Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Jaaaa meloentje ook doneren :D !!

Ik heb het vanavond overgemaakt dus ben benieuwd !!

Ach en jammer als ik mijn naam er niet bij komt te staan! bij deze:

Ik heb 10 euro gedoneerd aan het borstenforum!!!!

Hihi! :blush: hoop dat toch wel meer meiden die stap nu gaan zetten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou eerste succesvolle transactie is gelukt...het geld van jou en mij is al richting mijn paypal account dus kan ik later deze week als het binnen is doneren namens ons :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede transactie gelukt van susan..haar money is ook al richting mijn paypal account dus kan ik straks gelijk alles verdelen en doneren aan Hosting, domein naam en licentie....

Nou dat is al 30 euros voor het goede doel..iemand anders die wilt doneren? :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah als er nou andere dames zijn die een paypal account hebben en willen helpen zou dat geweldig zijn natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames ik heb 40 euro van mij, maike, marieke en susan net overgemaakt en het gesplitst tussen de 3 doelen...de topic waar de donatie instaat kan ik niet bewerken dus bij deze...is jullie donatie gedaan...paypal was erg snel met het verwerken van mijn verzoeken ;)

Zo zie je maar hoe snel het kan gaan en hoe het forum weer 40 euries rijker is :3:

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er ff mee wachten finimal....want op het moment zijn we met de admin in gesprek om dit te regelen...het is namelijk niet eerlijk dat wij wel bereid zijn ons prive gegevens prijs te geven voor het goede doel en zijzelf niet...

Het is eigenlijk haar probleem om op te lossen en niet die van ons dus mijn oplossing was ff tijdelijk zodat ze kon zien dat er in 1 dag werk van mij al 40 euro is binnen gekomen dus .... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1bouncingboobs:

@Mii;

Ja ga ook doneren, mij maakt het ook niet zoveel uit zolang maar niet privegegevens op t forum komt te staan,

Ben erg gesteld op mijn privecy :116:

@YC_angel; Tnx meid, ik wil ga ook doneren ,

Heb momenteel druk met andere dingetjes zaakjes, maar gaat komen mijn donatie :136::106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ons donatie heeft de ogen van de admin geopend en ze gaat onderzoeken hoe het zit met een extra rekening speciaal voor donaties...het kan even duren maar het wordt onderzocht...als je ziet hoe gemakkelijke het ging moet het geen probleem zijn.

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal

Ik ga deze week een rekeningnummer aanvragen speciaal voor jullie.

Nu staat alles nog op mijn man zijn naam :-)

Groetjes,

Admintje

Hey Admintje,

Hoe zit het ondertussen met dit rekeningnummer, kun je ons daar al meer nieuws over brengen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.