Ga naar inhoud

vragen voor pc....


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
  • 1 month later...

hoi ik ben nieuw hier en heb 22 januari een consult....spannend. ga ook jouw lijstje meenemen femmy. wel fijn dat je zoveel informatie hier van de site kunt halen. zelf zou ik ook echt niet op al deze vragen zijn gekomen. heb trouwens een consult bij de wellness klinic in genk bij dr visser. ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo ook ben nieuw hier. Aanstaande 6 april heb ik mijn eerste consult bij de Bergman Kliniek (dr Koopmann), super spannend. Maar ook erg benieuwd. Ik heb de lijst gelijk overgenomen en ga hem zeker gebruiken.

Heel erg bedankt allemaal voor de goede vragen. Zelf had ik ze niet kunnen bedenken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow super bedankt voor de vragenlijst. Newbies, waaronder mijzelf, gaan super goed voorbereid naar de chirurg. Wat een geweldig forum!!!

Donaties zijn altijd welkom om het forum zo goed mogelijk te laten draaien :)

Er gaat heel wat geld in zitten om alles goed te laten draaien, dus alle steun is welkom. Uiteraard is dit geen verplichting, maar als blijk van waardering, nooit verkeerd ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Wat ik als verpleegkundige werkzaam op een cardiologie / oncologieafdeling graag wil weten is:

Indien er ooit borstkanker wordt vastgesteld borstprotheses dan een tegen aanwijzing zijn voor een chemokuur?

Ook of borstprotheses een minder goede kans op genezing bij vastgestelde borstkanker geven?

Ik hoor jullie denken: moet je toch niet zo over nadenken... maar als je dagelijks wordt geconfronteerd met kanker, begin je vanzelf na te denken... :wacko:


Trouwens... wel al zeer uitgebreide én goede lijst!!!!

Pak ik zeker mee!!!

Bedankt!!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben nieuw hier en heb volgende week woensdag mijn consult bij dr. van der Weij. Ben heel erg benieuwd hoe en wat het gaat worden!! Super handig al deze vragen, was zelf op veel vragen niet opgekomen dus ga ze zeker gebruiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

borstinplantaten zouden geen verhoogd risico geven op kanker en de screening erop is zeker mogelijk. Ooit kan het zijn dat er misschien een extra echo moet gebeuren.

De antwoorden op mijn andere vragen heb ik nog niet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...

Wat fijn dat ik dit lijstje nog tegen ben gekomen hier. Uitgeprint! Neem ik morgen mee naar pc Koeijers, Kliniek Amstelveen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 10-6-2011 om 15:34 zei rox89:

aanvulling

-wat gebeurd er met de garantie van mijn protheses als de kliniek ermee stopt of makers van de prothese?

-als je striae hebt, worden deze zichtbaarder door de vergroting?

-wanneer moet de prothese vervangen worden

-wat gebeurd er met de protheses bij een nieuwe zwangerschap/ aankomen/afvallen/ouder worden??.

-bij welke klachten moet ik opnieuw (met spoed) contact opnemen?

-wat kan ik zelf doen om infectie/ontsteking te voorkomen

-wanneer mag ik beginnen met de borsten masseren, soepel maken?

-krijg ik pijnstillers mee of moet ik deze zelf regelen?

-hoe zit het met alcohol na de operatie (wanneer mag ik weer een wijntje;) )

-wat gebeurd er als ik niet blij ben met het resultaat? staan het aantal cc vast of word dit tijdens de operatie bekeken?

-blijft de vorm van mijn borsten behouden? kunnen kleine verschillen in mijn borsten (hoogte, hang) gecorrigeerd worden met enkel de vergroting?

en voor de dames in nl nog een tip (weet niet hoe dit in be werkt) als je de thuiszorgwinkel belt of langs gaat, kun je een aantal dingen lenen (meestal gratis) voor een soepel herstel waaronder een rugsteun voor in bed en misschien nog andere benodigheden.

xxx

Thanks voor de tips dames! super fijn. Jullie vragen ga ik zeker meenemen. 

Iemand ervaring met het dingen leven van de thuiszorgwinkel? En wat hadden jullie toen geleend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

@Femmy Bedankt voor deze uitgebreide vragenlijst (en de aanvullingen van alle anderen)! Ik heb morgenmiddag mijn eerste consult bij Straten (Heyendael) en deze lijst gaat mee. Ik zit al op 41 vragen... oeps haha!:75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.