Ga naar inhoud

Hechting die niet oplost


Gast amidi

Aanbevolen berichten

halle dames,

ik ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft?

ik ben 7 weken PO en heb in het litteken van mijn linkerborst nog steeds een stukje hechting ( onderhuids ) wat niet oplost.

zou ik hiermee naar de kliniek moeten, of zou het alsnog langzaam oplossen?

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amide, ik zou toch even bellen naar je kliniek. Want ondanks dat het oplosbare hechtingen zijn kun je er last van hebben.

Ik had dit nl. ook bij mijn keizersnede daar zat ook nog een draadje (met knoopje) en had hier toch steeds er last van als ik ergens tegenaan leunde. Mijn ervaring was dat het zich uiteindelijk toch naar de oppervlakte heeft gewerkt en ik het er toen zelf met een pincet uit heb kunnen halen. En dit was ook zelfoplossend hechtdraad!

Dit is echter wel lang geleden, als het me nu weer zou gebeuren zou ik er niet zo lang mee wachten en gewoon even bellen voor informatie.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ESJ,

ik heb inmiddels mijn PC al gebeld, die zegt dat het verkleuring van het litteken is.

de hechtingen die ze gebruikt hebben zijn namelijk doorzichtig en dat kon dus niet.

ik heb zelf het idee dat het ooit wel weg gaat, maar dat dat nog wel heel lang duurt, is een eigenwijs stukje aan het eind van het litteken.

ach ja, ik heb er verder geen last van, is niet rood, voelt niet warm/vurig en doet geen pijn.

bedankt voor je reactie.

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig dan Amidi, weer een zorg minder!

Ikzelf trok vorige week ook een overig stukje (inderdaad doorzichtig) uit mijn borst.

Alleen bleek dat toen het eruit was, het stukje een stuk was pfffffffff echt een centimeter of vijf lang blehhh was echt een vies idee! Maar het deed geen pijn ofzo.

Blij dat het eruit is.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig heb ik vandaag zelf ook gebeld met kliniek. Ik dacht dat ze na 3 weken gelost zouden moeten zijn... Klopt dus niet. Kan wel 6 weken duren en ik hoefde me nergens zorgen over maken. Ik heb zowieso a.s. maandag een afspraak bij mijn huisarts staan die wilde mij na 4 weken terug zien. Zij heeft de knoopjes doorgeknipt en geprobeer de hechtingen eruit te halen. Was deels gelukt. Vandaar dat ze me nog een keer terug wilde zien. Als mijn hechtingen er over 6 weken niet uit zijn, bel ik ook gewoon weer hoor.... Trouwens ik lees net dat ze doorzichtig zijn, ik zie toch echt een zwart puntje bij het begin van het litteken.. Zou het dan wat anders zijn?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

nee hoor maak je geen zorgen, de ene kliniek gebruikt nog ouderwets zwarte hechtingen of donkerbruine en andere klinieken maken gebruik van de nieuwere witte.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.