Ga naar inhoud

Silka : Oriëntatie PC/Kliniek voor borstlift met verwijdering protheses


Aanbevolen berichten

Hoi ,

Ik heb sinds 7 jaar siliconen protheses. Dit omdat mijn tepels naar beneden stonden.De pc toendertijd adviseerde een bv dan kwamen de tepels wel omhoog.Niet dus <_< Alleen heb ik sinds 2005 elke dag pijn in mijn borsten. Ik heb al 2 keer een mammografie gehad,maar daar is door de silliconen weinig op te zien. Ook staat één prothese als ik lig omhoog,wat een raar gezicht is. Om het een beetje kort te houden ik wil ze daarom eruit hebben. Maar dan kom ik weer bij mijn oude probleem,hangborsten.Dus zit wil ik dan denk ik ook een borstlift.Maar voor ik wéér onder het mes ga,wil ik eerst uitzoeken,zover als dat mogelijk is.Welke kliniek of pc goed is in borstliften en in het verwijderen van protheses. Ik heb gehoord dat ook niet iedereen dat zomaar kan. Nu heb ik al wat goede verhalen gehoord van chirurgen in belgie.Dit is voor mij wel 2 uur rijden,maar dat heb ik er wel voor over.

Nu heb ik eens gelezen over volgens mij pc van tits dat dat ook een goede is (dat had een baliemedewerker gezegd)

Nu hoop ik dat er mensen zijn die hier ook wat meer van hebben gehoord (of uit eigen ervaring)

Groeten,Silka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silka,

Het verbaasd me dat nog niemand heeft gereageerd op jouw toppic. Maar goed niet iedereen durft hier misschien op te antwoorden.

Ik persoonlijk denk dat er genoeg goede klinieken en chirurgen zijn in NL. daar hoef je echt niet voor naar Belgie!

Een beetje pc kan echt goed oude protheses verwijderen hoor. Nieuwe protheses plaatsen en borstliften wordt ook regelmatig gedaan.

Ik zou me eerst eens gaan verdiepen in goede klinieken in je eigen omgeving en dan een aantal consulten doen.

Misschien is een borstlift niet eens nodig. Ik bedoel, mijn oude proteses zijn pas verwijderd (vier weken geleden) en ondanks dat ik ouder ben geworden en eigen borstweefsel kwijt ben was een lift niet nodig. Misschien bij jou ook niet! Maar dat kan een goede pc beoordelen.

Wel klote dat je dat je al die jaren pijn hebt gehad, en dus eigenlijk niet hebt kunnen genieten van je borsten!! Ook vreemd dat één rechtop blijft staan en de ander niet, als je ligt.

Nee hoor meid, ik weet zeker dat er hele goede pc in Nederland zijn die jou kunnen helpen.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ESJ,

Bedankt voor je reactie. Alleen waar ik mijn protheses heb laten plaatsen was zelfs een gerennomeerde kliniek en de pc ook en zelfs hier in de buurt. Maar de reden dat ik naar belgie wil,is de mooie foto's die ik heb gezien op het borstenforum .nl wat nu helaas al heel lang uit de lucht is.Dat zijn precies de borsten die ik al heel lang zou willen. En ik ben al heel lang aan het speuren hier,ben al bij verschillende pc's geweest.

Kijk het liefst wil ik ze er alleen uit hebben,maar dan krijg ik weer de borsten waar ik me altijd aan 'geergerd' had en dat wil ik nu ook weer niet.

Waarschijnlijk komt het doordat er ruimte is ontstaan of zo. Ik heb het pas ook gelezen of gehoord van iemand,die had ook dezelfde klachten.

Groetjes,Silka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi silka

lees hier maar eens over dr visser dat is een heel bekwame pc ik zelf word ook door haar geholpen op 25 juni hier in belgie maar zei zit in nederland ook.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast nieuwe_borsten

hoi hoi,

Ik heb echt geen idee!

maar ik zou in ieder geval welheel voorzichtig zijn met ingrepen in het buitenland!

weet niet hoe dat zit met verzekeringen ed.

Een vriendin van mj heeft een jaar gleden een bv gehad in belgie waar ze zeer ontevreden over is, heel anders geworden dan het beeld wat ze had gekregen bij wat de pc haar vertelde.

Bv is natuurlij ook heel wat anders, endat zal ookbest in nl voorkomen, maar ik zou as ik jou was eerst even in nl kijken of je een pc kan vnden waar je een goed gevoel bij hebt voor dat je naar t buitenland gaat.

Succes!

xx Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silka,

Blijkt nu uit je verhaal dat je eigenlijk de protheses er uit wilt laten halen maar dan toch weer opnieuw voor een vergroting wilt gaan?

... Persoonlijk zou ik me eerst laten informeren bij wat artsen in je regio. Er zijn zoveel goed gekwalificeerde artsen. Ook op dit forum

vindt je er een boel. Ook de mijne is een aanrader! Ik heb bij de topic plastisch chirurgen een stukje over hem geschreven. (Dr. Van Selms is zijn naam).

Maar ook, wanneer je je laat adviseren zul je horen wat de voors en tegens zullen zijn voor het eventueel opnieuw plaatsen. Dit zou heel goed een prothesewissel kunnen inhouden. laat je iig goed adviseren. maar enkel er uit laten halen, kan iedere goede arts!

Groeten en succes!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat / Melany,

Ik ga ook zeker niet over 1 nachts ijs,(had ik dat de eerste keer maar gedaan :-). Jammer genoeg zoals in mijn stukje staat,stond deze arts ook erg goed aangeschreven,maar ik had alleen pech.

Maar ik wil mijn protheses eruit laten halen en eventueel een borstlift. Ik heb nu 2 afspraken staan voor een consult bij Dhondt en Willikens.Willikens opereerde overigens tot een tijdje geleden ook in NL.

Ik ben bij deze pc's gekomen door ervaring van anderen met een lift en foto's. De foto's die ik heb gezien van beide waren super.Nu weet ik wel dat een lift niet bij iedereen hetzelfde uitpakt,maar ik heb ondertussen heel wat foto's gezien op o.a. ook het borstenforum .nl en die van hun waren heel mooi.

Maar als ik besluit ze er alleen uit te halen dan doe ik dat wel in nederland. Want dat is wel de bedoeling.Ik heb zoveel last gehad en nog steeds dat ik ze er zeker uit wil hebben.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Groeten,Silka

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.