Ga naar inhoud

Ik ga trouwen!! Bridezilla kan beginnen!! :p


Xalyke

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd!!! :64::43: Wat romantisch zeg, op z'n knie in Antwerpen! :57: Ben zelf al 17 jaar getrouwd, had ook een gehuurd trouwkleed, ergens uit St.-Niklaas, maar vind er niets meer over terug, bestaat misschien niet eens nog, maar hier vind je vast over vanalles en nog wat wel wat informatie (feestzalen enzo)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Xalyke

Eerst: GEFELICITEERD!!!!!

Ben zelf niet getrouwd dus kan je qua organisatie-tips niet helpen, maar ik ben vorig jaar op een bruiloft geweest en daar deden ze zoiets leuks:

Tijdens de 'eerste dans' begon het bruidspaar natuurlijk met stijldansen, maar na een minuutje sloeg de muziek zogenaamd af/bleef hangen en sloeg over naar reggaeton, daar hadden ze ook een dansje op, toen nog iets eighties....Was zó leuk!! We hebben echt onwijs gelachen, was (is) ook superleuk stel.

Heb ff op joetoep gezocht, het was zoiets:

Hey ,

Dank je wel!!

Wou dat is een goede tip van die dans, is wel wijs!! :D haha

dank je weeeeel!! :D Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :D wat leuk zeg !!!!

Dank je wel miii! :D Vind ik ook!! :D Ghiiiiii :P X

Gefeliciteerd!!! :64::43: Wat romantisch zeg, op z'n knie in Antwerpen! :57: Ben zelf al 17 jaar getrouwd, had ook een gehuurd trouwkleed, ergens uit St.-Niklaas, maar vind er niets meer over terug, bestaat misschien niet eens nog, maar hier vind je vast over vanalles en nog wat wel wat informatie (feestzalen enzo)!

Hey Eefje,

Hartelijk bedankt hoor!! :D

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal dus doorgaan op 28 juli 2012 !! :) Gisteren met men toekomstig mannetje besproken en we zijn het eens!! :D Nu aan de familie en vrienden gaan vertellen se :P Hihiii zo blij, kan niet wachten om jurken te gaan passen!!

:148:

:55:

:43:

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.