Guest suffie Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 De laatste maand wisten we precies wie er elke week aan de beurt waren in venlo bij dr Visser maar sinds seyduna en smoothie zijn geweest staat er eigenlijk niemand meer op de planning of toch wel? Vond het eigenlijk wel grappig om steeds te weten wie er de volgende maandag weer aan de beurt was.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Hallo Ik ga niet naar venlo, maar naar de wellness kliniek. Daar heb ik 23 juni mijn eerste consult bij Dr. Visser.. Hou je op de hoogte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Druk baasje die dr Visser!! Houd ons inderdaad maar op de hoogte, benieuwd wat je van haar vindt!! Succes met aftellen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lizverdinha Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Hallo iedereen! : Ik ben nieuw hier en ben eergister bij dokter Visser in de Arenborghoeve geweest.. Had 3 weken geleden ofzo mijn consult.. Ben van vrijwel plat (70AA) naar 2 mooie borstjes gegaan met 280 cc half onder de spier. Heb nog geen idee wat voor maatje het is maar ik gok een mooie B of kleine C. Ben er sowieso superblij mee en vind het resultaat nu al prachtig. Ben erg te spreken over de Arenborghoeve, de mensen zijn erg vriendelijk, nemen goed en lang de tijd al je vragen te beantwoorden. Ik was nogal bang voor de narcose ( ) enzo maar gelukkig werd alles heel duidelijk uitgelegd. Had na de operatie geen enkele blauwe of gele plek of iets zichtbaars op de huid.. zag er allemaal supernetjes uit! Had verwacht misschien wat blauw of bulterig te zijn maar nada! De huid is wel erg strakgespannen maar ik smeer het meerdere malen per dag in met Dove creme en dat voelt ook wat verlichtend. Heb wel redelijke spierpijn maar is nu, op dag 3 al een stuk minder dan gister. Handen omhoog of naar achter doet nog pijn en dingen als oksels scheren of haar wassen kom ik dan ook nog niet aan toe Slapen is ook nog wel lastig.. aangezien ik een fervent buikslaper ben heb ik nogal moeite in slaap te komen op mijn rug.. De verpleegkundige had gezegd dat ik wel op mijn buik kon slapen met behulp van kussens onder mijn buik en boven mijn borsten maar heb het nog niet aangedurfd.. is ook nog een beetje pijnlijk omhoog komen.. Heb wel het idee dat mijn ene tepel iiieetsjes lager staat dan de andere.. neem aan dat dit gewoon normaal is? Was voor de BV niet het geval maar neem aan dat het allemaal gelijk wordt.. de tijd zal het leren. Al met al dus erg positief over de Arenborghoeve! Moet over 3 maanden terugkomen voor controle en laat volgende week bij de huisarts de hechtingen verwijderen. Groetjes Liz! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts