rox89

afslanken

Recommended Posts

ja leefstijl omgooien dat is het, en ook echt belachelijk moeilijk!

wij zeggen altijd stoppen met heroine is makkelijker dan stop je gewoon helemaal, maar eten moet je altijd, dus is veel moeilijker aanpassen ( ja rare vergelijking ik weet t)

mijn allerbeste vriendin weegt rond de 145 kg (zegt ze , dus waarschijnlijk ietsje meer). en die probeerd al jaren slanker te worden. met elk nieuw dieet verliest ze razendsnel 10/15 kg maar het zit er dan ook zo weer aan. ik vind het altijd erg sneu voor haar, ondanks dat ze er zelf super mee omgaat hoor!.

maar nou hebben we het de laatste tijd veel over plastisch chirurgie en in haar geval een maagbandje, dood eng als je het mij vraagt al die afslank chirurgie gaat veel mis en alleen al narcose als je zo zwaar bent is gevaarlijk dus ik vind t maar niets!!, maar ja zo doorgaan kan natuurlijk ook niet.

vind het zooo ontzettend knap van jou ingrid 80 kg zelf!! WOW! ik hoop dat mn vriendin ook de kracht en moed vind om het te doen zonder chirurgie .

mocht je tips hebben om haar op het goede spoor te helpen hoor ik het graag!!

xxx

hoi hoi,

ik kom dagelijks op mijn werk in aanraking met de complicaties van barriatrische chirurgie. Kan je zeggen, het is echt geen kattepis...brrr

Het ei- dieet, had ik een tijdje geleden gevonden op het internet!

me vriend heeft hem gedaan, mijn moeder daarvan weer aantal kennissen!

en vriendinnen van me! bij iedereen heeft het hetzelfde effect gehad ennnn

je stofwisseling veranderd erdoor waardoor je na die week niet zo snel meer aan komt!

mits je niet elke dag patat eet n snoept!

wil je meer weten just ask! (geen paniek geen rauwe eieren! (1 week = 5kilo eraf)

week stoppen.. en dan weer week doorgaan als je nog meer kwijt wilt

xxx

nou vlg het dukan dieet.....met veel eieren;) werkt als een trein. Voor het eerst in bijna 7 jr val ik flink af en blijft het eraf en is het bovendien zo simpel als wat en heel goed vol te houden

Om op een gezonde manier af te vallen kun je het beste het aantal calorieën wat verminderen. Je mag bijvoorbeeld 2000 calorieën per dag. Maar door er maar 1500 te nemen val je 1 kilo per week af. Meer dan 2 kilo per week afvallen is niet gezond en wanneer je stopt komt het er 3x zo snel weer aan. Bewegen en gezond eten is het aller beste! Zelf vind ik m'n figuur goed behalve mijn buik (maar volgens mij komt dat door al die wijntjes haha). Zo jammer dat je niet alleen bij je buik kan afvallen. Ben zo bang dat m'n kont ook weg gaat. Vroeger was ik zo een 5 dagen per week in de dansstudio nu heb ik helaas niet meer zoveel tijd. Kom niet verder dan 2x pw

Succes!

Ik ben 30 kilo afgevallen met het prodimed dieet (www.prodimed.nl) een eiwit dieet dat goed vol te houden is...

ik had net toch ookal gezegt dat je stofwisseling veranderd?

en het is een crash dieet dus je mag dit 1 week doen!

Je stofwisseling verand sowieso als je minder gaat eten. Maar zodra je stopt met het dieet en weer koolhydraten en suikers gaat eten komt het weer terug. Maar dat is logisch!

ja heel logisch! maar een beetje carbs en suikers zijn niet erg maar je moet

niet zoals veel mensen hebben een hele snoepwinkel naar binnen werken

maar dat is logisch he als je een mooi slank lichaam wilt

Nee idd dat gaat m dan niet worden haha! Je moet er wat voor over hebben!

Ja ik mis snoep eigenlijk niet eens meer echt!

laatst chips genomen maar dat viel tegen!

koekjes zijn nog wel lekker maar ook niet zoals vroeger heel pakje op!

chocolade blijft altijd goed maar ook beetje! en dan heerlijk puur!!

nou dat valt mij dus ook op he....alles smaakty anders, lang niet zo lekker meer. Heel apart

Aangezien ik geen nieuw topic wil openen, en hier toch wel zinvolle info in stond leek het me handiger om hier maar gewoon op verder te borduren

Er zijn een aantal meiden die wat kilo's kwijt willen, waaronder ik

Ik wil 7 kilo kwijt, en op welke termijn maakt me niet uit... zo rond de zomer zou het mooiste zijn.

Misschien kunnen we hier onze vorderingen, tips, of moeilijke tijden bespreken wat dan weer als motivatie zou kunnen werken?

Ik heb de afgelopen 2 weken alweer 3 pogingen gedaan, en jaaaa dan lukt het weer en gaan er 2 kilo vanaf, waardoor ik de handoek weer in de ring gooi omdat 'het toch makkelijk gaat dus ik begin wel een andere keer' .

Maar today is the day! Ik ga weer eens spijkers met koppen slaan en de chips, koek, chocolade & snoep drastisch beperken. Ondanks dat ik vanavond uit moet gaan eten, denk ik toch dat er wat gezonds en minder vet te bestellen valt. Dan maar geen chocolademousse na

Mochten er meer meiden zin hebben om te beginnen met wat gewichtsverlies en hier wat mee willen keuvelen : You're welcome

Anders wordt het hier z'on eenzijdige conversatie hè Piepke vs piepke