Ga naar inhoud

TEST lekkage protheses : zoutwater / hydrogel / cohesieve siliconen


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

DEZE kwam ik tegen op youtube .

In dit filmpje laat een dokter zien wat er gebeurt als je prikt of snijdt in de protheses.

Hij test eerst zoutwater, dan de oude siliconen en als laatste de cohesieve(deze hebben de meeste meiden toch?).

Tis in het Engels, maar zelfs als je het niet helemaal kan volgen qua tekst is het echt interessant om te zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is toch een plakkerig zooitje he; die siliconen!!

haha.. laten we maar hopen dat die van ons gewoon weer heel eruit komen!

ben wel blij dat wij 'nu' leven en dat we gewoon die moderne implantaten krijgen, moet er niet aan denken dat die slijmie zo je lichaam in loopt!

wel jammer dat hij gladde siliconen gebruikt, geruwde implantaten hebben volgens mij een nog iets vastere consistentie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

ja dat ziet er idd een heel stuk beter uit.. ik ben heel voorzichtig, maar wat ik wel vind met zon test om duidelijkheid te geven over de cohesifiteit van de prothese is dat de ruimte, en de protheses op lichaamstemperatuur moet zijn, dan pas kun je zien hoe cehesief de prothese is in het lichaam, jullie hebben vast wel gevoeld dat de prothese bij de chirurg op tafel minder zacht is als in het lichaam, er staat ook filmpjes op youtube van een verwijdering van een cohesieve implantaat... die ziet er net zo uit als die ouwe silliconen, en dit komt door de lichaamstemperatuur....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.