Ga naar inhoud

Lieverdje : 14 april 2011 : Dr. Oelbrandt : Beveren


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ben een jongedame van 36 jaar dewelke enkele weken geleden de stap heeft gezet om een borstvergroting te laten uitvoeren .... en nu blijkt dat het jammer is dat ik hiermee zooo lang heb gewacht.

Het is een succes, ben zeer tevreden en niet alleen omdat het zeer goed en mooi is uitgevoerd maar ook door alles daarbij nl . geen pijnen, je ziet niets meer van de operatie (mooie uitvoering in plooi van mijn borsten)uitgevoerd door Dr. Bert Oelbrandt en dit in zijn privé kliniek in Beveren-Waas waar je u waande als in een Welness kliniek alles proper , rustgevend, ... ook de nazorg was perfect . Heb enkel nog maar complimentjes gekregen door de natuurlijke resultaat. Enfin alleen maar lof , dus dames twijfels weg zou ik zeggen en voor diegene die gerust willen zijn van mooi resultaat je weet waar terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jongedame van 36 hihi, welkom en fijn dat je zo tevreden bent! :D Was net als jij ook 36 bij m'n bv vorig jaar, ook nog geen moment spijt van gehad en had het ook best al vroeger willen hebben hihi

Geniet van ze! :55: Hoeveel cc heb je gekregen en waarschijnlijk dus op de spier?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.