LadyL

Met welke litteken creme smeer jij?

Recommended Posts

Heey meiden,

Heb vrijdag een recept mee gekregen van mijn pc voor een litteken creme : dermatix gel. Ik kom net bij de apotheek weg.

15 ml, 30,- en de prijs voor 60 ml is 110,-

Vind dit aardig prijzig, dus dacht, laat ik hier eens vragen waar ook wel mee gesmeerd word.. Hoeveel creme heb je eigenlijk nodig, en voor hoelang? Snap dat de littekens bij de 1 sneller vervagen dan bij de ander...

Lekker, bij deze ben ik dus gewaarschuwd wanneer ik straks met mijn receptje vrolijk de apotheek binnenstap...

Neem aan dat de prijzen voor die creme hetzelfde zijn in Belgie als in Nederland?

Voor heel wat gewone medicijnen (nurofen etc.) steek ik toch even de grens over omdat ze bij jullie goedkoper zijn.

Hmz ben ik wel heel benieuwd wat de prijs in Belgie is voor dermatix gel...

Ik vertrek nu naar Bruno voor m'n receptje. Het zal te laat zijn om straks nog een apotheek te vinden waar ik terecht kan, maar ik hou je op de hoogte.

Ik heb gewoon de kruidvat litteken creme gebruikt en vond m heel fijn!

Heb ook bio oil gebruikt maar vond ik niet zo fijn! Na het smeren van de kruidat creme zag ik verbetering na een paar keer smeren

Bij ons is de prijs hetzelfde, ik moet wel zeggen dat deze echt wel zuinig is. Je moet er maar een Klein beetje van gebruiken en helpt heel goed. Ik ga nu dermatix siliconenpleisters gebruiken deze zijn nog beter Dan de siliconengel zegt mijn Dermatologe.

Ik gebruik bio oil!! En ben daar super content van! Echt een aanrader!!

die litteken crémes zijn eigenlijk onzin weet je dat, je kan met de duurste creme smeren maar het ligt helemaal aan je lichaam zelf hoe je litteken geneest en hoe ie eruit komt te zien!

ik heb gesmeerd met biodermal en van de kruidvat! na 3 maanden gestopt en mn littekens zijn bijna onzichtbaar!

en ik rook ook nog eens en dat schijnt ook slecht te zijn voor lttekens!

Thanks meiden.

Geloof wel wat mii zegt, dat het ook aan je lichaam ligt..

En natuurlijk uit de zon blijven, goed afdekken tijdens het zonnebanken.

Morgen maar naar de kruidvat!

Zeven weken PO hé Lizz. Ik had ook de indruk dat Bruno dan dat recept wel schreef, maar ook niet helemaal overtuigd was van de noodzaak ervan.

Ik hou ermee op Sendai, zit er elke keer naast Excuses, 7 weken

Nee, hij heeft er verder ook weinig over gezegt...