Ga naar inhoud

Hoe lang na je borstvergroting vond je je borsten echt mooi?


saartje1989

  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe lang na je borstvergroting vond je je borsten echt mooi?

    • Direct al!
    • Na 2 weken
    • Na een maand
    • Na 1,5 maand
    • Na 2 maanden
    • Na 2,5 maand
    • Na 3 maanden
    • Anders, namelijk... (toelichten)
    • Ik vind ze nog niet (heel) mooi, ben net geopereerd
    • Ik vind ze helaas niet mooi geworden :( (toelichten)


Aanbevolen berichten

ik vind ze van het begin af aan al heel mooi ik ben a.s maandag 10 weken po vind mn borsten alleen nog maar mooier geworden vooral als ik in de spiegel kijk vind ik ze super

maar op foto lijken ze nog zo hoog te zitten dat vind ik een beetje jammer

zit ook echt te wachten wanneer ik van onder een beetje bolling/hang krijg haha en niet alleen van boven

het zal allemaal wel met de tijd komen als ze nog wat meer gaan zakken

dan zal de bolling van boven een beetje naar onder zakken hoop ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ridydj,

ja dat heb ik ook hoor (alhoewel onze situatie natuurlijk wel anders is aangezien ik pas 7 dagen po ben).

Ik heb nu echt nog voornamelijk borst boven mn tepel en eronder minder haha. Beetje gek, kan ook echt niet wachten tot dat daalt!

Want dat beinvloedt ook je maat neem ik aan? ben je niet bang dat als ze dalijk zakken je weer net een andere bh maat hebt en je alles voor neits heb gekocht?!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daarom koop ik nog niet te veel en als ik iets koop zijn het de koopjes hihi

weet niet groter worden als ze meer zakken mijn maten zijn vanaf dat ik begon te meten op de borst 2 cm groter ook niet echt veel

maar wat je zegt meer borst boven op dat had ik ook het lijkt al minder te worden(maar wil van onder meer ronding )

maar op de fotos zie je het nog duidelijk dat dat nog niet is

ik denk dat ik nog geduld moet hebben bij een paar dames zie je echt het verschil pas na 4 maanden dat ze duidelijk gezakt zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou van de week ben nu 5 weken po stond ik voor de spiegel mijn littekens in te smeren en toen dacht ik wel even van ...jee ze zijn wel mooi,heb nu echt borsten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze pas na een maand mooi. Ik heb zelfs de eerst 3/4 dagen niet gekeken omdat ik ze echt nog niet mooi vond. Ze waren plat, hoog en driehoekig ofzo. Na een week of 3 gingen ze zakken en werden ze steeds mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze pas na een maand mooi. Ik heb zelfs de eerst 3/4 dagen niet gekeken omdat ik ze echt nog niet mooi vond. Ze waren plat, hoog en driehoekig ofzo. Na een week of 3 gingen ze zakken en werden ze steeds mooier!

Ja dat is denk ik ook een beetje 'het gangbare' proces denk je niet? Ik heb dat nu dus ook, maar dat komt dus goed :)

Zet je stem ook nog even hierboven in de poll, hij staat er niet bij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze pas na 10 maanden echt van mij en dus ook heel mooi :blush:

Heb best een lang herstel gehad en de spier heeft lang tegewerkt, maar met 6 maanden vond ik ze ook al wel heel mooi!!

Voor mijn gevoel heeft het heel lang geduurd maar nu kan ik er helemaal van genieten!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze pas na 10 maanden echt van mij en dus ook heel mooi :blush:

Heb best een lang herstel gehad en de spier heeft lang tegewerkt, maar met 6 maanden vond ik ze ook al wel heel mooi!!

Voor mijn gevoel heeft het heel lang geduurd maar nu kan ik er helemaal van genieten!! :136:

Jeetje dat is echt lang zeg, gelukkig is het allemaal goed gekomen en zijn ze nu helemaal van jou :)

Zaten ze zo lang hoog nog?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik vond ze al wel mooi hoor na 2 maanden! Maar echt dat ik dacht ja nu zijn ze echt van mij heeft heel lang geduurd :blush:

Ze zaten bij mij helemaal niet hoog maar had veel bolling en dat duurde wel een tijdje...

Maar ben happy hoor hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na drie a vier maanden beginnen ze nu bij mij nog te veranderen.. Vind ik zelf dan.. Wat natuurlijker ipv echt twee 'ballen', er komt nu een beetje hang in, dus hou het voor nu op 3 maanden :1bouncingboobs: Dus wellicht denk ik er over 3 maanden wel weer anders over haha.. Meteen vanaf het begin kan ik niet zeggen, want toen zat ik VOL vocht, was nie zo mooi hoor hihihi

:116: Liefs Lotus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.