Ga naar inhoud

Liesjemulti83 : 27 mei 2009


Gast Liesjemulti83

Aanbevolen berichten

Gast Liesjemulti83

Hoi iedereen,

Het is nu 5.35u over een 3 uurtjes is het zover voor mij. Ik moet me zo gaan klaarmaken en naar het ziekenhuis vertrekken.

Mijn 245cc-tjes liggen op mij te wachten en hopelijk ben ik vanavond alweer terug thuis en voor altijd van mijn kleine borstjes af !!

Ik ben zooooooooooooo zenuwachtig, kan wel overgeven !!! En heb echt niet veel geslapen !

Ik hoop dat alles goed gaat en dat het gaat zijn hoe ik wens !!

WISH ME LUCK !!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes vandaag :119:

het blijft spannend maar denk maar aan t mooie resultaat :rolleyes:

pff ik en roxy gaan over 20dagen

nog ff volhouden moeten we hihi

dikke kus xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Luck, luck, luck!! hopelijk is alles goed verlopen en mag je weer lekker naar huis toe!! Ben benieuwd naar je verslagje!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Liesjemulti83

hoi iedereen,

sorry voor de late reactie, maar heb het de voorbije dagen even rustig aan gedaan.

Ben vorige woensdag geopereerd en mag nu nog van een weekje extra rust genieten.

Alles is echt super gegaan, hele lieve verpleegsters, dadelijk in slaap en voor ik wist werd ik wakker en stonden ze er al op ;o)

ik heb na de operatie nergens last van gehad, geen pijn, niet misselijk, ik kon het zelf niet geloven.

s avonds mocht ik alweer naar huis;

De eerste dagen stonden mijn borsten wel echt op springen, niet normaal hoe hard en gespannen ze waren.

Nu is dat al een stuk beter, enkel de draadjes trekken af en toe als ik opsta.

Maar al bij al is het super gegaan, ik was hier zo ontzettend bang voor, en eigenlijk om niks;

het enige vervelende is dat ik die prothese precies voel "borrelen" in mijn borst, net alsof daar lucht en vocht in zit te kolken.

Hebben jullie dat ook ?

Ben toch heel blij dat ik het gedaan heb en nu EINDELIJK borsten heb !!!!

Groetjes

Een gelukkig Liesje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ben blij dat het allemaal goed verlopen is en dat je niet misselijk bent geweest en geen pijn hebt gehad!! Het borrelen is normaal, dat is lucht of vocht en trekt vanzelf weg. Sommige moeten het wegmasseren, je kan aan je pc vragen of jij dat ook mag doen! Maar...zijn ze mooi geworden?? Ben je er blij mee?? Geniet ervan :rolleyes:

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.