Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit op het juiste forum staat, maar ik had een vraagje voor wat betreft een donatie.

Ik zag dat het alleen via paypal of rabo sms kan. ( of ik heb het niet goed gelezen....)

Ik heb beiden niet.

Kan je een donatie niet via een normale overschrijving doen?

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

ja goeie vraag, wat toevallig, wilde deze net posten!!

Ik wil ook graag donatie doen, maar heb geen paypal meer (na hack-poging) en ben bij de ING-bank.

Misschien kan ik iets overmaken naar iemand die wel Paypal heeft en dat die het dan namens mij overmaakt?

Ik hoop dat meer dames een donatie willen doen, ik bedoel, we geven 3000+ uit aan een BV, ook nog eens een heleboel aan nieuwe bh's en bikini's, dus waarom zouden we niet een fractie daarvan doneren aan het forum dat ons hierin toch een heel eind op weg geholpen heeft!?

xM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie vraag! Ik heb ook al eens een poging gedaan om iets over te maken. Lukte inderdaad ook niet omdat ik geen paypal heb. Misschien als er een bankreknr. bekent wordt dan kan iedereen iets storten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Admin doet dit niet met een bankrekeningnummer, had dat ook al eens gevraagd. :rolleyes: Heb er ook speciaal zo'n paypall voor aangemaakt. Is inderdaad een beetje omslachtig, misschien moeten jullie eens een pb doen aan admin, misschien als meerdere dit vragen, wie weet? :unsure:

Ik hoop dat meer dames een donatie willen doen, ik bedoel, we geven 3000+ uit aan een BV, ook nog eens een heleboel aan nieuwe bh's en bikini's, dus waarom zouden we niet een fractie daarvan doneren aan het forum dat ons hierin toch een heel eind op weg geholpen heeft!?

xM

Daar ben ik het helemaal mee eens Marieke! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat dachten jullie van met ideal betalen? :blush: ...dan hoeft de admin geen rekening nummer te verstrekken en kunne we via elke bank een storing naar keuze maken....weet ook niet hoe dit allemaal in zun werking gaat mr tis een ideetje... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En, weet je al wat?

Ja, admin wil niet opelijk haar rekeningnummer op het forum zetten. :ph34r: Heb al geopperd dat ze eventueel een aparte rekening voor het bf kan openen, maar verder geen nieuws meer erover helaas. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via ideal zie je toch haar rekening nummer niet...dacht ik zo ff...Er staan dan gewoon naar wie en het bedrag en voor rest vullen wij dat in..ik weet dat paypal anoniem is enzo en dat het makkelijker is maar de meeste dames vinden het een gedoe...dat van een aparte rekening is miss een goed idee en dan doneren echt veel meer mensen...tis waarom we het naar voren brengen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het helemaal met je eens hoor Yanet, maar goed, admin moet misschien zelf ook maar eens reageren hier hoe of wat? Of open staan voor andere mogelijkheden, zou inderdaad meer geld in het laatje kunnen brengen. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik oook eigenlijk!!

Ik wil ook best doneren ! Maar ik heb geen Paypal en vind het zon gedoe om er eentje te maken.

Dus via Ideal zou echt super ideaaal zijn!

Volgens mij krijg je dan echt veel donaties !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallootjes,

Om IDEAL te kunnen gebruiken moet je een KVK nummer hebben en inwoner zijn van Nederland.

Helaas heb ik zo geen nummer en ben ik ook geen inwoneres van Nederland.

Sorry dames.

Groetjes,

Admintje

Jammer hoor!

Er is dus echt geen andere mogelijkheid om te doneren?

In dat geval: Wie heeft er wél PP en wil voor mij een donatie doen? (die stort ik dan natuurlijk eerst op je rekening :))

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah idd jammer...Ik heb een paypal account en kan geld doneren voor jullie als jullie dat willen.. maar mijn vraag is dan hoe komen jullie namen op de donatie lijst te staan als het via mij gaat??..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah idd jammer...Ik heb een paypal account en kan geld doneren voor jullie als jullie dat willen.. maar mijn vraag is dan hoe komen jullie namen op de donatie lijst te staan als het via mij gaat??..

Miss weet Admintje daar iets op, maar als dat niet kan en het op jouw naam komt te staan is dat voor mij geen probleem hoor!

Kan natuurlijk ook bij comment of als ondertitel van donatie topic vermelden van wie 't afkomt.

Het gaat mij erom dat ik een beetje kan helpen, en niet zozeer dat ik met mn naam op de lijst kom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan staat er inderdaad wel jou naam onder.. maar ach!!

Hoop wel dat meer meiden willen doneren.. zou wel leuk zijn want we beleven wel veel plezier hier op het forum!

en ik heb er al super veel aan gehad dusja!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik marieke hoor..mr ik wil wel erkenning voor jullie omdat alle beetjes helpen

Ik zal je een pb sturen met mijn rekening nummer.

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meloentje,

Op het forum komt dan mijn naam te staan en het bedrag dat ik heb gedoneerd namens mezelf of iemand anders.

Stel jij stort geld op mijn rekening ( duur 1 a 2 dgen)...ik sluis em door naar mij paypal rekening ( duurt 4 dagen) dan staat hij er na een week op. Ik weet dat er een topic ergens is over donaties die zijn gedaan en zou ik dolgraag willen dat de admin of ikzelf die dan de topic maak en dan zeg voor wie ik de donatie maakt..

Tjah helaas kan ik zo snel geen andere oplossing ervoor vinden aangezien de admin geen ideal kan aanvragen enzo..erg moeilijk allemaal.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.