Ga naar inhoud

Strakke kleding


Gast MissH

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben nu 4 weken po en tot nu toe kan ik nog steeds geen strakke truitjes en hemdjes verdragen, ik vraag me af hoe lang dit nog kan duren en of anderen dit ook hebben ervaren?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan wel zijn dat je strakke truitjes iets te klein zijn hoor . Zeker als je je 'oude' aan hebt want er zit nu wat meer volume hé :rolleyes:

Een beugelbh zat na 10 weken lekker en strakke truitjes na een drietal maanden .

Voor ik me echt goed in me'n vel voelde (lees : volledig pijnloos) was ik al 10 maanden verder (ja , je leest 't goed) .

Maar ik wil je niet ontmoedigen hoor , dat is voor iedereen verschillend . Er zijn meiden die zich na enkele weken al kiplekker voelen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi MissH,

ik ben nu 7 weken PO, ik kan beugelbeha's dragen en heb ook geen pijn als ik strakke truitjes aan heb, maar dat kan ik pas sinds een week hebben.

het enige wat ik nog niet kan hebben is een harde douchestraal op mijn borsten, dus als ik met mijn rug naar de straal toe sta doe ik 'm lekker hard, zodra ik me omdraai zet ik de straal wat zachter.......... :rolleyes:

tja, en zo heeft iedereen wat anders wat ze een tijdje niet kunnen hebben.

het herstel gaat echt bij iedereen anders, je kunt zelf het beste aanvoelen of iets wel of niet wil.........

zoals B-cupje al schreef, misschien zijn je truitjes te klein, mijn shirtjes zijn bijna allemaal te klein.

qua strakte wil het wel, maar ze zijn nu te kort, omdat er meer vooruit steekt, wordt de lengte wat minder......hahahaha......

maar goed, zo erg is dat niet hé..??...allemaal nieuwe truitjes kopen, is voor een goed doel.

succes.

Amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej miss h, ook naar free your mind lees ik... nog een weekje!!! ik ben er ook, mijn eerste feestje met tieten!!! Wie weet komen we elkaar tegen.... zonder het te weten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Strakke truitjes kon ik op dag 3 al goed aan, helemaal zonder pijn. Ik kan nu ook echt hele strakke truitjes aan, na ander halve week...en op free your mind wil je uiteraard je strakste truitje aan om te showen ;)

Maar ik snap iets niet..je sport BH zit toch ook onwijs strak? Dan kan je toch ook gewoon een strak truitje aan? Lijkt mij hoor...snap het verschil niet helemaal...of kunnen jullie dan ook die sport BH niet verdragen?

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej missh, al zin in zaterdag? de tenten zijn al opgebouwd, ik werk in arnhem en rijd dus iedere dag over de brug en zag vanochtend dat ze begonnen waren en toen ik vanavond naar huis reed om 8 uur stond zo'n beetje het hele veld al vol.... toen begon het toch wel te kriebelen hoor!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, leuk dat jullie reageren, maar sinds deze week kan ik strakke truitjes aan. :126:

Mijn sportbh zit inderdaad ook strak, maar als ik dan nog een strak truitje erover aan had werd ik helemaal gek, brandend en stekend gevoel aan 1 borst, de andere was pijnvrij, maar gelukkig kan ik weer strakke dingen aan.

Ik werd helemaal gek van de wijde blousjes en truitjes ;-)

@Suffie, leuk dat je ook naar FYM gaat..ik heb er in ieder geval heeel veel zin in.

Mijn eerste buitenfeestje met boobies ;-)

Kan ik je nog ergens aan herkennen? :125:

@Lot24, ik kan nu nog alleen de sportbh van kliniek verdragen, andere sportbh begonnen ook te branden en steken, waarschijnlijk heb ik de verkeerde maat uitgekozen, wat dat betreft heb ik een haat/liefde verhouding met mijn sportbh.

Nog even en dan kan ik gewone bh's aan..

Liefs!

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vorig jaar vooral bij speedy j heel erg uit mijn dak gegaan en die komt dit jaar weer.... en verder gewoon de hele sfeer en een beetje rondspollen!!

Jij ook heeeeel veel plezier, en de weersvoorspellingen zijn ook ok!! 19 graden en zonnetje!

Kan ik jou nog ergens aan herkennen behlve de trotsheid op de borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.