Ga naar inhoud

is oplossing voor mensen die een low budget hebben


beunk

Aanbevolen berichten

Volgens mij worden alle leningen gecheckt bij BKR. (daar sta je al geregistreerd wanneer je een telefoon abonnement hebt lopen)

Is lenen bij familie misschien een optie?

:116:

nee helaas alles geprobeerd maar nog niks gevonden,en nee ga niet te evr er voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee!

Ja klopt alles staat geregistreerd! Maar als je geen negatieve code hebt dan is t geen probleem lijkt me!

En anders ff sparen ;-) bij WK kost t 2000,- incl protheses veel meisjes hebben t daar laten doen..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

er zijn wel kredietverstrekkers die je geld lenen ook als je een negatief bkr hebt, de zgn risicolening, de voorwaarde hiervan zijn niet zo best je betaald enorm veel rente.

verder zijn er instanties die een lening verstrekken als je een onderpand hebt zoals bijvoorbeeld een auto, woning of iets dergelijks.

ook zijn er de gewone leningen zoals beautyfinance en beautyleaseplan die gericht zijn op leningen voor plastische ingrepen, deze zullen wel vragen naar je bkr notering maar je er niet per definitie op afwijzen.

verder zijn er nog de microkredieten zoals voorschotje.nl je kunt namelijk een bedrag tot maximaal €750 euro lenen met een looptijd van 1 of 2 maanden, ook hier is de rente wel redelijk hoog maar er word geen bkr conrole uitgevoerd.

ik raad je overigens wel af om een lening te nemen om je ingreep te betalen want je betaald dan vaak een veel hoger bedrag door de rente.

de beste optie is sparen of geld lenen van familie/vrienden/kennissen, dit is uiteindelijk toch altijd beter!!

succes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb m'n boobies gratis en voor niets :)

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :P

Om snel geld te verdienen zou je kunnen overwegen om mee te doen aan een medisch onderzoek. https://volunteer.praintl.com/NL/All%20Research

Op deze site staan de onderzoeken waarvoor je je kan inschrijven en met sommige kan je wel 2000 euro verdienen.

Je moet wel een aantal nachten in het onderzoekscentrum blijven, maaaaar wel snel geld verdienen!

xxx Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook jaren over gedaan om het geld bij elkaar te sprokkelen... Moet zeggen dat ik er daardoor wel ontzettend goed over na gedacht heb en dat ik nu ook echt zeker weet dat ik het wil...

En de wachttijd kun je gebruiken om je te verdiepen in artsen, klinieken enzovoorts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.