Ga naar inhoud

Lianne Boven Ooglid Correctie *Twijfel!!*


Lianne

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik twijfel dus heel erg over een boven ooglid correctie. Dit omdat ik nog best jong ben (23jr).

Het zit bij ons erg in de familie dat de bovenoog leden naar beneden hangen.

Ik heb er (nog) geen hoofdpijn van maar het stoort me dus heel erg..

Nu heb ik rond zitten snuffelen op internet en kwam de Velthuis Kliniek in Rotterdam als beste naar voren.

De prijs valt me ook nog mee (1500 euro). Het kan onder lokale verdoving maar ook onder algehele narcose.

Wie weet of een bovenooglid correctie ook onder vergoeding kan van je verzekeraar?

1310840480_5_dNW4.jpeg

1310840478_5_pNMl.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianne,

Ik zou dat nu nog niet doen hoor! Mijn moeder is nu 55 en heeft het 12 jaar geleden laten doen en het zakt altijd weer een beetje.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog mee vind vallen, je ziet dat je nog een mooie jonge huid hebt en ook dat het zoals het erbij jou uitziet een genen ding is....

Ik zou echt nog zeker 10 jaar of langer wachten. Zeker als je nu geen klachten hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy meid,

Ik heb hetzelfde als jou en heb het Nio gevraagd, die vind het niet slim zo jong.

Net wat deempje zegt, je wordt nog ouder en gaat dan toch weer een beetje zakken.

Nio zei zolang je geen echte klachten nog hebt, gewoon nog even wachten.

Mocht je het toch willen laten doen kan ik je Nio heel erg aanraden! Mijn vader en moeder hebben het bij hem laten doen en is echt prachtig geworden :D

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi!

Ik zou er ook echt nog even mee wachten... Mijn moeder heeft het op haar 40ste laten doen en op haar 55ste heeft ze het weer laten doen in combi met een facelift. Zou er echt nog mee wachten tot je wat ouder bent, want anders blijf je bezig... En om nou te zeggen dat het goedkoop is, nee niet echt..

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met klachten wordt het overigens vergoed ;)

Bij klachten word het niet vergoed hoor Fem,

Ik heb er zelf namelijk heel erg last van, 50 kilo afgevallen mijn vel hang zowat over mijn oogleden heen,maar het moet er zoveel mm over je ooglid heen vallen om er voor in aanmerking te komen.

En dan nog word er bij de meeste verzekeraars een gedeelte vergoed.

Lianne, ik zou als ik jou was nog even wachten hoor meid.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Oepsie late reactie haha. Maar jullie hebben wel gelijk inderdaad, kan beter nog ff wachten. Anders zit ik elke 10 jaar bij de pc en ziet het er niet meer uit als ik 70 ben :140:

Bedankt voor de tips!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Ik ben nu 32 en ik ga ook voor een ooglidcorrectie. Mijn moeder heeft het een paar jaar geleden gedaan en zij had hed achteraf veel eerder willen laten doen. Ik heb er wel last van, hoofdpijn, mn ogen zijn snel moe en ook van het optrekken van mn wenkbrauwen daardoor ook veel rimpels op mn voorhoofd!

Ik zou zeggen : doen wat goed voelt, ik kan niet wachten in ieder geval!

Groeten rolingstone!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.