Ga naar inhoud

vragen voor pc....


Aanbevolen berichten

Hallo

over drie weken krijg ik een bv!! maar nu begin ik een beetje te twijfelen over het aantal cc. Ik ben ong 1.75 62 kg en heb een kleine B cup en wil graag een mooie volle D cup. Ik krijg 350 cc maar nu begin ik te twijfelen of dit wel genoeg is.. wat denken jullie??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesssshoi morgen krijg ik 300cc ronde motiva. En heb net zoals jouw een kleine b80. Ik krijg ook wel een borstlift. 

Ben ook reuzebenieuwd wat het gaat worden:D Zal je laten weten wat het wordt...

Ik ga voor een kleine 80D.

Veel succes binnen 3 weken...ik ben in ieder geval al super zenuwachtig voor morgen:unsure:

 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
2 uur geleden zei Liessss:

Hallo natje

ik ben erg benieuwd hoe het is geworden? Heb je met 300cc de D cup bereikt? Groetjes!! 

Hoi hoi

 

Wel gisteren de draadjes eruit laten halen. Maar ik heb ook en borstlift gehad en nu zijn de tepels nog ontzettend gevoelig. Gisteren enkele lingerie winkels afgelopen:Pik kan niet wachten tot binnen 4 weken dan is het 6 weken en ben ik zekerder van de maat. Gisteren een 85d gepast ik had de indruk dat dit wel ongeveer goed zal zijn. Maar het is nog te vroeg. 

Moet zeggen dat ik nu wel zoiets heb dat ik toch nog iets groter kon gaan:)

 

Ben benieuwd hoe het met jouw zal aflopen:D

 

Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • 2 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.