Ga naar inhoud

afslanken


rox89

Aanbevolen berichten

Dames wordt er nog op de voeding gelet :48: ???

.

Hier nog wel...alhoewel ik het even had laten varen ivm mijn operatiedatum. Ik wilde persé nog 2 kilo kwijt vóór mijn datum...maar als ik iets MOET, dan doe ik het dus NIET. Kortom..... flink aan de freet geweest voor mn datum.

Vanmorgen toch met knikkende knietjes op de weegschaal gaan staan, en wonder boven wonder was ik toch een kilo kwijt in plaats van dat ik was aangekomen!

Nu zit mn operatie er weer op sinds vanmorgen en nu ga ik er weer tegen aan. Niet drastisch...maar meer zoiets van "zorgen dat het er niet aankomt"

Hierboven las ik wat over pillen dat je geen hongergevoel hebt. Zoiets heeft mijn vriendin ook..en mocht mijn eigen 'plan' niet werken, dan is het heel zwak...maar dan ga ik toch die anti honger pillen bestellen.

Máár mijn motivatie is er, dus heb wel vertrouwen dat het goed gaat.

Maar Wallflower... ik denk dat je al goed bezig bent door de extra's te laten staan..daar zit het hem toch in hè vaak!

Mii.. je bent hardstikke prachtig :P Maarja.... vrouwen zouden vrouwen niet zijn als er tóch wat vanaf moet hahhaha. Geen tips voor de buik behalve het gebruikelijke : buikspieren.

Maargoed... mijn ervaring is dat je buik daar alleen maar meer mee naar voren komt ivm de spiergroei. Alleen het buikvet weg, oeiiiii als daar een wondermiddel voor was??! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

Even van het forum geweest door het mooie weer! Ook weer veelste lekker gegeten en teveel gedronken dus deze week extra opletten. Nou had ik nog een vraagje. Vaak zijn crashdieeten iets van een week of langer. Werkt zo;n dieet nou ook als je het bijvoorbeeld een dag volgt dan een dag niet enz..? Om nou een hele week te verhongeren lijkt me niets. Om de dag en dan de lengte te verdubbelen lijkt me veel fijner. Of haal je dan het effect weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.