Ga naar inhoud

wanneer mag je weer auto rijden??


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 10 dagen po.

Ik heb gisteren en vandaag wezen auto rijden.

Ik merkte dat het wat gevoelig was,alsof je niet echt goed de controle over het stuur hebt.

Schakelen was is ook gevoelig.

Het doet geen pijn...het voel meer als of je de kracht er niet meer voor hebt.

Nou vroeg ik me eigenlijk af,mag ik wel al auto rijden??

Er is mij verteld als je hechtingen hebt dan ben je niet verzekerd,maar die zijn er uit.(opgelost)

Of kan ik beter nog even wachten.

Ik baal zo van het niks doen.

Wanneer begonnen jullie weer wat te doen in huis met name met stofzuigen en dweilen.

Mijn handen jeuken om wat te doen hihhiih

O ja heb ze voor de spier ik weet niet of dat wat uitmaakt??

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee marrie!!

Ik ben op controle geweest toen ik 1 week PO was en toen zijn mijn pc dat ik weer kon auto gaan rijden, maar dat ik goed naar m`n lichaam moest luisteren!

Ik heb 3 weken vrij gehad en heb dus gepoprobeerd om 3 wekeng een auto te rijden! Maar snapt dat het moeilijk is als je evt kinderen hebt! En boodschappen moet doen!

Ik rij nu vanaf dinsdag weer elk dag auto maar merk nog wel dat het nog niet het zelfde is!

Ik merk wel dat ik met m`n linker arm minder kracht kan zetten en dus veel met m`n rechterarm doe!

Ik heb ze achter de spier!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag volgens mij gewoon weer auto rijden zodra je het kan. Zolang je maar niks forceert.

Ik reed ook met 7 dgn weer :)

Over verzekeringen hierover heb ik niks gehoord....

Ik begon met 4 wkn weer met stofzuigen. Maar dweilen en zwaar stofzuigen (tapijt) zou ik echt niet voor 6 wkn po doen. Je hebt toch echt 6 wkn basisherstel nodig.

Maarja ik begrijp je wel hoor, ik had na een weekje ook echt zin om weer iets te doen :141:

Of voor de spier verschil uit maakt weet ik niet .....

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Je mag officieel na 10 dagen weer auto rijden, mitst je onderhands stuurt en het beste is te schakelen naar de 1e met 2 handen om zo teveel druk op je borstspier te voorkomen.

Stofzuigen deed ik ook al na 2 weken, ik hield mijn arm langs mijn lichaam en liep steeds met de slang mee een stapje voor en achteruit ha ha.

Dweilen, echt wachten tot 6 weken po want zelfs dan gaat het nog moeilijk, ik heb er zelfs nog iets last van met dweilen en dat na 9 weken po.

Verder kun je gewoon licht huishoudelijk werk verrichten hoor, als je maar goed naar je lichaam luisterd. Bij pijn . . . direct stoppen!!

Heel veel succes meis, en stofzuigze :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto rijden... pff ik reed pas weer na 4 weken,

liet me overal heen rijden door me vriend haha !

Stofzuigen heb ik echt 6 weken niet gedaan, het schijnt dat je dat ook echt niet mag..

Je prothesen moeten wel goed inkapselen, maar je gaat je wel vervelen op den duur natuurlijk..

Dus doe alles gewoon rustig aan, en als je pijn voelt idd gewoon stoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor autorijden is niet echt een herstel tijd? Ik reed pas na 4 weken en toen was vooral in zn 1 heel gevoelig hihi kreeg het niet zo goed voor elkaar :blush:

Inderdaad naar je lichaam luisteren en zo te horen heb je toch wel wat pijntjes dus probeer nog even niet te veel te rijden ;)

Hoe vind je de groote meid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de instructies(na de borstvergroting) wat ik gekregen heb van velthuiskliniek staat dat je weer na 2 weken mag auto rijden, tja zolang je naar je eigen lichaam luistert komt het vast goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.