Ga naar inhoud

nieuwe_borsten : 18 augustus 2009 : Dr. Janssen : Janssen Kliniek


Gast nieuwe_borsten

Aanbevolen berichten

Gast nieuwe_borsten

Hallo iedereen,

Ik ben Melany, ik kom uit delft en word over een maandje 18.

Ik ben 1.76m, heb nu een kleine B, draag bh maat c en wil graag naar een volle C, kleine D

Mijn voorkeur gaat uit naar een anatomische prothese onder de spier.

Ik heb altijd mijn onzekerheden gehad over mijn borstjes.

Toen ik 10 jaar was, en iedereen uit mijn klas al hun eerste bhtjes kregen kon ik niet wachten totdat ik er ook een aankon.

Ik stond vaak voor de spiegel met sokken in mijn tshirt om te kijken hoe het er allemaal uit zou gaan zien.

Mijn moeder zei altijd dat ik gewoon moest afwachten en dat ze vanzelf wel kwamen, maar dat gebeurde niet.

Mijn bh-la ligt vol met push-up bh's. ik ga echt niet over straat zonder, want met voel ik me nog een kléin beetje vrouwelijk.

Al maakt het weinig uit want die 2 kleine heuveltjes kan je geen borsten noemen, ook in een push up bh is het net niks.

Op sbs6 en MTV had je altijd van die shows zoals extreme make over en the surgeon. Ik keek iedere aflevering en fantaseerde altijd dat ik degene was die nieuwe borsten kreeg.

maarja, ik was natuurlijk veeeel te jong.

Nu ik bijna 18 ben heb ik besloten de stap toch te gaan zetten.

Nu zal je misschie denken; 18 is nogsteeds erg jong voor zo'n ingrijpende operatie, maar ik vind zelf dat ik er aan toe ben.

Als ik er nog 5 jaar mee zou wachten en dan pas de stap zet, zal ik net zo blij zijn als dat ik nu zal zijn met mijn nieuwe boobies, en ik weet zeker dat ik niet van gedachte zal veranderen omdat ik al zo verschrikkelijk lang met deze wens rondloop.

Dus, waarom zou ik me nog langer moeten schamen, onzeker en ongelukkig voelen als ik de stap ook nu kan zetten? Ik heb lang genoeg gewacht vind ik zelf.

Een vriendin heeft een paar weken geleden haar borsten laten vergroten, ik heb dit aan mijn moeder en zus verteld om te kijken hoe ze zouden reageren.

Mijn zus was wel positief maar mijn moeder zei meteen, is ze gek geworden?

Ik heb niemand verteld dat ik het wil gaan doen.

Dit wil ik eigenlijk het liefst ook zo laten tot na de operatie. ik wil namelijk niet dat mensen me om proberen te praten.

Mijn vriend is de enige die het weet, hij steunt me in mijn keuzes en gaat ook mee naar mijn consults.

Morgen heb ik mijn eerste in rotterdam bij diana gabriels.

Ik ben zo verschrikkelijk zenuwachtig!

Ik heb al erg veel verhalen gelezen op het forum, en op andere websites. Ik heb hier veel aan gehad om toch de keuze te maken.

Ben super benieuwd hoe alles gaat lopen.

Ik hou julie op de hoogte.

Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Melany,

Weten je ouders ook niet dat je je borsten laat vergroten? Dat lijkt me toch wel iets dat je met hen moet bespreken! Zeker omdat je nu nog geen 18 bent, wat betekent dat je ouders toestemming moeten geven. In ieder geval veel succes bij je consult morgen!

groetjes Annemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Moet je nu echt in je lichaam laten snijden ?'

Die reactie kreeg ik ook van mijn moeder .

Erover praten - je onzekerheid bvb - zal voor haar ook veel duidelijk maken al zal ze niet onmiddellijk van haar standpunt afwijken .

Groot nieuws waar jij zomaar mee uit de lucht gevallen komt : ze zal overdonderd zijn .

Probeer er vooral geen ruzie om te maken , praat er op een rustige manier over , laat het eerst allemaal even bezinken bij haar .

Na verloop van tijd zal ze echter wel bijdraaien , zeker als ze ziet hoe gelukkig je zal zijn - achteraf - met je bv .

Het geeft je meer zelfvertrouwen en idd , vrouwelijkheid .

Je moeder wil enkel het beste voor je en dat je gelukkig bent .

Het zal zij zijn die je 'ervoor' wijst op de nadelen die er zouden kunnen zijn en achteraf je met de beste zorgen omringt .

Want zo is een moeder nu eenmaal :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

@annemieke & B-cupje

Voor een consult hoef je geen achttien te zijn.

Ik woon nu anderhalf jaar samen met mijn vriend, en vind dat ik daardoor sowieso de keuze zelf in handen heb en geen toestemming meer hoef te vragen aan mijn ouders als ik iets graag wil.

Zo heb ik een half jaar geleden een tattoeage laten zetten waar ze niets vanaf wisten die ze inderdaad achteraf ook toch wel erg leuk vonden.

Ik heb het eerder al eens met mijn moeder besproken dat ik het graag zou willen laten doen, ze was er compleet op tegen, en begon inderdaad meteen over risico's en dat ik gewoon moest leren gelukkig zijn met mijn lichaam. Dan zeg ik op mijn beurt; dat ben ik nou eenmaal niet , als een paar protheses mij dat wel kunnen maken dan zou dat toch super zijn? en dan krijg je een afkeurende blik en zegt ze dat ik gek ben haha.

Je hebt ongetwijfeld gelijk, dat ze het beste met mij voor heeft en alleen maar heel erg bezorgd en geschrokken zal zijn als ik het laat doen zonder dat ze het weet.

Ik vind het gewoon moeilijk om op te brengen om er met haar over te praten, ik weet tenslotte hoe afschuwelijk ze het vind.

Om over je borsten te beginnen is echt een beetje een taboe in mijn familie. ze zijn allemaal een beetje van de oude garde.

Het voelt daarom net alsof ik uit de kast moet komen ofzo. krijg spontaan zweethanden als ik mijn moeder's mening hoor over bv's.

Ik lig voorlopig toch nog lang niet op die OK, dus heb sowieso nog genoeg tijd om na te denken of ik mijn familie ga infomeren.

Bedankt voor jullie reactie!

groetjes Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, nog een jong iemand ;)

Ik herken het wel, dat je ouders het niet echt een tof idee vinden.. (zacht gezegd). Blijft vervelend!

Succes nog met je consulten en alles! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Lieve iedereen,

Ik heb gisteren mijn consult gehad bij Diana Gabriels in Rotterdam.

Jeeetje wat is dat moeilijk te vinden zeg!

om half 8 was ik aan de beurt en om 9 uur zaten we wer in de auto.

Ik had gehoord dat het van een kwartier tot een uur kan duren, dan is anderhalf uur toch wel erg lang

maar dat vond ik helemaal niet erg!

Ik had mijn mapje meegenomen met mijn checklist en foto'svan wat ik wel en niet mooi vind.

De hele dag was ik hem al verschrikkelijk aan het stressen!

Toen ik werd geroepen gingen we een spreekkamer in. Ik was op de een of andere manier gelijk rustiger.

We kregen eerst een dia presentatie te zien van patienten die de chirurg al had behandelt en hij vertelde hier bij hoe en wat.

Toen kwam ik met mijn vragenlijstje :42: dooodse stilte! Hij had de meeste van mijn vragen al beantwoord, dus die checklist ook elemaal vor niets gemaakt! :P

Maargoed, toen ging hij kijken naar wat hij er van kon maken. :39: qua maat kwamen we uit op een kleine D, waar ik heel gelukkig mee ben! Hij zei dat dit wel kon bij mijn bouw en postuur.

Hij adviseerde om de protheses toch onder de spier te plaatsen, aangezien ik nog jong ben en er waarschijnlijk ver in de toekomst nog wel een kindje komt, (is wel de bedoeling in ieder geval) en dan blijft ook na de bevalling enborstvoeding alles mooi op zijn plaats.

Ik had zelf al aangegeven dat ik het liefst anatomische protheses wilde, dit was gelukkig ookzijn advies:D

Toen mochten we met Diana Gabriels mee voor wat extra informatie over de operatie en om te passen en een datum af te spreken.

Ik was zooo gestrest bij dr. Janssen dat ik de helft van wat hij zei niet eb meegekregen.

Gelukkig Herhaalde Diana ook een heleboel van wat de dr. had verteld. En mijn vriend was er ook bij, die heeft na afloop alles nog eens even haarfijn naverteld

Volgens hem straalde ik helemaal tijdens het passen. We hebben ooknog wat foto's gemaakt zodat ik er thuis ook nog af en toe naar kankijken, wat ik ook doe! haha

Ik ben echt helemaal gelukkig en gerustgesteld! ik ben er van overtuigd dat het mooi word en ik laat het allemaal maar over aan demensen die er verstand van hebben.

D-day: 18 Augustus 2009

Door dr. Martin Janssen

Janssen Kliniek Oisterwijk

Protheses: 450cc McGhan

Van een A naar een kleine D! :D:D:D

Dikke kus Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey een stadgenootje! :D

Gefeliciteerd met je datum! Enne... ook ik kreeg commentaar hoor! En dan ben ik al 41 haha! Mijn moeder zei: jeetje, wat klaag je nou, je ziet er goed uit voor je leeftijd, maja we worden allemaal ouder, ook jij...

Grrr kon me daar echt superkwaad over maken! Maar na eens een goed gesprek met haar gehad te hebben, zonder uit mn slof te schieten, vond ze het toch wel een soort van begrijpelijk en toen besloot ze zelfs mij de BV kado te doen!! Nou dat is pas omslaan van mening ;) Dus je ziet... Wie weet, als je eenmaal bent geweest en mensen zien het verschil en hoe gelukkig jij hierdoor bent geworden.. ;)

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Ach ook mijn moeder was eerst niet voor. Toen ik haar vroeg wanneer ze mijn borsten voor het laatst had gezien zonder bh wist ze dat niet. Ik heb haar mijn borsten laten zien en gezegd: "Daarom wil ik dit!". Pas daarna begreep ze me beter.

Ook een aantal vriedinnen die zeiden dat het niet nodig was hebben na het zien van mij in en zonder bikini door dat het niet helemaal zonder reden is.

In een goede bh lijkt het vaak nog heel wat..............

Mijn moeder wenste me vandaag succes, ze gaat op vakantie en ziet me pas als ik een week PO ben. Ze zei dat ze dan gelijk kwam kijken. Ze is dus wel degelijk bijgedraaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

@ miez, --JinXx-- & tietie

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Goh wat een kado! gulle moeder hoor! haha maar dat is wel echt behoorlijk positief uitgepakt voor je dan. Ik verwacht niet dat mijn moeder ook zo van mening verandert maar misschien als het eenmaal is gebeurd dat ze het toch wel mooi vind. Ik denk namelijk dat ze het zelf graag zou willen laten doen, alleen dat zij er niet voor in haar lichaam wil laten snijden. Mijn moeder laat haar onzekerheden nooit merken, maar ik ken haar langer dan vandaag. T is echt een supersterke vrouw maar ik denk echt dat de vork zo in de steel steekt als ik er zo even over nadenk.

Ze laten zien is zinloos wnt mijn moeder weet zelf ook wel hoe ze er uit zien haha maar wat je zegt is waar! dat met bh het net lijkt alsof het heel wat is.

Ik draag ook altijd een bh met cupmaat C terwijl dat helemaal mijn maat niet is, maar dan lijkt het alsof er nog iets zit.

Ik ging vandaag wandelen met mijn moeder en haar hond in het bos, ik heb de hele weg getwijfeld of ik er over zou beginnen en het gewoon te vertellen.

Maar het is niet gelukt, ik durfde het gewoon niet. Misschien is het toch beter om nog even te wachten.

Dat ik het vlak van te voren zeg, dat ze niet het gevoel krijgt dat ik haar mening uitsluit, en het toch van te voren laat weten, maar dat ze niet lang de tijd heeft om te zeuren en misschien zelfs wel boos te zijn.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik was bang voor de reactie van mijn ouders en ik ben toch al weer 35!

Mijn moeder wilde er helemaal niet over praten maar na mijn eerste consult heb ik dit weer met haar besproken.

Ze draaide bij toen ze zag hoeveel verdriet ik had om mijn aa tje.

Ze is toen zelfs mee geweest naar het 2e consult, daar zag ze hoe klein mijn borsten waren en hoe mooi ze zouden worden na de BV.

Ze was reuze enthousiast en heeft me na de BV erg geholpen in huis en met de kinderen.

Helemaal super dus!

Kan me goed voorstellen dat je getwijfeld hebt om het te vertellen maar er zal vast wel een keer een goed moment komen!

En als ze na de BV ziet hoe gelukkig je bent komt het vast goed.

Het is zo 18 augustus

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik vind het ten eerste heel dapper van je dat je deze stap op jonge leeftijd neemt. Daarnaast vind ik de leeftijd van 18 echt 'n minimum leeftijd om aan je lichaam dingen te veranderen. Om twee dingen, geestelijk: Net als met je auto-rijbewijs, jonger dan dat kun je de boel nog niet helemaal overzien. Daarnaast is je lichaam voor je, ongeveer, 18e nog niet eens helemaal 'volgroeid'. Ik snap dat 'r niet veel meer bijkomt aan borsten, maar je lichaam is nog in ontwikkeling.

Ikzelf was 17 toen ik al 'n keer naar de dokter ging voor 'n gesprek over borsten. Dat vond ik al vrij jong. En het was ook eng, nieuw en spannend! Toen was het besef er ook al dat het zo weinig was en dat ik er niet tevreden mee ben. Ben nu 22 en ga er dit jaar wat van maken. Heb er echt lang over nagedacht. En lang genoeg elk jaar weer over 'n drempel heen.. één week per jaar in de bikini in de zomer op de vakantie. Gaat allemaal wel prima, maar leuk is anders.

Je schrijft dat je op je 10e al bhtjes aan het passen was. Dat lijkt mij niet erg realistisch, omdat het lichaam dan pas in het begin van een nieuwe ontwikkeling is en al zeker geen borsten heeft. Het geeft echter wel aan dat je er vroeg mee bezig was! Met het vrouwelijke lichaam en borsten. Ieder zn eigen keuze op eigen leeftijd en je klinkt zeer verstandig om deze keuze te maken!

Wel jammer dat je er niet met je moeder over kunt praten. Ik zou het gewoon vertellen. Desnoods 'n brief schrijven. Als jij deze keuze hebt gemaakt, zal ze op den duur wel bijtrekken denk ik, kwestie van elkaars keuze respecteren. En je planning voor 'n operatie staat al vast, dus van mening kan ze je toch niet meer veranderen. Meningsverschillen zijn er altijd. Heb ik ook met mn moeder, en best heftige. Maar ik hou wel van 'r en zij ook van mij ;).

Goh, wat spannend allemaal!!

Succes komende tijd met de voorbereidingen!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi wijfie.. :101:

ben je al wat gerust gesteld hihi komt allemaal goed!!

mijn moeder weet wel al dat ik jaren de droom hebt.. en dat ik het ook al bijna 2x had gedaan maar weet nie dat ik over 2 weekies dan egt er voor ga..

maar ik heb met mijn moeder een hele slechte band en zoiezo al zou ze zegge dat ik het nie mag doen ik zorg al 8 jaar voor mezelf dus haar inspraak vind ik ook nie zo belangerijk..

ik merk aan jou aan je verhaal dat het voor jou toch wel erg belangerijk is als ik jou was zou ik met je mooeder gaan praten en je bent ook al een tijdje uit huis dus je bent een slimme meid en je ken voor je zelf zorgen dus je bent ook in staat om je eigen beslissingen te maken en helemaal over je eigen lichaam....

jij kijkt elke dag naar je eigen lichaam jij moet er mee leven en jij bent er totaaal nie tevreden mee dat zou ik als ik jou was op een suptiele manier uitleggen en ik den k dat ze na een paar dagen wel zal in zien dat het voor jou heel belangerijk is..

succes mop en laat me het maar effe weten

liefs roxy :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reactie.

Ik weet dat ik misschien nog erg jong ben voor een bv, maar ik zit er al heel lang mee in mijn maag, en de chirurg heeeft er voor geleerd dus ik vertrouw er volledig op dat hij mij niet zou opereren als hij zou denken dat het slecht kon zijn.

Ik bedoel, dan had ik vast wel een waarschuwing of een tip gekregen.

wat betreft ontwikkelingen in het lichaam, dat blijft het hele mensenleven doorgaan toch, aankomen, afvallen, groeien, in elkaar zakken, spieren die gekweekt worden of afgebroken, gebruinde huid, je nagels en haar groeit, je neus en je oren blijven je hele leven groeien, je wonden genezen en natuulijk hersenactiviteit. dat is toch ook allemaal ontwikkeling?

Ik snap wel dat je als 17 jarige nog geen 'volgroeid volwassen' lichaam hebt, maar ik denk niet dat het kwaad kan.

dus waarom zou ik wachten als het al kan? ik heb lang genoeg gewacht voor mijn gevoel. :D

Ik weet ook wel zeker dat mijn moeder vanme houdt, en ik ga et haar zeker vertellen! in een brief inderdaad misschien wel een goed idee, maar zoals pip zegt, gewoon even wachten op het goede moment, en die komt heus wel, vroeg of laat.

dikke kus Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Heee wat leuk!! Als jij geopereerd word ben ik alweer een jaar PO. Leuk om te zien ;)

Succes met je operatie. Komt vast en zeker helemaal goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

hoi chantal!

Leuk om te weten haha :D

Ik heb net even je foto's bekeken maar het is inderdaad wel erg mooi geworden bij jou!

groetjes & bedankt voor je reactie

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melany!

Ik kom toevallig ook uit Delft, ben 36 jaar en heb eindelijk de stap gezet om voor een BV te gaan.

Wat ik zo mega herken in je verhaal is het niet durven vertellen aan je familie (in mijn geval broer en moeder). Iedere keer denk ik nu ga ik het zeggen maar dan durf ik niet! Het is eigenlijkook iets wat ik voor mezelf wil doen. Maar als het mis gaat dan zou ik me super lullig voelen dat ik het niet heb verteld.....wat is nou wijsheid he?

Sterkte met het wel of niet vertellen uiteindelijk!

Ik heb 10 juli in de haaglanden kliniek een optie voor OK staan..... doodeng!!

Groetjes Melina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Hoi Melina,

wat een toeval haha!

Onze namen lijken ook nog eens op lkaar!

Echt heel leuk om je reactie te lezen.

Ben gelukkig niet de enige die er moeite mee heeft.

10 juli is al snel! nog een maandje wachten en zenuwachtig zijn!

Je hebt dus ook nog een maand de tijd om het te vertellen!

tsja, de tijd klinkt misschieneen beetje verkeerd, het is natuurlijk je eigen keuze.

Maar k ben er zelf ook nog lang niet uit hoor! jeeetje precies wat je zegt. steeds momenten waarvan je denk nu moet ik het zeggen.. en dan.. nee tochmaar niet.

haha, verschrikkelijk!!

Maargoed, jij ook heel veel succes met het wel of niet vertellen, of beter gezegd met de reacties voor of na je bv.

Groetjes!!

Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melany,

Ik heb er al weer 2 'borstvergrotingen op zitten. Ik was heel jong toen ik aan kids begon (eigenlijk te jong wellicht, maar dat is voor een ander forum :blush: ). Ik was 17 met mijn eerste zoon. Hij wordt over 1 maand alweer 20. Tot aan die zwangerschap had ik een heel mooi maatje een c-cup waar ik trots op was. Na die zwangerschap en 6 maanden borstvoeden was er al niet veel meer over. Ik wilde eigenlijk toen al dolgraag een borstvergroting. Maar durfde het niet aan. Ik was nog te jong vond ik en ik was bang dat wanneer ik nog een kind wilde op latere leeftijd het mijn bortsvergroting niet ten goede zou komen. Dus ik heb gewacht.

Toen ik 26 was heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt. Inmiddels had er nog een kind bijgekregen op mijn 22e en wist dat het er niet mooier op zou worden. Ik had een leeg velletje over van wat ooit prachtborsten waren. Destijds had ik al zoveel gelezen, gehoord en gezien als het ging om borstvergrotingen dat ik de sprong eindelijk durfde te wagen. Ik heb dus bijna 9 jaar gewacht eer ik er daadwerkelijk voor ging. Maar niet iedereen heeft zoveel geduld. Bij jou is het duidelijk dat je vanaf je pubertijd er al mee zit dat je borsten te klein zijn. Een heel ander verhaal dus...

Weet je, als het mijn dochter betrof zou ik het ook best een eng idee vinden wanneer ze zo jong de stap nam. Aan de andere kant, zoals je zelf ook al aangeeft, waarom wachten als het hier en nu voor jou gewoon het belangrijkste is. Ik geloof dat de meeste wat ouderen onder ons ook wel herkennen dat je op je 18e helemaal niet bezig bent met de toekomst. Dat is een zorg voor later. Jij leeft hier en nu en wilt het nu. Ik zou zeggen ga ervoor. Je hoeft het je moeder niet van te voren te zeggen, maar het is wel fijn wanneer ze even de tijd krijgt het een plekje te geven. Uiteindelijk wanneer ze ziet dat jij er een bevredigend gevoel bij hebt, zal zij ook blij voor je zijn.

Groetjes en succes!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

hoi pat 71

Hartstikke bedankt voor je berichtje!

Je hebt me aan het denken gezet haha.

Ik heb besloten het volgende week te vertellen, als ze terug komt vn vakantie.

is ze lekker uitgerust, en komt het nieuws misschien minder hard aan.

en wat je zegt, dan kan ze het even laten bezinken voordat het al is gebeurt.

Heb tot nu toe veel aan alle berichtjes gehad van iedereen.

Ik laat wel weten wat haar reactie was.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast nieuwe_borsten

Ik heb mijn d day moeten uitstellen omdat ik het niet eerder kon betalen is mijn grote dag pas om 29 september!

helaas, nog 1 zomer met alleen tepels in de bikini, volgend jaar pas kan ik mijn mooie nieuwe volle boezem in een bikini proppen.

Vind het wel heel erg, want ik vond 18 augustus al zo ver weg!

Maargoed, ik wacht nu al zo lang, dat 1e maandje kan er ook nog wel bij.

Lijkt me ook wel fijner om niet in de hitte binnen te moeten liggen, of met een bandage, of grote sport bh, de tuin in en uit getilt moet worden.

Maargoed, nu is 29 september de grote dag. :)

Nog even een keer passen bij diana volgende maand, en dan gaat de tijd vast wel hard.

Kan niet wachten!

groetjes Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben net terug van vakantie en wilde je alvast veel succes wensen, maar ik lees dus dat je het succes pas later nodig hebt... ;)

Jammer! Maar gelukkig kan je volgende maand alweer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou zo te zien ben ik niet de enige waarvan de moeder raar doet. Ik stuurde haar van de week een paar demo foto's om te laten zien. Ik zeg wat vindt je er van? Kreeg niet eens een reactie, ik zeg nou zo wil ik ze hebben. Ze vroeg alleen maar, o, welke cub is dat? Ik zeg ongeveer DD nou dan zijn ze groter dan die van mij. Ja dus wat is nu het probleem dan vraag ik mij af. Helemaal geen van, o leuk voor je dat je het eindelijk kan doen. Ik gil al sinds mijn 18de dat is een bv wil nu 13 jaar en 4 kinderen verder ga ik het eindelijk doen. Mijn schoonmoeder daarintegen die is wel heel erg positief ze gaat ook met mij mee. We waren van de week zelfs aan het meten hoe groot die van haar waren en waren we doekjes in mijn bh aan het steken om te kijken, we hadden er zelf de grootste lol in. Ik heb mijn moeder ook maar geen datum gegeven en een definitief besluit.

Maar goed over 9 dagen ben ik aan de beurt en zullen zien of ik nog welkom ben daar :(

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.