Guest esj Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Een prive kliniek in Vlaardingen, echt een aanrader!Ben hier zo'n 10 jaar geleden door dokter Abraham Smith geopereerd en nu afgelopen mei 2009 weer. Dr. Smith is een PLASTISCH chirug welke zijn vak heel goed verstaat en al een ware kunstenaar beschouwd mag worden.Als je vriendelijkheid, goede zorg, voor en na de operatie en deskundigheid zoekt binnen de randstad dan is deze kliniek echt aan te bevelen.Al het personeel, van chirug, anesthesist, zuster zelfs recepioniste zijn allemaal even begaan en zorgzaam.Zowel de informatie voor de operatie als het gebeuren rondom en na de operatie en de nazorg krijgen van mij wederom een dikke pluim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saskia Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Hebben er nog meer mensen ervaring met deze kliniek en dr stevens die daar ook werkt? Ik zou 26 oktober een minibuikwant corectie en borstvergroting krijgen maar na nog een bezoek aan de pc omdat ik enorm twijfelde na het zien van de buiken die een volledige bwc hebben gehad terug geweest. Hij heeft nu ook mijn buikspierengevoeld en die waren uitgerecht dus met een mini zou ik niet gehlopen zijn ik had ook te veel vel boven mijn navel. Alleen probleem hij wil de operatie niet in 1x doen en dat zie ik dus totaal niet zitten 2x onder t mes en komt dan oko in tijdnood begin januari heb ik mijn passessie voor mijn trouwjurk en daar moeten de nieuwe en platte buik wel in. Na wat speurwerk dr stevens gevonden die een nieuwe techniek heeft om navels te maken zonder littekens is de keus op hem gevallen. Hij werkt ok in de bergman kliniek maar kon daar pas 22 november terecht wat dan niet gaat lukken januari. Toen zag ik op zijn site dat hij ook in vlaardingen werkt en kon daar 5 oktober al terecht. Maar ken de hele kliniek niet. saskia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts