Guest Annemieke Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Weet iemand wanneer je weer mag zwemmen na een borstverkleining/vergroting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Ik ben wel alweer in bad geweest (nu 2 weken PO) maar dan laat ik mijn borsten niet continu in het water.... Ik denk als wond helemaal genezen is dat je dan gewoon kunt zwemmen... maar misschien vergis ik me..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemieke Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Ja zoiets dacht ik ook . Nou ja, nog een halve week dan ben ik 6 weken PO dus dan mag het in ieder geval weer . Link to comment Share on other sites More sharing options...
norita Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 ja als de wond is goed genezen en dicht mag je weer gaan zwemmen. dat was in ieder geval met mijn buikcorrectie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Ik ga 5 weken PO op vakantie volgens de PC zou ik dan weer kunnen zwemmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemieke Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Ok, relaxed! Alles is dicht, alleen nog wat restjes korst. Daaronder is het ook dicht, ze zitten nl al los. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Eens wonden dicht geen probleem . Je zal echter ervaren dat je borstspier belange nog niet herstelt is . Na 8 weken ben ik gaan zwemmen en het ging moeizamer dan dat ik verwacht had . Ook wat last van lichte spierpijn achteraf en oja , ze leken ineens zo klein ! (druk van 't water) . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemieke Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Gister gezwommen, ging prima! Geen last van de spieren in de buurt van m'n borsten.Ik heb een bvk gehad, dus mijn borstspier heeft niet zoveel te lijden gehad. Heeft de afgelopen weken juist extra veel rust gehad met al dat niet mogen tillen e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patricia73 Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Mijn Pc heeft mij verteld dat je na 3 weken weer in bad mag, dus dan mag je volgens mij ook weer zwemmen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 afgelopen dinsdag weer eens zwembad ingedoken nou heb het geweten,dacht kan makkelijk na ruim dikke 2maand po hmmmmm krabbelde toch ff achter me oren,best pijnlijk aan de spiertjes hoor heb grotendeels maar beetje gehangen aan de kant en geprobeerd mee te doen,zover me lukte zonder dat iemand het merkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts