw,

ik vroeg me af hoe het met je is gegaan en wat je ervaringen zijn met drs Janssen? Ik ben 19 mei bij hem geweest en heb ook 450cc anatomisch achter de spier gekregen.

Ben benieuwd welke cup je nu hebt... :blush:

Nog succes met je herstel

X !lse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shaw,

Het is nu bijna zover. Idd gewoon zien lijkt me nu het beste. Wel jammer dat je arts niet wat meer verschillende maten had liggen of kon bestellen voor je. Ik heb bij het eerste consult uiteindelijk voor de 450cc gekozen, maar greep in eerste instantie naar de veel kleinere protheses. Ik dacht ook dat er bij minder in was gegaan destijds. Maar die 340cc is ook al best een grote prothese! Ik kwam voor een wissel en had er nog helemaal niet over nagedacht dat ik 'uiteraard' nu ook voor groter kon gaan...

Ik heb toen nog telefonish contact gehad met mijn pc en vroeg hem of we ook nog groter konden gaan dan die 450cc die we gekozen hadden. Hij heeft toen een week voor de operatie nog een aantal maten besteld en had nog eea in huis. Het kwam er op neer dat hij zijn best zou doen aan min wensen te voldoen, maar dat het er wel natuurlijk uit moest komen te zien. Ik dacht zelf dat het verschil tussen die 340cc en die 450cc niet veel zou zijn. Weliswaar die 340cc destijds op de spier, deze 450cc dual plane.

Nu na de operatie ben ik er een maatje op vooruit gegaan. M'n borsten beginnen nu een mooiere vorm aan te nemen en ik ben tevreden. De vorm was niet gelijk mooi, onder andere door het dual plane plaatsen en dat ik een dikke spier heb. Vlak na de operatie nog op consult geweest en gevraagd waarom hij toch voor die 450cc heeft gekozen. Kreeg te horen dat groter bij mij niet had gestaan. de proheses hadden dan ongeveer ter hoogte van mijn sleutelbeen uitgekomen... Mocht ik dus zijn gegaan voor een heroperatie had ik opnieuw voor 450cc gekozen. Medium profile dan wel. Ik had enkel nog voor high profile kunnen kiezen en dan 1 maat meer dat = 525cc. Maar dan had ik echt ballen gekregen. Niet mooi wanneer hij ze dan zou gaan plaatsen op de spier bij me. Want als hij opnieuw gaat opereren zou het zijn vanwege de vorm (spier) en zou ik er weer boven moeten laten plaatsen.

Heel lang verhaal, hoop dat je er wat van snapt, hahaha... wat ik probeer uit te leggen is dat niet alle maten zomaar passen. Er moet goed gemeten worden en zo'n arts kan dat het allerbeste zien. Wanneer hij denkt dat 450cc bij jou het mooiste is, zou ik daar voor gaan. Maar vraag hem wel voorafgaande aan de operatie op welke cup-maat hij uit denkt te komen. Zo kom je niet voor verassingen te staan. Vraag hem ook of hij tijdens de operatie wil passen bij je. Zo kan hij verschillende maten proberen (als hij die dan wel heeft liggen) en dan weet je helemaal zeker dat hij kiest voor de meest geschikte.

Spannend voor je meid! Jij wordt geopereerd op 9 juni, ik krijg op dezelfde dag mijn 8-weekse po consult.

Groetjes Pat

Hi Pat,

Nou het is gebeurd hoor, ze zitten erin :) ik zal een ervaringsverhaal schrijven en plaatsen in de andere topic. Hoe was jouw consult, alles ok?

Gr. Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo shaw voor jou lengte vind ik het goed 450CC ik ben 1.60 ook een beetje borstweefsel en ik krijgt 350cc. maar ik begrijp het wel , het blijft moelijk.

Hai Norita,

Nou voor jou ook spannend geweest, tevreden tot nu toe? Ik wel. Errrug groot maar neem dat het nog beetje slinkt.

Sterkte.

Gr. Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaw!

Hopelijk gaat alles goed vandaag en mag ik je al feliciteren met je nieuwe boobies...?

Doe lekker rustig aan !!

Liefs, Tricia

Hai Tricia,

Nou jij ook gefeliciteerd :) Ja ze zitten er hoor. Ben tot nu toe erg blij, alleen wel groot. Het is nl 460 geworden! Dat zal niet veel verschil maken met 445 maar toch... ik neem aan dat boel nog beetje slinkt.

Sterkte he.

Groetjes Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaw,

ik vroeg me af hoe het met je is gegaan en wat je ervaringen zijn met drs Janssen? Ik ben 19 mei bij hem geweest en heb ook 450cc anatomisch achter de spier gekregen.

Ben benieuwd welke cup je nu hebt... :blush:

Nog succes met je herstel

X !lse

Hai Ilse,

Hee toevallig, toen ging althans de 18e voor 1e consult. Ik ben tevreden. Wel veel, tis 460 geworden achteraf. Maat... ik denk wel een 75D hoor tot nu toe. Weet niet of het nog slinkt of misschien wel meer... jij ook tevreden?

Gr. Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaw,

heb je net ff een pb gestuurd met wachtwoord. Heb nu een f(antastisch), haha... Het is nog steeds wel wennen, vooral bij je armen. Maar denk maar zo, beter wat te groot uitgevallen als te klein!

X Ilse :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid !! je heb ze. hoe is het verder? . veel pijn? ik hoop van niet .

groetjes

Nou pijn is al aardig weg hier hoor, ik kan zelf als op mijn zij weer liggen en de grootte valt nu mee. Hoe gaat het met jou? Ook nog pijn of viel dat mee omdat het voor de spier is geplaatst.

Gr. Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.